Permalänk

Nej origin kan ta sig någonstans känner jag.................

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Reyintaz:

Igen? Jag vet att liknande har hänt förut men det var ju grymt länge sedan, och du fick det att låta som det händer veckovis.

Ska det hända alls? Det är fördärvligt att man ska behöva lita på ett klåpar företag som EA för att ens kunna starta spelet man betalat för,Ja singelplayer kanske man kan spela men kul?Har väl hänt att man inte ens kan spela Singel player vilket är ett riktigt bottennapp! näe. Jävla cp,n!

Och ja det har hänt mer än ofta om man räknar ihop alla tillfällen!

Visa signatur

•·.·´¯`·.·•ЩIЯЦZ•·.·´¯`·.·•
Threadripper 1950X - Aorus x399 Gaming 7 - G.Skill Trident Z RGB 3200Mhz 4x8gb - EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 - 500gb Samsung 960 evo - Noctua NH-U14S TR4 - EVGA SuperNOVA G2, 1300W - Acer X34A

Permalänk

Segt att det är nere , jag som var sugen på att spela. Men det kommer ju en ny dag imorgon också! Bara hoppas allt fungerar imorgon

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk
Medlem

Allt borde ligga på steam bara för att det vore lättsamt att ha allt på samma ställe.

Får väl spela Far Cry 3 så länge då

Permalänk
Medlem

Dice skulle designa ett eget ''Origin'' som faktiskt funkade så man slapp den här skiten!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |

Permalänk
Lego Master
Skrivet av candyraver:

Låter gott, recept?
Själv så håller jag mig till traditionerna, julmust & vårtbröd

Lasagnen är i ugnen!

Offlineläge på Origin. Surt sa röven...RÄVEN!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Skrivet av candyraver:

Låter gott, recept?
Själv så håller jag mig till traditionerna, julmust & vårtbröd

HAHAHA! börja snacka mat istället hur ska denna tråd sluta?:)

Permalänk

men vafan är de för fel jävla uppdatering dom gör asså är sugen på att spela nu

Permalänk
Medlem

Nu förstår man varför dom släppte bf1942 gratis...

Iaf något att panga när bf2 inte är installerat för tillfället...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

men vafan är de för fel jävla uppdatering dom gör asså är sugen på att spela nu

Du är inte ensam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Låter gott, recept?
Själv så håller jag mig till traditionerna, julmust & vårtbröd

Menar du inte vörtbröd ist för vårtbröd

Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 32 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-son78:

BF3 vart ju grymt bra när EA kom med i bilden......

BF serien har alltid haft EA som publicerat serien. BF1942 publicerades under EA games.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av OttO36:

Menar du inte vörtbröd ist för vårtbröd

Fick upp i huvudet en bild på 2st fina och runda vårtbröd ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Låter gott, recept?
Själv så håller jag mig till traditionerna, julmust & vårtbröd

Något random från internet, bor tillsammans i en lägenhet med en polare som tydligen följer det, än morsans recept som man ätit i alla dessa år. Så det ska bli intressant hur de smakar med detta.

Skrivet av Wiruz:

Ska det hända alls? Det är fördärvligt att man ska behöva lita på ett klåpar företag som EA för att ens kunna starta spelet man betalat för,Ja singelplayer kanske man kan spela men kul?Har väl hänt att man inte ens kan spela Singel player vilket är ett riktigt bottennapp! näe. Jävla cp,n!

Och ja det har hänt mer än ofta om man räknar ihop alla tillfällen!

Mycket i världen ska inte hända alls, men man får alltid räkna med problem som inte ens ledning kan förutse, för det finns så många faktorer som inte EA har kontroll över själva. Men man kan alltid hoppas att allt flyter på perfekt men man kan ändå acceptera att det är nere då och då.

Skrivet av pixzie:

Dice skulle designa ett eget ''Origin'' som faktiskt funkade så man slapp den här skiten!

Tyvärr så går det inte eftersom EA är majoritet ägare av Dice (Aktier) samt att för många olika klienter skulle inte fungera, föredrar Steam då eller ingen alls.

Men jag skulle ändå vilja ha Battlelog!

Permalänk

Nu verkar det vara uppe igen men jag kommer ej in på Origin.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Skrivet av Tri_State:

Nu verkar det vara uppe igen men jag kommer ej in på Origin.

jag har varit inne länge men kommer inte online!!

Permalänk
Skrivet av sebbe_1996:

jag har varit inne länge men kommer inte online!!

Det står "du måste vara online första gången du loggar in". QUE?
Antar att det har en koppling till det du säger.

Visa signatur

Core i7 8700K | 32GB RAM | MSI GTX 1080 Twin Frozr | Asus Xonar Essence STX | Fractal Design Define R6 |

Permalänk
Medlem

Jisses ja detta var nog ingen "liten" uppdatering iallafall ^^

Men humor är att konsol sidan är helt online....

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem

Jag köpte det här spelet i fredags, har hittills inte spelat i en sammanhängande timme utan problem. Allt ifrån fel vid anslutning, till klassikern: CTD + chrome hänger sig. Nu detta. BF3 måste vara ett av de mest misslyckade spelsläppen i pc-spelens historia. Pinsamt.

Angående tacopaj - http://www.recepten.se/recept/tacopaj.html

Brukar göra den som inte kräver förgräddning. Blir fantastiskt gott!

Permalänk

Nu blir jag till och med ur loggad typ direkt när jag loggar in står ''Dina inloggningsuppgifter har gått ut, logga in igen''

Permalänk
Medlem

Det fungerar att spela via battlelog. Skit i origin

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk

JAAAAAA nu funkar de!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Va nu då? Får bara loading-screen som står och snurrar?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Medlem
Skrivet av candyraver:

Va nu då? Får bara loading-screen som står och snurrar?

Det händer från och till.. reconnect som gäller xd

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -