Permalänk

Min datorhörna

Min datorhörna som den ser ut nu ska snyggas till lite men såhär ser den ut i dagsläget.

Min datorhörna

Visa signatur

Chassi: CM Storm Scout 2, Modekort: MSI Z77 Mpower, Psu: Cooler Master SILENTPro,
Cpu: Intel i7 2600K, Ram: Kingston HyperX Red 32GB (4*8gb), SSD: 120GB Corsair Force
Bil dator: Chassi: In-Win BQ656, Modekort: Asus P8H61-I LX R2.0, Psu: M2-ATX-HV 140w, Cpu: Intel pentium G645, Ram: Kingston HyperX blue 8GB (2*4gb), SSD: crucial V4,
Skärm: Deltaco 8" TFT-färgskärm (Touchscreen)

Permalänk
Medlem

ser ut som att bordet ska spricka när som helst...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Vilken spaghettigryta till dator!

Permalänk

Är det dimmigt hemma hos dig? Eller bor du i en bastu?

Permalänk
Medlem

Varför köpa sjukaste moderkoret med z77 och sedan ha en sandy bridge ? och det roligaste är att du har komponerat den med massa högpresterande delar o sedan ett grafikkort som man knappt kan spela slenderman på XD ne skämt åsido men rätt så knepigt komponerad dator / Just sayin'

No offence, Mvh Axelind

Permalänk

Jo jag vet att det är en ganska knepig kombination grafikkortet ska självklart bytas dock så höll inte min budget för det när jag la beställningen och då blev det ett billigt kort istället för att börja tumma på andra komponenter sen så tycker jag att msi z77 mpower är ett sjukt snyggt moderbord därav detta:P

Visa signatur

Chassi: CM Storm Scout 2, Modekort: MSI Z77 Mpower, Psu: Cooler Master SILENTPro,
Cpu: Intel i7 2600K, Ram: Kingston HyperX Red 32GB (4*8gb), SSD: 120GB Corsair Force
Bil dator: Chassi: In-Win BQ656, Modekort: Asus P8H61-I LX R2.0, Psu: M2-ATX-HV 140w, Cpu: Intel pentium G645, Ram: Kingston HyperX blue 8GB (2*4gb), SSD: crucial V4,

Permalänk

Fyfan fräsit!

Permalänk
Medlem

Trodde mina linser var torra när jag satt och kollade på dina bilder. Men det visade sig att det var bilderna som var extremt dåliga. Vad har du gjort?

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axelind:

Varför köpa sjukaste moderkoret med z77 och sedan ha en sandy bridge ? och det roligaste är att du har komponerat den med massa högpresterande delar o sedan ett grafikkort som man knappt kan spela slenderman på XD ne skämt åsido men rätt så knepigt komponerad dator / Just sayin'

No offence, Mvh Axelind

Varför inte köpa ett z77 moderkort? Kostar inte mycket mer och då får man ett framtidssäkert mobo för eventuella processorbyten m.m i framtiden. Inget knepigt alls tycker jag.

Permalänk
Skrivet av car2ns:

Trodde mina linser var torra när jag satt och kollade på dina bilder. Men det visade sig att det var bilderna som var extremt dåliga. Vad har du gjort?

Tagna med min kamera i min mobil och den värkar ha fått sig en knäpp för det går inte att få bra bilder med den:P

Visa signatur

Permalänk

Nu äe galleriet uppdaterat utan spagetti gryta och bastu

Visa signatur