[GW2] Friskyttarna rekryterar till Guild Wars 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trudgelmer:

Nej.

Du är hjärtligt välkommen oavsett nivå på din karaktär.

Tacktack, men jag får inget mail med lösenord för att kunna ansöka :s
hjälp?

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bannani:

Tacktack, men jag får inget mail med lösenord för att kunna ansöka :s
hjälp?

Har du tittat bland i skräp/spam-mappen? Ibland hamnar friskytte-mailen där.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Medlem

Sitter på mobilen och orkar inte leta egenom 60 sidor, så en enkel fråga, vilken server spelar ni på?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Sitter på mobilen och orkar inte leta egenom 60 sidor, så en enkel fråga, vilken server spelar ni på?

Skickades från m.sweclockers.com

Gandara

Visa signatur

I7 4790k 4.0Ghz Corsair H105 | ASUS VII Hero | EVGA GTX 780Ti Classified | 16 GB HyperX Fury | Seagate 450GB | WD 3TB | Corsair Obsidian 750d | EVGA Supernova G2 850W | EIZO Foris FG2421 | Filco Ninja Majestouch 2 TKL MX-Brown | Logitech G502

http://Friskyttarna.eu

Permalänk
Medlem

Varje söndag och onsdag är det World vs World event i guilden. Passa på att göra en ansökan för att haka på härlig World vs World ikväll!

Permalänk
Medlem

Sprudlande aktivitet i guilden med 50+ inloggade samtidigt ikväll! Vi fortsätter våra open world pvp aktiviteter varje ons/sön och krigar som aldrig förr. Nu i helgen är kalendern späckad med trevliga events för och tillsammans med våra medlemmar. Vägra spela själv eller i en inaktiv guild som enbart består av en guildchat. Ung som gammal. Level 1 eller 80. Far eller mor. Kanske till och med farmor. Alla är välkommna (som accepterar våran spelfilosofi). Välkommen in på vårt forum med en ansökan! Här är ett litet utdrag på helgens aktiviteter:

Permalänk
Medlem

Vem ska man pm:a ingame för en invite?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Skrivet av kr0owe:

Vem ska man pm:a ingame för en invite?

Läs under rekrytering på vår sajt, så hittar du alla info du behöver.

Välkommen!

Permalänk

Ska nog skicka in en ansökan i kväll för nu är jag trött på att sitta i min befintliga guild och prata med mig själv.
Skulle ha gjort det nu men har fan glömt mitt char namn.

Permalänk
Medlem

Gör du rätt i! Igår kväll var verkligen lyckat med härlig stämning på Mumble och vi hade nog till slut 3-4 fulla grupper som körde Mad King

Permalänk

Tja gubbar, jag är intresserad men tänkte först ställa ett par frågor till er
Hur många är ni online/dag på ett genomsnitt? Är majoriteten 80? Hur aktiva är ni i dungeons? I WvW? Har ni något lag inom turneringar eller ett gäng som nöter det?

Jag delar synen i spelfilosofin, men kände att jag behöver ragga lite mer information än så

Visa signatur

Chassi: Antec 300 | CPU: AMD Phenom II 940 3.7Ghz | Kylning: OCZ Vendetta 2 | Minnen: A-Data 8192MB PC8500 | Moderkort: Gigabyte MA-790GP-DS4H | Grafikkort: MSI GTX 580 | Nätaggregat: Antec NEO 620W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spefaktiv!:

Tja gubbar, jag är intresserad men tänkte först ställa ett par frågor till er
Hur många är ni online/dag på ett genomsnitt? Är majoriteten 80? Hur aktiva är ni i dungeons? I WvW? Har ni något lag inom turneringar eller ett gäng som nöter det?

Jag delar synen i spelfilosofin, men kände att jag behöver ragga lite mer information än så

Hej!

Skriver från mobilen men ska försöka besvara dina frågor så gott jag kan.

En vanlig dag är vi ungefär 30 pers online, som allra mest bortåt 50-talet. Det brukar även finnas en del online på "off hours".

En majoritet (de allra flesta) har en eller flera L80's.

Dungeons körs dagligen och WvW:n likaså, vi har 2 större guildevent till det sistnämnda per vecka.

sPvP:n står lite på standby just nu då många tröttnat på den dåliga variationen, men släpps det lite nytt lär många av de som spelade tournaments tidigare börja igen.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Fredag kväll och det vankas WvW-reset. Vi kommer sannolikt ta ett krafttag för att säkra Gandara's första plats denna veckan i vår Tier. Om ni är intresserade av att spela med oss är det bara att höra av sig på forumet. Vår spelcommunity är fortfarande förträffligt aktiv inom Guild Wars 2!

Permalänk
Medlem

Åter igen fredag, och nu är det dags för nya monthlys! Hittar du ingen att köra dungeon med? Kom över till Gandara och häng med på äventyr.

Visa signatur

ARK Survival | Embers Adrift

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi har uppdaterat reglerna för klanspelsforumet, numera ska all rekrytering som en organisation gör ske i en enda tråd.

Fortsättningen på denna rekryteringstråd finns här.