Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem

Någon som har problem när man ringer med lumia? T ex när ja ringer eller någon ringer mig blir skärmen helt svart jag kan inte avsluta samtalet för det är helt svart. Och verkar inte gå att göra återställning heller dom där 2 kugghjulen har snurrat i 20 min bara att skicka in skiten eller??
/Erik

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ 2x Asus 27GP850P/Fractel Design North

Soffdator: Macbook Air M3 16GB/256GB

Ljud : Qacoustics 3030i / AMP Emotiva TA1 / Sub SVS SB2000 Pro

Permalänk
Skrivet av Kezzo:

Någon som har problem när man ringer med lumia? T ex när ja ringer eller någon ringer mig blir skärmen helt svart jag kan inte avsluta samtalet för det är helt svart. Och verkar inte gå att göra återställning heller dom där 2 kugghjulen har snurrat i 20 min bara att skicka in skiten eller??
/Erik

Min hade fabriksfelet att den stängde av sig vid varje samtal, jag skickade in min efter en veckas användande utan förbättring. Den ska vara klar från reparation men har inte hunnit fått den, det var tydligen antennen det var fel på som kortslöt luren vid samtal.
Inga som helst problem med att skicka in den

Lycka till !

Visa signatur

"Skillnaden mellan manlighet och idioti är hårfin"

Asrock 970extreme4, Corsair 8Gb Vengance 1600Mhz, AMD 965BE @4ghz, Zotac gtx580, Corsair cx600, Fractal design arc och självklart ingen ssd.

Permalänk
Skrivet av Kezzo:

/Erik

Skrivet av zyber_swede:

Min hade fabriksfelet att den stängde av sig vid varje samtal, jag skickade in min efter en veckas användande utan förbättring. Den ska vara klar från reparation men har inte hunnit fått den, det var tydligen antennen det var fel på som kortslöt luren vid samtal.
Inga som helst problem med att skicka in den

Lycka till !

Det är damm som smyger sig in på sensorn uppe till höger sida. Så blås i högtalaren för örat så funkar det sen.
Jag fick blåsa en hel del men det var väldigt skönt när den började funka igen.

Visa signatur

i7 9700K OC 4.9GHz | Gigabyte RTX 3080 10Gb VISION OC | ASUS PRIME Z390-A | 16Gb/3200MHz Corsair Vengeance RGB | Asus Swift PG278Q 144Hz/2560x1440 | NZXT H510 Elite vit

Permalänk
Medlem

Haft lite dålig koll på elektronikvärlden det senaste halvåret... det finns inga rykten om en uppföljare till 920? Är sugen på ny telefon men tycker det känns lite trist att köpa en telefon som har funnits på marknaden i nästan ett halvår (om man räknar sedan pappersreleasen).

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 2700X, ASUS x470-F GAMING, 32 GB Ballistix 3000Mhz, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC, 1 TB M.2 SSD, 14 TB HDD 7200 rpm
Intel i7-4770K, ASUS z87-PRO, 16 GB-1866 RAM, GeForce 970 Strix 8 GB, 128 GB SSD, 5 TB HDD, LG Bluray-burner
Intel i5-4670K, MSI Z87-G43, 8 GB-1866 RAM, GeForce 550 X2 SLi 120 GB SSD, 3 TB LG V30

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Haft lite dålig koll på elektronikvärlden det senaste halvåret... det finns inga rykten om en uppföljare till 920? Är sugen på ny telefon men tycker det känns lite trist att köpa en telefon som har funnits på marknaden i nästan ett halvår (om man räknar sedan pappersreleasen).

