Permalänk
Skrivet av m4gnify:

Står det att den måste kollas av dem manuellt? "Your order has been selected for manual review."? Står så för mig med, och då räknar jag med att få den imorgon eller nåt när dom nu jobbar igen

Ja där ser man. Vilken skit, jag antog att man slapp vänta när det är en kod som köps istället för en fysisk kopia som ska skickas.

Ser också att det är utfyllnadstext (Lorem ipsum) under orderhistorik, snacka om dålig hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av herbert68:

Ja där ser man. Vilken skit, jag antog att man slapp vänta när det är en kod som köps istället för en fysisk kopia som ska skickas.

Jo, håller med. Speciellt när dom redan dragit pengarna från mig. Kanske har att göra med att det köptes på deras brittiska sida och inte den svenska? (premium finns inte på svenska sidan) Who knows.

Permalänk
Skrivet av herbert68:

Ser också att det är utfyllnadstext (Lorem ipsum) under orderhistorik, snacka om dålig hemsida.

Skrivet av m4gnify:

Jo, håller med. Speciellt när dom redan dragit pengarna från mig. Kanske har att göra med att det köptes på deras brittiska sida och inte den svenska? (premium finns inte på svenska sidan) Who knows.

Skriv ett inlägg när ni får dem, hur lång tid det tog och vad ni tycker om servicen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneinalifetime:

Skriv ett inlägg när ni får dem, hur lång tid det tog och vad ni tycker om servicen..

"servicen", menar du "BF3 Premium 'service'" eller GamersGate's service?

Permalänk
Skrivet av m4gnify:

"servicen", menar du "BF3 Premium 'service'" eller GamersGate's service?

GamersGate, excusez moi!

Permalänk
Medlem

Funkade att beställa på Amazon.com Gäller att välja en ort med korrekt postnr. Typ some CA med 91***

Dock tog det ca 2 timmar innan jag fick koden.

Permalänk
Medlem

GamersGate, excusez moi!

Har aldrig varit i direktkontakt med supporten förut så här, men jag har köpt några spel därifrån, och det har fungerat bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av psymania:

Funkade att beställa på Amazon.com Gäller att välja en ort med korrekt postnr. Typ some CA med 91***

Fungerar koden då? Vill också köpa den från Amazon.

Visa signatur

Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω
CM Storm Quick Fire TK Brown
Zowie FK1+

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Fungerar koden då? Vill också köpa den från Amazon.

Javisst. Funkar utan problem!

Laddar just nu ner allt du får i premium. Fort gåre, 10Mb/sec Helgen e så gott som räddad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av psymania:

Javisst. Funkar utan problem!

Laddar just nu ner allt du får i premium. Fort gåre, 10Mb/sec Helgen e så gott som räddad.

Skrev du bara in en fejkad adress i USA? Förklara mer utöver hur du gjorde.

Visa signatur

Zowie FK1+

Permalänk
Medlem
Skrivet av azz0n^:

Skrev du bara in en fejkad adress i USA? Förklara mer utöver hur du gjorde.

OCkså beställt nu:) fick koden på 1 min. har premium nu, håller på att tanka ner expantionerna nu:)
bara välja typ NY för ny ork, sen skrev ja 555 typ som zip och lite annat.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk

finns väl redan en tråd som heter typ " BF3 Premium, billigast just nu" eller något?

Visa signatur

NZXT H700i - ASUS Z390-F Strix - 32GB Vengeance PRO 3200Mhz - Intel I9 9900k - PALIT 2080 TI - Corsair HX850 - 500Gb Sandisk Ultra SSD - 1TB Samsung SSD - Custom Watercooled

Corsair K70 Lux RGB - Logitech G502 - Astro A50 - Acer Predator 35" Curved 200hz

Permalänk
Skrivet av DuNdErPuFfRaN:

finns väl redan en tråd som heter typ " BF3 Premium, billigast just nu" eller något?

Någon som kan länka?

Permalänk
Medlem

Köpte BF3 från Amazon.com för 168 :- . Skrev bara in någon lul lul adress som låg i USA och fick koden direkt. Håller på att ladda ner det nu.

Visa signatur

Zowie FK1+

Permalänk
Skrivet av azz0n^:

Köpte BF3 från Amazon.com för 168 :- . Skrev bara in någon lul lul adress som låg i USA och fick koden direkt. Håller på att ladda ner det nu.

Premium?!
Länka, NU!

Permalänk
Medlem

Premium?!
Länka, NU!

Det är inte vidare svårt att gå in på Amazon att skriva själv, men gjorde det åt dig nu.
http://www.amazon.com/Battlefield-3-Premium-Service-Download/...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tawen:

OCkså beställt nu:) fick koden på 1 min. har premium nu, håller på att tanka ner expantionerna nu:)
bara välja typ NY för ny ork, sen skrev ja 555 typ som zip och lite annat.

Skrivet av psymania:

Dock tog det ca 2 timmar innan jag fick koden.

kan ni säga vilka adresser ni valde? :S
å vilken zip etc. vad händer om man har svenska uppgifter får man inte då koden?

edit:
Köpte det nu fick koden direkt via sidan bara, valde CA som han över å 94503 som ZIP skrev min svenska adress med svensk ort funka prima haha

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Skrivet av herbert68:

Nu blev min order klar, så nu har jag fixat in Premium i Origin
Behövde bara vänta så kom den när dom var klara med vad dom nu gjorde.

Permalänk

Nu fick jag min, tog ungefär fem timmar.

Permalänk
Skrivet av DAoG:

Det är inte vidare svårt att gå in på Amazon att skriva själv, men gjorde det åt dig nu.

haha och jag brukar bli arg på folk som inte söker innan de frågar.. tack <3

Permalänk

Såg precis lite finstilt i Battlefield 3 - Premium på Amazon..
[Important Note
Battlefield 3: Premium requires the Battlefield 3 base game to play.]

Betyder det att det här bara är expansionerna men inte själva spelet?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Du ska ha Premium edition inte Premium service, trevligt nog har dom Premium edition även på amazon för ett bra pris $35, runt 230kr, kungligt värre.

http://www.amazon.com/Battlefield-3-Premium-Edition-Download/dp/B0098QPPL6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1357389911&sr=8-2&keywords=battlefield+3+premium

Permalänk
Skrivet av Semjonov:
Skrivet av Semjonov:

Du ska ha Premium edition inte Premium service, trevligt nog har dom Premium edition även på amazon för ett bra pris $35, runt 230kr, kungligt värre.

http://www.amazon.com/Battlefield-3-Premium-Edition-Download/dp/B0098QPPL6/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1357389911&sr=8-2&keywords=battlefield+3+premium

<3