Har ni fått erat Heart of swarm ännu?

Permalänk
Medlem

Har ni fått erat Heart of swarm ännu?

Hej, tänkte göra en tråd där man får fick tagga upp sig tills det släpps.
Fick mitt ex i brevlådan idag. Någon annan som har fått det? Någon som har fått ce?

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Lite off topic men nån som vet om man tex köper SC2 HOTS hos spelbutiken (digital download) ifall man får cd-keyn direkt?

Visa signatur

4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 | Samsung G8 Oled 4K

Permalänk
Medlem

Hämtar ut det imorrn efter skolan! It's go' be guud.

Permalänk

Funkar det å spela?

Permalänk
Medlem
Skrivet av frostfield:

Funkar det å spela?

Då spelet är live i Australien. Så om du följer denna http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=49732020&postcount... så ska det funka. Jag har själv inte testat det, i värsta fall får vi vänta tills imorgon

Visa signatur

Permalänk

Har beställt från Webhallen, hoppas den ligger i lådan när jag kommer hem.

Permalänk
Skrivet av BlommaNN:

Då spelet är live i Australien. Så om du följer denna http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=49732020&postcount... så ska det funka. Jag har själv inte testat det, i värsta fall får vi vänta tills imorgon

Kollade på deras release-schema och jag trodde faktiskt att det skulle släppas globalt vid midnatt CET. Hade tydligen fel.

För egen del orkar jag inte börja köra på SEA-servern. Det innebär ju att man måste börja om från början om man ska spela på EU sen...

Permalänk
Medlem

Hämtar mitt collectors om dryga 25 minuter.

Visa signatur

BitFenix Prodigy Svart Asus P8Z77-I Deluxe Intel Z77 2xDDR3 WiFi Socket 1155 mITX, Intel Core i5-3570K 3.4GHz
Corsair 16GB 1600MHz/CL10/VENGEANCE, CoolerMaster Silent Pro GOLD 600W, EVGA GeForce GTX 670, Intel 320 120 GB

Permalänk
Medlem

bara intresserad av singleplayer, jag är så kass i multi så jag håller mig där

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem

Installerar det NU! Från disket! Old school!
3,8%.

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk
Medlem

En polare som likt mig beställt ifrån Spelbutiken har fått sitt exemplar levererat idag.
Hoppas att mitt ligger och väntar på mig hemma också!

Update: Även jag fick mitt exemplar idag från Spelbutiken, bra jobbat!

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk
Medlem

XD

Kunde bara inte låta bli XD

Visa signatur

Citera om ni vill något!

Permalänk
Medlem

Beställde från webhallen och det stod att det skickades den 7:e mars men jag har inte fått något i min postlåda!

Permalänk
Medlem

Fick min nyckel från G2play i dag runt 12. Vet inte om jag måste installera något nytt, men battle.net kontot är uppdaterad.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Det bör finnas att hämta ut när jag kommer hem. CE-lådan får inte plats genom brevinkastet precis

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk

Själv åker jag till mediamarkt o köper det till bättre pris än online. Eller, det kan ju inte garanteras men har varit så senaste tre gångerna jag köpte ett datorspel (SC2, BF3 och D3). Ska bli kul att lira hots!

Visa signatur

Intel i5-2500K @ 3,3Ghz | Asus P8P67-v PRO | SLI: 2x Asus GeForce GTX 560Ti 1GB | Corsair 8GB 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair CX 600W | 2x 500GB Seagate Baracuda | Antec p180 | CoolerMaster CPU-kylare | 2x 24'' BenQ | Win7 x64 PRO | Logitech G400 | fUnc sUrface 1030 |

Permalänk

Hade inte förbokat och beställde innan innan idag från g2play, har fått nyckeln, uppgraderat kontot och installerat. Så väntar bara på att klockan ska bli 00:00 (eller vad det nu är som gäller )

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Entusiast

Webhallen skickar nog iväg mitt Collectors nu ikväll, så jag bör ha det imorgon efter lunch nån gång. Tråkigt å missa tolvslaget men jag tippar på att det kommer finnas många trevliga streams att hålla sig upptagen med när proffsen fått sina vantar på det.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Webhallen skickar nog iväg mitt Collectors nu ikväll, så jag bör ha det imorgon efter lunch nån gång. Tråkigt å missa tolvslaget men jag tippar på att det kommer finnas många trevliga streams att hålla sig upptagen med när proffsen fått sina vantar på det.

Vad ska du med proffsen till när du har BlommaN som streamar för dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Beställde mitt Collectors Edition från Webhallen och hade tänkt att hämta ut det på BarCraft men kunde inte övertala sambon att följa med! *GRIN*. Blir middag framför Frankrike streamen ikväll och åker in på lunchen imorgon och hämtar boxen.