Varför då? Den är fortfarande den mest innovativa mobiltelefonen och ser ut att förbli det ett tag till om man kollar på vad Galaxy S4 och Blackberry Z10 blev. Inget om någon ny iPhone heller än. Nokia Lumia 920 har ett långt liv. För övrigt ryktas det om en Lumia 928. För att hålla lite mer koll om det nu är Windows Phone du är ute efter (varför skulle det inte vara?) så kan du t.ex. börja prenumerera på Windows Phone Centrals RSS-flöde.
http://www.wpcentral.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dadulka:

Varför då? Den är fortfarande den mest innovativa mobiltelefonen och ser ut att förbli det ett tag till om man kollar på vad Galaxy S4 och Blackberry Z10 blev. Inget om någon ny iPhone heller än. Nokia Lumia 920 har ett långt liv. För övrigt ryktas det om en Lumia 928. För att hålla lite mer koll om det nu är Windows Phone du är ute efter (varför skulle det inte vara?) så kan du t.ex. börja prenumerera på Windows Phone Centrals RSS-flöde.

Det skulle aldrig falla mig in att köpa en telefon som ska leverera i 2-3 år när den redan är ett halvår gammal.

Gillar Nokia och WP8 (har två i släkten) men inväntar uppföljaren eller något annat trevligt!

Permalänk
Medlem

Snabb fråga boys! Hur i hell lägger man upp egna foton med metrogramappen?? Jag fattar verkligen ingenting, var letat överallt, tvivlar på att det går typ!

Må väl.

Mvh. Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Det skulle aldrig falla mig in att köpa en telefon som ska leverera i 2-3 år när den redan är ett halvår gammal.

Gillar Nokia och WP8 (har två i släkten) men inväntar uppföljaren eller något annat trevligt!

På vilket sätt skulle inte Nokia Lumia 920 leverera även om 2-3 år?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Snabb fråga boys! Hur i hell lägger man upp egna foton med metrogramappen?? Jag fattar verkligen ingenting, var letat överallt, tvivlar på att det går typ!

Må väl.

Mvh. Mansion

Det går inte. Instagram stödjer inte Windows/Windows Phone officiellt så man kan helt enkelt inte publicera bilder till Instagram med någon app till de plattformarna. Det går enbart att titta, gilla och kommentera i princip. Nokia har ett initiativ för att få Instagram att stödja Windows Phone: http://conversations.nokia.com/2013/03/06/2instawithlove/ men sedan finns det konkurrenter som är på väg att stödja Windows Phone, en av dem är Photoplay, sedan finns det redan alternativ, t.ex. fungerar Fhotoroom till Windows Phone som Instagram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dadulka:

Det går inte. Instagram stödjer inte Windows/Windows Phone officiellt så man kan helt enkelt inte publicera bilder till Instagram med någon app till de plattformarna. Det går enbart att titta, gilla och kommentera i princip. Nokia har ett initiativ för att få Instagram att stödja Windows Phone: http://conversations.nokia.com/2013/03/06/2instawithlove/ men sedan finns det konkurrenter som är på väg att stödja Windows Phone, en av dem är Photoplay, sedan finns det redan alternativ, t.ex. fungerar Fhotoroom till Windows Phone som Instagram.

Vilken besvikelse, men okej! Ty

Må fridens liljor kantra eder väg,
- Mansion

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Vilken besvikelse, men okej! Ty

Må fridens liljor kantra eder väg,
- Mansion

Ja, se till att gå med i Nokias initiativ för att visa Instagram att de borde stödja Windows Phone också. Desto fler desto större chans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dadulka:

På vilket sätt skulle inte Nokia Lumia 920 leverera även om 2-3 år?

Har du problem med att respektera det jag skriver eller varför hittar du på saker? Var har jag påstått att 920 inte presterar om 2-3 år? Dessutom är det lite av en definitionsfråga - kommer telefonen fungerar? Mest sannolikt. Kommer den vara marknadens mest innovativa smartphone? Inte speciellt troligt. Prestationen i relation till andra telefoner kommer således att avgöras först då, om 2-3 år.

