Någon Photoshop kunnig som kan göra bakgrundsbilder...
Hej
Jag streamar League Of Legends lite då och då och jag undrar om någon skulle kunna göra en banner eller en "Offline" bild som jag då kommer använda på Twitch.tv. Jag kommer då välja ut några bilder och sedan berätta lite senare vilken jag kommer ta. Och den som jag väljer, kommer jag ha med på min stream och lite annat
Jag kan inte göra något bra så kan inte göra något seriöst bidrag, men du får nog ge ut lite mer information... Det står inte ens vad det ska vara på bilden eller vilken upplösning den ska vara i.
Jag kan inte göra något bra så kan inte göra något seriöst bidrag, men du får nog ge ut lite mer information... Det står inte ens vad det ska vara på bilden eller vilken upplösning den ska vara i.
På bilden så ska det vara mitt namn(ImRemii). Annars så hitta på något själv Jag spelar ju spelet League Of Legends, så ha med det om det passar för er.