Permalänk
Medlem

Börja spela ARMA2

Har länge sneglat lite åt ARMA, men att random hoppa in på en server och försöka få till något seriöst lir är lönlöst. Folk skjuter för fordon i spawn precis som i BF3, det blir helt enkelt inget direkt något teamplay.
Jag själv är riktigt sugen på att spela på ett lite seriöst sätt, gärna med folk som har kunskap och lite erfarenhet.

Ni som spelar ARMA2, var spelar ni? Spelar ni i någon större förening?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

ladda ner ACE och testa o gå med i SSG, svensk clan som kör ganska seriöst

Permalänk
Skrivet av Beeos:

Har länge sneglat lite åt ARMA, men att random hoppa in på en server och försöka få till något seriöst lir är lönlöst. Folk skjuter för fordon i spawn precis som i BF3, det blir helt enkelt inget direkt något teamplay.
Jag själv är riktigt sugen på att spela på ett lite seriöst sätt, gärna med folk som har kunskap och lite erfarenhet.

Ni som spelar ARMA2, var spelar ni? Spelar ni i någon större förening?

Jag är med i elite-warriors, ett gäng spelare som är riktigt trevliga, vi kör med ACE

Permalänk
Skrivet av Beeos:

Har länge sneglat lite åt ARMA, men att random hoppa in på en server och försöka få till något seriöst lir är lönlöst. Folk skjuter för fordon i spawn precis som i BF3, det blir helt enkelt inget direkt något teamplay.
Jag själv är riktigt sugen på att spela på ett lite seriöst sätt, gärna med folk som har kunskap och lite erfarenhet.

Ni som spelar ARMA2, var spelar ni? Spelar ni i någon större förening?

Hitta de rätta servrarna. De bra servrarna har gjort så att det inte är möjligt att skjuta i basen. Göra man det, så blir man oftast sparkad från servern.
Sök på "Tactical" i filter, då kommer du få fram en hel del bra servrar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack boys, ska titta in på detta.
Någon som vill ha en nybörjare med riktigt militär erfarenhet?

Visa signatur

/////Beeos (!)