Sett till nuvarande cykler av produktutbudet har 920 förmodligen ungefär 4-6 månader kvar att leva som flaggskepp, kanske något kortare till och med. Det baserar jag på att Lumia 900 presenterades i Januari 2012 och Lumia 920 i September samma år. Således hade 900an en livslängd som flaggskepp under ungefär 8 månaders tid. Det vore ganska orimligt ifall 920 fick stanna kvar som herre på täppan i mer än 12 månader med tanke på marknadens hårda konkurrens.

Som aktieägare i Nokia hade jag blivit väldigt orolig ifall vi inte får nys om någonting nytt snart. Vi står snart (vi är redan där) inför en hektisk period med många nylanseringar ifrån marknadens bästa aktörer. Vi bör och måste tangera dessa kommande produkter med något nytt och spännande.

Sammanfattningsvis kommer jag därför inte att investera i en produkt som befinner sig i slutet (eller i värsta fall i mitten) av sin livscykel som flaggskepp. Jag köper telefon ytterst sällan (24-36 månader) och passar alltid på att handla när något nytt kommer ut för att kunna njuta av att ha det bästa så länge som möjligt.

Om 2-3-4 månader kommer inte Nokia Lumia 920 var varken den bästa eller mest innovativa telefonen på marknaden. Var så säker.

Citat:

My tastes are simple: I am easily satisfied with the best.
-Winston Churchill

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Har du problem med att respektera det jag skriver eller varför hittar du på saker? Var har jag påstått att 920 inte presterar om 2-3 år?

Ta det lugnt nu, jag ser inte hur någon skulle kunna tolka det du skrev på något annat sätt.
Du skrev
"Det skulle aldrig falla mig in att köpa en telefon som ska leverera i 2-3 år när den redan är ett halvår gammal"
Han bad dig utveckla.

Det kan du omöjligt kalla påhitt eller respektlöst. Forum är till för diskussion.
Jag blev också nyfiken på vad du menade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Ta det lugnt nu, jag ser inte hur någon skulle kunna tolka det du skrev på något annat sätt.
Du skrev
"Det skulle aldrig falla mig in att köpa en telefon som ska leverera i 2-3 år när den redan är ett halvår gammal"
Han bad dig utveckla.

Det kan du omöjligt kalla påhitt eller respektlöst. Forum är till för diskussion.
Jag blev också nyfiken på vad du menade.

Ni eller du förstår alltså inte? Ska göra mitt allra bästa för att uttrycka mig så tydligt som det bara går:

1. Jag köper ny mobiltelefon med 24-36 månaders mellanrum.

2. 24-36 månader motsvarar två till tre år.

3. Oavsett vilken mobiltelefon jag köper vill jag köpa den precis när den lanseras för att ha de bästa så länge som möjligt.

4. Nokia Lumia 920 har figurerat som Nokias flaggskepp i sex månader, påbörjar sin sjunde nu.

5. Det motsvarar 16-25% av den tilltänkta tiden som jag vanligtvis äger en mobiltelefon. Således hade jag i dagsläget ägt det bästa i 16-25% under tiden som jag ska äga telefonen. Förutsatt att jag hade köpt en Lumia 920 när den lanserades och att det faktiskt hade varit en riktig lansering och inte en ofärdig produkt som släpptes ett par månader senare.

6. Livscykeln för Nokia Lumia 920 bör med råge ha passerat hälften, för Nokias egna skull.

7. Därför tänker inte jag investera i en telefon som snart kommer att ersättas om vi kollar på de normala livscyklerna i branschen, oavsett märke.

Är siffrorna ovan helt rätt? Förmodligen inte. Spelar det någon roll? Borde inte göra det då jag försöker förmedla en oerhörd enkel sak som inte handlar om siffror utan om mig som person. Jag vill inte investera flera tusen på något som snart är gammalt och halvvägs igenom sin livscykel som flaggskepp. Det är tråkigt.

Så resonerar jag, ni behöver inte tänka eller tycka likadant.

