[GW2] Friskyttarna rekryterar till Guild Wars 2

Permalänk
Skrivet av v1ctory:

En digtal kostar dig 399:- även på cdon med friskytterabatt.

Du skulle inte vilja PMa friskytterabattkoden? Eller måste jag bli antagen först?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

Du skulle inte vilja PMa friskytterabattkoden? Eller måste jag bli antagen först?

Här finns svar på alla dina frågor: http://friskyttarna.eu/cdon/

Vi ses Tyria under morgondagen gott folk!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem
Skrivet av v1ctory:

En digtal kostar dig 399:- även på cdon med friskytterabatt.

Trevligt, visste inte om det

Permalänk

Lirar betan på Gandara nu, har ni startat upp någon beta guild här också?

Permalänk
Skrivet av Anilusion:

Lirar betan på Gandara nu, har ni startat upp någon beta guild här också?

Absolut, vi har haft ett gille i gång i alla betas liksom denna.

Permalänk
Medlem

Vi kommer hålla till på Gandara även vid release. Hoppas på att få se många där i slutet på månaden.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Medlem

Vafasen, ni verkar ju också vara ett skönt gäng... Jag var HELT inställd på Far Shiverpeaks, och joina SweC eller Ruthless, men allt snack om att FS kommer bli för hög pop och för dålig blandning av nationaliteter får mig att tveka lite...

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk

Kul att bli en med Er till GW2 nu!

Visa signatur

<<Dator: Asus MiniPC PN50 / AMD Ryzen 5 4500U>>
<<Högtalare: Bang Olufsen A1 Gen 2>>
<<TV: LG Oled GX>>
<<Lur: Iphone 12 Pro>>
<<TV-Spel: Playstation 5>>

Permalänk
Skrivet av epatnor:

Vafasen, ni verkar ju också vara ett skönt gäng... Jag var HELT inställd på Far Shiverpeaks, och joina SweC eller Ruthless, men allt snack om att FS kommer bli för hög pop och för dålig blandning av nationaliteter får mig att tveka lite...

Tveka inte, du vet vad det är du egentligen vill göra.

Permalänk
Medlem

Tja, finns det plats för en till? Verkar som detta är en guild med bra inställning och medlemmar.
Har förbokat och kommer lira Sylvari eller Asura Engineer.

Permalänk

Även jag kommer skicka iväg en apply här under veckan, en guild med bättre inställning/filosofi tror jag man får leta efter! Att ni dessutom kommer köra på Gandara, dvs en server med stor blandning av nationaliteter, gör ju att det inte finns något att tveka kring för min del. Ser fram emot att lära känna er! (förutsatt att min apply godkänns då )

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Ni är båda varmt välkomna och det är kul att vi låter bra även på pappret.

Plats finns det också utan tvekan! Vi är redan ett väl sammansvetsat gäng från tidigare spel inom communityn som vi gärna utökar vidare.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Nu med rekryteringsvideo!

Permalänk
Medlem

Har ni fortfarande platser kvar?

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Definitivt! Bara att göra en ansökan på hemsidan>forumet. Kan meddela att det är 50+ inne på Mumble nu

Många som var morgonpigga idag!

Permalänk
Skrivet av Shaba:

Har ni fortfarande platser kvar?

Apropå din frågeställning och RedruM svar ovan, vill jag berätta att situationen är förändrad.

Eftersom vi vill bibehålla den familjära stämningen inom Friskyttarna pausar vi rekryteringen tillfälligt i en eller ett par veckor framöver för att knyta ihop alla nya och gamla medlemmar i det nya gillet.

Ni som är intresserade av att spela med oss framöver är självklart välkomna att skriva en ansökan redan nu, så behandlas den efter samma tidsperiod som nämndes tidigare.

Permalänk

vilken jävla skit, drogrelaterade diskussioner är förbjudet. Alkoholsanitärt och normalt var det här.

nä fy fan för sånt, jävla censur och omogen attityd

Permalänk
Medlem
Skrivet av makerspace:

vilken jävla skit, drogrelaterade diskussioner är förbjudet. Alkoholsanitärt och normalt var det här.
nä fy fan för sånt, jävla censur och omogen attityd

Om du vill snacka om din cannabisodling (detta är hypotetiskt förstås) på Mumble/forumet så är det inte rätt guild för dig.

Däremot ser det för mig ut som vi slapp en omogen medlem (eller är du kanske bara grinig för tillfället?).

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag hade en ansökan innan release runt sista BWE och blev accepterad. men har inte kunnat spelat förens nu pga andra saker. men skulle man kunna få en invite nu?

på erat forum heter jag Vresig om ni vill kolla upp min ansökan

ingame : Frullen (vresig var upptaget )

Permalänk
Medlem

Invites till nya rekryter börjar återigen skickas på fredagen den 7/9 vilket mao innebär att rekryteringspausen tar slut då.

Välkomna!

Skrivet av Skudd:

Hej,

Jag hade en ansökan innan release runt sista BWE och blev accepterad. men har inte kunnat spelat förens nu pga andra saker. men skulle man kunna få en invite nu?

på erat forum heter jag Vresig om ni vill kolla upp min ansökan

ingame : Frullen (vresig var upptaget )

Du ska ha blivit invitad nu om jag förstått det rätt, skicka ett whisper eller PM i annat fall.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk

Som V1ctory nämner, är det åter möjligt att ansluta sig till Friskyttarna.

Kom dock ihåg att vi inte har obegränsat med platser. Gillet har lite drygt 220 aktiva medlemmar, och om/när vi når 300 kommer vi åter att stänga rekryteringen.

Permalänk
Medlem

kan man fortfarande få en invite?, försökte whispa någon av officerarna men de svarar inte?
jag har min ansökan på eran sida sen ett tag tillbaka, och heter André Aronsson, ingame pjuppi

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Medlem
Skrivet av pjuppi:

kan man fortfarande få en invite?, försökte whispa någon av officerarna men de svarar inte?
jag har min ansökan på eran sida sen ett tag tillbaka, och heter André Aronsson, ingame pjuppi

Nu ska det vara fixat!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Helnöjd med guilden jag. Känns som man valde helt rätt att rulla på Gandara servern

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Börjar närma sig 270+ medlemmar, runt 300 kan det hända att vi tar en paus i rekryteringen igen, bara för att låta alla nya stabilisera sig lite och låta folk hinna med att lära känna varandra.
Om ni har skrivit en ansökan och fått ett svar på den så gör ni helt rätt i att whispra till en officer. Tänk bara på att officerarna får en hel del whispers och det är lätt att man missar. Så whispra igen! Och igen! Vi ignorerar inte, vi hinner bara inte med alla gånger.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk

VEM är sugen på att lira upp liten gubbe med mig? Är level 19 Necro på Gandara!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

Kom aldrig in på Gandara den var alltid full när jag försökte, synd, saknar guild nämligen.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Ja Gandara är en populär server, men flera har lyckats migrera över till den. Bara att försöka igen och igen! Nu vet jag iofs inte hur länge de kommer öppna upp fler platser på servrarna, men jag tror att de fortfarande gör det. Skriv gärna en ansökan på vårat forum om du är intresserad av att gå med, och förklara att du måste byta server först. På så sätt då du väl lyckas få Gandara som home-server så är det bara för dig att whispra oss så får du en inbjudan direkt.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Medlem

Någon kan ha nämnt det före mig men jag undrar om ni har en lvl cap?

Visa signatur

=)

Permalänk
Skrivet av bannani:

Någon kan ha nämnt det före mig men jag undrar om ni har en lvl cap?

Nej.

Du är hjärtligt välkommen oavsett nivå på din karaktär.