Vissa sidor visas i litet format i Chrome

Permalänk

Vissa sidor visas i litet format i Chrome

Hej!

Som titeln lyder så visas vissa sidor endast i litet format när jag startat om chrome. Om jag gör webläsaren mindre (inte minimera då) och byter till de flikarna som det blir så på och sen kör fullskärm igen så visas dem i sin rätta storlek. Vet någon hur man råder bot på detta?

Mvh Samuel

Permalänk

Bild?
Funkar det efter refresh? Isf kan det vara någon cache som du kan tömma.
Är det samma sidor?

Permalänk
Skrivet av StabTheDrama:

Bild?
Funkar det efter refresh? Isf kan det vara någon cache som du kan tömma.
Är det samma sidor?

Det funkar inte efter refresh, och ja det är alltid samma sidor.

Permalänk

Kör Ctrl+0 på alla dessa sidor!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Skrivet av Mr. Prudo:

Kör Ctrl+0 på alla dessa sidor!

Händer ingenting när jag gör det. Det är som sidorna får föra sig att jag kör webbläsaren i litet läge då de är i precis den storleken.

Permalänk
Medlem

Det är inte så att den minns inzomningen för olika sidor, har du rensat chache och kontrollerat zoomläget?

Har själv fått sådana problem med Chrome att jag avinstallerat.

Har fungerat jättebra tills någon uppdatering kom, numera korrumperas texten något, ser ut som att linjehöjden är för liten så att texten på vissa rader är avhuggen.

Gör det också svårt att klicka på objekt eftersom de förskjuts så att de syns på ett ställe på skärmen men hotspoten som registrerar klickningen hamnar snett så att man måste klicka 5mm under en länk eller knapp, helt galet.

Permalänk
Skrivet av Reckie:

Det är inte så att den minns inzomningen för olika sidor, har du rensat chache och kontrollerat zoomläget?

Har själv fått sådana problem med Chrome att jag avinstallerat.

Har fungerat jättebra tills någon uppdatering kom, numera korrumperas texten något, ser ut som att linjehöjden är för liten så att texten på vissa rader är avhuggen.

Gör det också svårt att klicka på objekt eftersom de förskjuts så att de syns på ett ställe på skärmen men hotspoten som registrerar klickningen hamnar snett så att man måste klicka 5mm under en länk eller knapp, helt galet.

Jag har rensat, ominstallerat, kollat zoom och allt annat jag kan komma på men felet kvarstår ändå.
Går jag in på denna sidan och http://www.shapevent.com/scaleraphael/demo2.html så blir bilden inte centrerad när jag gör rutan mindre. Det fungerar dock utmärkt i Firefox.