Något annat som bevisar min tes om att Nokia Lumia 920 är på väg att ersättas är priset som ni kan se här http://www.prisjakt.nu/bilder/graph_price.php?p=1398672&s=lar... - kan ju också vara på grund av dålig efterfrågan eller förmodligen en kombination av båda delarna. Det har börjat fall ganska kraftigt och takten nedåt bör tillta om vi har en efterföljare på gång. Jämför ovanstående graf med den för 900an http://www.prisjakt.nu/bilder/graph_price.php?p=1135421&s=lar... - räkna baklänges från "toppen" och se när 920an lanserades. En ny nokia kan omöjligt vara långt borta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Ni eller du förstår alltså inte? Ska göra mitt allra bästa för att uttrycka mig så tydligt som det bara går:

1. Jag köper ny mobiltelefon med 24-36 månaders mellanrum.

2. 24-36 månader motsvarar två till tre år.

3. Oavsett vilken mobiltelefon jag köper vill jag köpa den precis när den lanseras för att ha de bästa så länge som möjligt.

4. Nokia Lumia 920 har figurerat som Nokias flaggskepp i sex månader, påbörjar sin sjunde nu.

5. Det motsvarar 16-25% av den tilltänkta tiden som jag vanligtvis äger en mobiltelefon. Således hade jag i dagsläget ägt det bästa i 16-25% under tiden som jag ska äga telefonen. Förutsatt att jag hade köpt en Lumia 920 när den lanserades och att det faktiskt hade varit en riktig lansering och inte en ofärdig produkt som släpptes ett par månader senare.

6. Livscykeln för Nokia Lumia 920 bör med råge ha passerat hälften, för Nokias egna skull.

7. Därför tänker inte jag investera i en telefon som snart kommer att ersättas om vi kollar på de normala livscyklerna i branschen, oavsett märke.

Är siffrorna ovan helt rätt? Förmodligen inte. Spelar det någon roll? Borde inte göra det då jag försöker förmedla en oerhörd enkel sak som inte handlar om siffror utan om mig som person. Jag vill inte investera flera tusen på något som snart är gammalt och halvvägs igenom sin livscykel som flaggskepp. Det är tråkigt.

Så resonerar jag, ni behöver inte tänka eller tycka likadant.

Något annat som bevisar min tes om att Nokia Lumia 920 är på väg att ersättas är priset som ni kan se här http://www.prisjakt.nu/bilder/graph_price.php?p=1398672&s=lar... - kan ju också vara på grund av dålig efterfrågan eller förmodligen en kombination av båda delarna. Det har börjat fall ganska kraftigt och takten nedåt bör tillta om vi har en efterföljare på gång. Jämför ovanstående graf med den för 900an http://www.prisjakt.nu/bilder/graph_price.php?p=1135421&s=lar... - räkna baklänges från "toppen" och se när 920an lanserades. En ny nokia kan omöjligt vara långt borta!

Jag förstår precis hur du menar, det jag inte förtod var hur du kunde bli sur över att fåen följdfråga på ditt första inlägg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Jag förstår precis hur du menar, det jag inte förtod var hur du kunde bli sur över att fåen följdfråga på ditt första inlägg.

Oh, nu gör du samma sak. Eller var står det att jag är sur? Man måste kunna föra en diskussion om respekt och ifrågasätta tomma påståenden utan att bli kallad sur. Jag är inte det minsta sur, tvärtom. Det är påskhelg och livet i sin helhet är ganska behagligt, bara en sådan sak som att man är ledig imorgon gör tillvaron väldigt trevlig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Oh, nu gör du samma sak. Eller var står det att jag är sur? Man måste kunna föra en diskussion om respekt och ifrågasätta tomma påståenden utan att bli kallad sur. Jag är inte det minsta sur, tvärtom. Det är påskhelg och livet i sin helhet är ganska behagligt, bara en sådan sak som att man är ledig imorgon gör tillvaron väldigt trevlig.