Permalänk
Medlem

har uppgraderat mitt konto, uppdaterat spelet, men inget HOTS syns ingame?!
Kommer det en minipatch som enablar detta när det släpps?

Updatern reconfigured some files, uppdaterade till 2.05 samt tanka ner ca 6GB så antar allt finns där?

Permalänk
Medlem

Jag har fått mitt ex nu och aktiverat den på battle.net. Den går inte att spela än, gör jag något fel eller blir releasen imorgon?

Permalänk
Medlem

Sj beställde man CE från Amazon (uk) så får mitt i slutet eller början av nästa vecka Kan gott vänta, sparar ~200kr jämfört med svenska CE priset!

Visa signatur

Dator R7 7800X3D, 64GB@6Ghz, RTX 4080
Bild & Ljud: LG C1 55", MA Silver 7.0, XTZ Sub 12, Marantz SR7015
Konsoler: PS5, Nintendo Switch, Xbox One

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinjed:

Sj beställde man CE från Amazon (uk) så får mitt i slutet eller början av nästa vecka Kan gott vänta, sparar ~200kr jämfört med svenska CE priset!

Skaffade standard för ca 260kr, rätt hyfsat...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Skaffade standard för ca 260kr, rätt hyfsat...

Jo det var nice Sj gillar jag bara att ha samlarutgåvorna, speciellt av bra spel som t.ex. Dark Souls, Demon's Souls, Diablo 3 (även om det inte levde helt upp till förväntningar så litar jag på att Blizzard kommer att fixa till detta med tiden, precis som Diablo 2) och diverse spel.

Tycker personligen att 556:- inte är allt för mycket för en CE vid release.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shinjed:

Jo det var nice Sj gillar jag bara att ha samlarutgåvorna, speciellt av bra spel som t.ex. Dark Souls, Demon's Souls, Diablo 3 (även om det inte levde helt upp till förväntningar så litar jag på att Blizzard kommer att fixa till detta med tiden, precis som Diablo 2) och diverse spel.

Tycker personligen att 556:- inte är allt för mycket för en CE vid release.

Själv tycker jag det är för dyrt för ett spel, iaf sålänge man inte får Kerrigan som fullsize skyltdocka på köpet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiiiba:

Beställde från webhallen och det stod att det skickades den 7:e mars men jag har inte fått något i min postlåda!

Samma här, kommer väl imorgon.

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

Själv tycker jag det är för dyrt för ett spel, iaf sålänge man inte får Kerrigan som fullsize skyltdocka på köpet

Haha Jag gillar att stötta företag som gör bra spel, Blizzard har än så länge aldrig misslyckats iaf. Smått besviken på D3 men är helt säker på att de kommer fixa till det med patchar och expansion/er, de har redan gjort otroligt mycket sedan release som förbättrat spelet och de verkar vara på rätt väg om de tacklar itemization, mob density då är det enda som saknas riktiga legendaries samt mer frihet med ett förbättrat waypoint system så slår det D2 med hästlängder.

Ser fram emot HotS dock, tröttnat på många sorters spel nu det senaste och de få spel som lyckats dra in mig totalt de senaste åren har vart Demon's Souls, Dark Souls och några få andra RPG spel men nu är man helt trött på MMORPG och FPS för tillfället så hoppas på lite genre byte nu Älskade också kampanjen i Wings of Liberty så gött med fortsättningen där med!

Amazon verkar slöa dock, gick inte iväg idag Får det förmodligen nästa vecka då men men... dör inte! Blir Monster Hunter 3DS om ~10 dagar också!! grym månad detta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Testade o snabbstarta kampanjen i morse så HOTS fungerade nu

Visa signatur

Asus X370 Rog Crosshair VI Hero | Ryzen 7 3700X | Noctua NH-D15 | G.skill TridentZ RGB 2x8GB CL16 3600 | Sapphire RX Vega 56 | Samsung EVO 500GB | Fractal Design C | Supernova G3 850W | AOC Q3279VWFD8 |

Permalänk

Bara jag som inte fått mitt från webhallen än?

Visa signatur

Stationär: ASUS SABERTOOTH Z77 / Intel i7 3770K @4,3GHz / Corsair H100 Hydro / Kingston HyperX Beast 1833 16GB / ASUS GTX780 3GB / BENQ XL2420T LED 120Hz / Intel 520 Series 120GB SSD / Western Digital 2TB HDD / Fractal Design Define R4 / Corsair AX850W Modular / QPAD MK-50 / Mionix Naos 5000 / Steelseries Siberia v2 / Win 8 64bit
Laptop: Lenovo X220 / Intel i5 2520M @2,5GHz / 8GB RAM / Samsung 840 EVO 240GB SSD /