Euro truck simulator 2 problem med profil efter 1.3.0

Permalänk
Medlem

Euro truck simulator 2 problem med profil efter 1.3.0

Tjena.

Nån fler som har fått problem med senaste patchen till ETS 2.

Det går bra att patcha till 1_3_0 och så.. Sen när jag startar upp spelet och väljer min profil så laddar det en stund sen hamnar jag i windows igen.
Har kollat igenom game.log och har sett att det är error på min profil.
Skickade ett mail till supporten på ets2 med min profil,men inget svar ännu har jag fått.

Nån som har en idé vad som kan bråka. Har kommit en bra bit i spelet och orkar inte börja om med en ny profil.

OttO

Rubrik förtydligad.
Visa signatur

Stationär »AMD RYZEN 5 5600X | MSI MAG B550M Mortar
| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 64 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Netbook | Asus Eee Pc 1000 H |

Permalänk
Medlem

Hej ! Ungefär samma problem här. Gamla profilen fungerar ej, spelet krachar. Jag har provat olika sätt,tex rensa mod. Fungerar ej, måste göra en ny profil och börja om. Har kommit till lvl 35. Som tur var så har jag backup på hela HD, så nu kör jag i lvl 35 igen tills nån lösning kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KA52:

Hej ! Ungefär samma problem här. Gamla profilen fungerar ej, spelet krachar. Jag har provat olika sätt,tex rensa mod. Fungerar ej, måste göra en ny profil och börja om. Har kommit till lvl 35. Som tur var så har jag backup på hela HD, så nu kör jag i lvl 35 igen tills nån lösning kommer.

Lika här, hade sparat min savefil så jag kunde fortsätta på den leveln jag var på.
Får hoppas det kommer en lösning snart

OttO

Visa signatur

| PSU Corsair TX 850 80+Bronze | Chassi Jonsbo W2 | 64 Gb ram @ 3200 Mhz | KFA2 RTX 3060 12Gb | Kingston NVME 250 Gb M.2 + WD Blue SN550 NVMe 1TB M.2 | OS Win 11

Permalänk
Medlem

Hej

Skrev precis om detta här. Har du tur kanske det hjälper.

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Medlem
Skrivet av logoz:

Hej

Tackar, ska testa om de vill fungera med denna patchen..

OttO

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av logoz:

Hej

Tackar , det funkade kanonbra med den patchen som dem hade lagt upp nu

OttO

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad.*

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.