Han frågade "hur"
Du svarade "Hitta på" och"Respektlös"
Ett tips för framtiden, det är bara ditt fel om du misstolkas som sur. Blir du kallad sur betyder det att DU brast i din komunikation och DU skulle ha uttryckt dig annorlunda. Vi bara responderar på det DU skickar ut.
Glad Påsk

(mod får gärna deleta de senste inläggen)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Han frågade "hur"
Du svarade "Hitta på" och"Respektlös"
Ett tips för framtiden, det är bara ditt fel om du misstolkas som sur. Blir du kallad sur betyder det att DU brast i din komunikation och DU skulle ha uttryckt dig annorlunda. Vi bara responderar på det DU skickar ut.
Glad Påsk

(mod får gärna deleta de senste inläggen)

Trevligt med en kommunikationsexpert som är betingad att ge råd och tala om exakt hur det ligger till.

Det kanske var så att min kommunikation var klanderfri och du missförstod den enkla och ganska grundläggande svenska som jag uttrycker mig med? Kanske en kombination? Eller är du ofelbar och alla andra har brister och bör föra sig annorlunda? Ganska intressant frågeställning med tanke på hur du skrev ditt senaste svar.

Ifall jag ler och har en lapp på magen med texten "Jag är glad, inte sur" - är det fortfarande mitt fel ifall folk skulle uppfatta mig som sur? Eller var går gränsen för vems fel det är att man blir missförstånd?

Ganska intressant att du dessutom skriver "[...] Vi bara responderar på det DU skickar ut. [...]" - så vitt jag kan se är du den enda som har uttryckt dig om huruvida jag är glad eller sur. Att använda vi i detta sammanhanget tyder på att du försöker hitta stöd hos resten av forumet då du gång på gång gör bort dig med helt och hållet meningslösa inlägg. Väldigt tröttsamt!

Sista raden tolkar jag som ett desperat försök att avsluta diskussionen, fast med stoltheten i behåll. Sluta bjäbba emot och försök svara på min ursprungliga fråga, som dessutom råkar vara relevant, så kan vi helt och hållet byta samtalsämne - inga problem!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Trevligt med en kommunikationsexpert som är betingad att ge råd och tala om exakt hur det ligger till.

Det kanske var så att min kommunikation var klanderfri och du missförstod den enkla och ganska grundläggande svenska som jag uttrycker mig med? Kanske en kombination? Eller är du ofelbar och alla andra har brister och bör föra sig annorlunda? Ganska intressant frågeställning med tanke på hur du skrev ditt senaste svar.

Ifall jag ler och har en lapp på magen med texten "Jag är glad, inte sur" - är det fortfarande mitt fel ifall folk skulle uppfatta mig som sur? Eller var går gränsen för vems fel det är att man blir missförstånd?

Ganska intressant att du dessutom skriver "[...] Vi bara responderar på det DU skickar ut. [...]" - så vitt jag kan se är du den enda som har uttryckt dig om huruvida jag är glad eller sur. Att använda vi i detta sammanhanget tyder på att du försöker hitta stöd hos resten av forumet då du gång på gång gör bort dig med helt och hållet meningslösa inlägg. Väldigt tröttsamt!

Sista raden tolkar jag som ett desperat försök att avsluta diskussionen, fast med stoltheten i behåll. Sluta bjäbba emot och försök svara på min ursprungliga fråga, som dessutom råkar vara relevant, så kan vi helt och hållet byta samtalsämne - inga problem!

ta en pilsner, hakuna matata!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av hirsch:

Jag tolkar också din ton som sur. Varför tar du ens med detta, Ifall jag ler och har en lapp på magen med texten "Jag är glad, inte sur" - är det fortfarande mitt fel ifall folk skulle uppfatta mig som sur? Eller var går gränsen för vems fel det är att man blir missförstånd?. Det där hetsar bara folk att börja tjafsa och allt kommer då att spåra ut.

Det är mycket lättare att misstolka folk genom text, då många inte uttrycker sitt humör med smilisar och inte uttrycker sig tillräckligt tydligt i första inlägget.

