Permalänk
Medlem

Fuskar denna spelaren?!?!

Tjenare , jag är dålig på att se sånt som fusk m.m. , men vet någon om denna snubben fuskar? Mvh Connox

Youtube länk : http://www.youtube.com/watch?v=a-NxdscFx2Y

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Tjenare , jag är dålig på att se sånt som fusk m.m. , men vet någon om denna snubben fuskar? Mvh Connox

kollade bara de första 20 sek, kunde inte se någon anmärkningsbart..

Visa signatur

"En dator"

Permalänk
Medlem

Tror inte det är fusk nej, på hardcore är det standard att döda så lätt o så många med sniper

Visa signatur

Kör bara köör

Permalänk
Medlem

Varför tror du han fuskar?

Permalänk
Medlem

Kommer inte in på videon. Står modem lan "fel" någonting

Permalänk
Medlem

Jag tror inte han fuskar. Dock tror jag att han har suttit och filmat mycket mer än det där, för att få det där materialet. Säkert bara några bråkdelar av det han har filmat som är snyggt. Han kör ju också hardcore och då dör man ju genom att bara få solstrålar på sig (Inget hat, spelar själv HC).

Permalänk
Medlem

Nej?

Permalänk
Medlem

nej, helt vanligt gameplay?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Nej han fuskar inte,

Visa signatur

|CPU I5-2500k 3.30GHZ | GPU GTX 970 | Moderkort ASUS P8P67 B3 | Hårddiskar Western digital blue 500GB | Western digtal green 1TB | SSD Intel 120GB | Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | PSU Corsair 600W
Chassi Arc mide R2 | BenQ G2420HDBE | Windows 7 home 64 bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Känner du killen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

nej, helt vanligt gameplay?

Skrivet av Cawer:
Skrivet av nnke:

Tror inte det är fusk nej, på hardcore är det standard att döda så lätt o så många med sniper

Skrivet av ohoy:

kollade bara de första 20 sek, kunde inte se någon anmärkningsbart..

Oj , är det så illa, jag måste vara riktigt dålig på BF3 , för jag tycker detta är riktigt grymt gjort , men spelar inte så jätteofta dock , men har aldrig sett något som är bättre på youtube hittils...

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Känner du killen?

Nej det kom upp och eftersom jag spelar bf3 så tog jag mig en titt , vad tänkte du på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av amius:

Jag tror inte han fuskar. Dock tror jag att han har suttit och filmat mycket mer än det där, för att få det där materialet. Säkert bara några bråkdelar av det han har filmat som är snyggt. Han kör ju också hardcore och då dör man ju genom att bara få solstrålar på sig (Inget hat, spelar själv HC).

Jo jag vet lirar också alltid Hardcore , men man dör ju ochså lättare på HC så det går gämt ut tycker jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Oj , är det så illa, jag måste vara riktigt dålig på BF3 , för jag tycker detta är riktigt grymt gjort , men spelar inte så jätteofta dock , men har aldrig sett något som är bättre på youtube hittils...

Det finns många som är minst lika bra som han, och ännu fler som har tur och får en sån bra match lite då och då. Tänk på att han förmodligen har klippt bort väldigt mycket för att bara visa hans bästa kills, det verkar till och med vara filmat i flera olika matcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Det finns många som är minst lika bra som han, och ännu fler som har tur och får en sån bra match lite då och då. Tänk på att han förmodligen har klippt bort väldigt mycket för att bara visa hans bästa kills, det verkar till och med vara filmat i flera olika matcher.

Ja han är ju såklart inte bäst, och klart han klipper , har själv vellat göra filmer och tänker inte ta med när jag dör 3 gånger irad om inte mer hehe!

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga att jag är bättre än han..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Nej det kom upp och eftersom jag spelar bf3 så tog jag mig en titt , vad tänkte du på?

Tänkte mest på att
Han knappt har några views på youtube, han borde inte komma upp när du söker på battlefield eller liknande.

du tycker det är värt tiden att regga ett nytt account för att fråga om en random på youtube fuskar.
Makes no sence, om det inte är du som spelar och vill ha views.
Isåfall funkar det inte så bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Tänkte mest på att
Han knappt har några views på youtube, han borde inte komma upp när du söker på battlefield eller liknande.

du tycker det är värt tiden att regga ett nytt account för att fråga om en random på youtube fuskar.
Makes no sence, om det inte är du som spelar och vill ha views.
Isåfall funkar det inte så bra

Hmm vet inte om jag hänger med dock , men har varit medlem på Flashback i ett bra tag nu , samma nick som jag haft i åratal , jag fick 11 svar där sen iget mer , så gjorde en acc här (precis nu ikväll) och här fick jag betydligt mer och fortare svara , jag sökte inte , det kom upp som dina rekommendationer(?) på youtube, har inte ens rekommenderat något. sök på mig på flashback , kan du se att jag varit medlem länge plus att jag skapade en tråd innan midnatt

Permalänk

nah det är Hardcore game mod. det är enklare att döda andra då de har typ 25% mindre HP

Permalänk
Permalänk
Medlem

Som sagt så äre Hardcore och DM. Folk överallt, man ser på aimet om någon fuskar. Siktet går i raka linjer etc. Han är bara ännu en skillad racon fegget.

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

Säkert connox själv som spelar, och bara vill ha fler visningar.

Permalänk

HC gör det väldigt lätt som sniper, då man inte behöver ta sig tid att sikta i huvudet, så såg inget så märkvärdigt, är ju en rätt bra spelare, men inget jag skulle kalla fusk...

De flesta han skjuter på skjuter ju inte mot honom, utan mot hans vänner, så är ju bara för honom att plocka kills.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Du postade samma tråd på flashback. Det är med största sannolikhet ditt egna klipp och du vill få in fler träffar. Trevligt!

Permalänk
Medlem

tyckte väl det var många 1 hit kills, så var det hc =(

trist trist

Permalänk
Medlem
Skrivet av Connox:

Om du vill se någon på YouTube som förmodligen är bättre så kan du kolla upp en som ligger rätt bra till.

http://www.youtube.com/user/7fiLthy7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cawer:

Jag skulle säga att jag är bättre än han..

Honom...

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Faktiskt är han korrekt här även om man inte säger så i talspråk. Jämför de två följande meningarna: "Jag är bättre än honom är." och "Jag är bättre än han är.".

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Connox:

Men det är ju ett montage av många olika omgångar. Sådär ser det väl i stort sett ut när jag spelar också, inget konstigt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av andkem:

Faktiskt är han korrekt här även om man inte säger så i talspråk. Jämför de två följande meningarna: "Jag är bättre än honom är." och "Jag är bättre än han är.".

Absolut, "Jag är bättre än han" är helt korrekt svenska. Ungefär som att det är helt korrekt att säga "Du är bättre än jag på BF3", trots att det låter skumt.