Server rekommendationer?

Permalänk
Medlem

Server rekommendationer?

Jag och min kompis börjar bli lite trötta på att dö på servrar där man för många ggr börjar ifrågasätta om det är fuskare eller inte samt att när man väl hinner se någon och skjuter dem är det 50/50 att man ser en disconnect istället för en kill eller folk som magiskt försvinner från helt öppna ytor (menar inte bara att de försvinner för mig, zombies m.m. tappar dem med direkt) när man skjuter mot dem för att sedan dyka upp helt random och skjuta en i ryggen när man ligger på ett tak.

Så undrar om folk vet några servrar där detta inte är standard? Vet att problemet är väldigt utbrett på public hive men tänkte om det fanns någon server där admins är väldigt aktiva med att städa upp sådant?

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Ta mindre och tomma serverar ... Men har ej haft problem på se 47

Permalänk
Medlem

Mjo tomma servrar är ett alternativ men roligare om det är lite mer folk på servern, inget emot att dö eller mer zombies eller så bara man slipper iaf de självklara sakerna som banditer som klarar 15 yxhugg och liknande ^^
Aja får väl hoppas på en update som löser en del av problemen iaf

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Pröva med SE 9 samt 10, Hostade av Tansanien och lirar på såkallad Private Hive där sakerna sparas till endast den servern(Alltså inget serverhoppande) Du kan regga dig på zombies.comrade.su och det går ganska fort att få tag i lösenordet

Har ALDRIG stött på en hacker på den servern

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Pröva med SE 9 samt 10, Hostade av Tansanien och lirar på såkallad Private Hive där sakerna sparas till endast den servern(Alltså inget serverhoppande) Du kan regga dig på zombies.comrade.su och det går ganska fort att få tag i lösenordet

Har ALDRIG stött på en hacker på den servern

Det låter intressant

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

SE 9 och SE 10 är bra servrar.

Permalänk
Medlem

Alltid Fulla typ... jallfall från typ 17-02:00 :/

Permalänk
Medlem

Kör nu, visst ganska fulla men kanon nöjd hittills

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

Hyrde precis en server så alla är välkommna, skriv bara WAJ i filter.

Visa signatur

: AMD Ryzen 2600X : 32GB Corsair : Nvidia RTX 2070 :

Permalänk
Medlem

Sök på RP 1 så hittar ni en svensks role play server där instant killing utan anledning är förbjudet! Alltså det kan resultera i en ban! Server password finns på www.dayzrp.com

Alltid en aktiv admin samt få hackers pga bra banning samt password!

Och ifall en hacker dödar alla eller något sådant så resetas servern så alla får tillbaks sina saker! Mycket trevligt folk med!

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)