Släpp bara den diskussionen så vi kan återgå och diskutera själva telefonen.

Ha en fortsatt glad påsk!

Skrivet av djaxxo:

ta en pilsner, hakuna matata!

Indeed (Y)

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Testade Sony Z, herregud vad lumia 920 är så mycket bättre, SZ hade inte samma flyt som l920, och skärmen var sämre, så nu blir jag ännu nöjdare med min lumia!

Permalänk
Medlem

Jaså, det enda jag saknar från Lumian är skärmen och kameran

Permalänk
Inaktiv

Vill verkligen ha en lumia. Lekt rätt mycket med den i butik men..

Man har följt tråden till en viss del.. Och det verkar ju vara som om många har problem med.. Allt från problem vid uppringning till.. Batteritid. Är det värt att införskaffa sig en.. Eller ska man vänta på denna 928 som folk pratar om?

Edit: Och.. Hur är det med 4g? Skulle vilja ha bra nät när man sitter på buss mellan skola-hem-jobb. Hört folk säga att batteritiden blir bra mycket sämre då.

Permalänk
Medlem

Fan vad rädd jag blev:

Gick in på Reddit med Baconit och helt plötsligt står det att telefonens disk har fått ett systemfel. Error och måste boota om och köra en återställning. Allt går bra den checkar minnet m.m. Helt plötsligt hittar den ett error på disken som den inte kan fixa. Efter en liten stund börjar skumma texter om narwhals ploppa fram under systemchecken. Vilket gör att jag börjar förstå vad som händer.

Dold text

April April
Några svettiga sekunder blev det.

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Dadulka:

Vadå mest innovativa? Det enda som är innovativt är WP8 och kameran, i princip allt annat är marknadsföring som ni fanboys sväljer med hull och hår.
Tyvärr har Lumia 920 inget att sätta emot exempelvis SGSIV.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon166065:

Vill verkligen ha en lumia. Lekt rätt mycket med den i butik men..

Man har följt tråden till en viss del.. Och det verkar ju vara som om många har problem med.. Allt från problem vid uppringning till.. Batteritid. Är det värt att införskaffa sig en.. Eller ska man vänta på denna 928 som folk pratar om?

Edit: Och.. Hur är det med 4g? Skulle vilja ha bra nät när man sitter på buss mellan skola-hem-jobb. Hört folk säga att batteritiden blir bra mycket sämre då.

Införskaffade min L920 i slutet av november 2012. Problem direkt med proximitysensorn. In på service. Tredje gången gillt accepterade Nokia min reklamation. Har nu haft den "Nya Lumian" i en månad. Absolut helt hooked. Allt flyter! Kan nämnas att jag kommer från iPhone. WP8 känns mer, ja vad ska jag säga. Man blir Glad, helt enkelt. Jag tror nog att de batcher som nu tillverkas har åtgärdat barnsjukomarna. Så kör...

Permalänk
Medlem

Hahahaha! Vet nån om det kommer nån efterföljare till 920? Det har ju gått hela 6 månader ju sen den annonserades, och passa er j&%€ noga! lol

jo, apropå de som återställer telefonen och får kugghjul i timmar. Jag hade hört att det kunde ta lång tid och när jag återställde telefonen sist tog det hel 17 timmar innan den drog igång igen, så i vissa fall verkar den låsa sig och ta upp till en hel dag.

bra att veta så man inte skickar in som trasig och blir utan lur i veckor..

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad som hänt med HERE Kör? Får felkod när jag försöker starta den och jag hittar inte den i marketstore

Permalänk
Skrivet av Nisse-Tuta:

Eftersom det är påsk kände jag för att pyssla, men jag hade inga ägg.
https://www.youtube.com/watch?v=xZo2pA0Qc9U

Denna är på första sidan på WP Central nu.

http://www.wpcentral.com/diy-wireless-charging-nightstand-vid...