Permalänk
Medlem

Pcgaming.se

Hej!

Min bror köpte en dator från detta företag för något år sedan, dessvärre bestämde sig nämnda dators grafikkort i går för att ge upp.
I morse när jag skulle kontakta företaget för att få det åtgärdat så låg deras sida nere för underhåll (vilket den enligt informationen gjort sedan den tjugonde).
Min oro minskades inte av att de senaste omdömena på prisjakt tog upp att det inte gått att få kontakt med företaget.

Är det någon annan som haft med dem att göra och kan skänka klarhet i vad man kan vänta sig?

Permalänk

Kanske kånkat, sådant som händer med sidor ingen vet något om. nästa gång kan jag rekommedera inet och webhallen

Angående grafikkortet, så bör det inte vara några problem att skicka in det hos företaget som gjort det, om garantin fortfarande finns kvar

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Om den är köpt något år sedan så är det nog lättare att köpa nytt, troligen är ett likvärdig billigt idag.. 500kr?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Du kan försöka få kontakt med tillverkaren om du fortfarande har garanti

Permalänk
Medlem

Kontakta tillverkaren om du fortfarande har garanti.

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Kanske kånkat, sådant som händer med sidor ingen vet något om. nästa gång kan jag rekommedera inet och webhallen

Angående grafikkortet, så bör det inte vara några problem att skicka in det hos företaget som gjort det, om garantin fortfarande finns kvar

Skrivet av quattro-2.6:

Om den är köpt något år sedan så är det nog lättare att köpa nytt, troligen är ett likvärdig billigt idag.. 500kr?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av thomas_skane:

Du kan försöka få kontakt med tillverkaren om du fortfarande har garanti

Skrivet av Strukt:

Kontakta tillverkaren om du fortfarande har garanti.

Garanti bör finnas men jag ordnade det själv, rensade CMOS innan jag gav mig på att kontakta tillverkaren och det verkar ha löst problemet.