Permalänk

Vi skulle kunna anordna en swec-träff med amnesia-lan i det huset! Någon som är på?

Permalänk
Medlem

det är ju bara reflektioner vad jag kan se?

btw, spöken/andrar osv finns inte...

*hämtar popcorn*

Visa signatur

NZXT H440 | MSI Z77A-S01 |EVGA Supernova G2 1000W | Intel Core i5 3570K @4.2GHz | Cooler Master V8 | G.Skill Ripjaws Gaming 16GB CL9 @1600MHz | MSI GTX 1070 Gaming X

Fraktfritt Inet
Dagens fynd-tråden

Permalänk

Ovanlig diskussion Men kan förstå att personen tyckte den såg någon där för de ser ut som en person men antagligen så är det absolut inte det. Händer ofta att man kan inbilla sig se saker om man kollar snabbt eller när det är mörkt

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Vi skulle kunna anordna en swec-träff med amnesia-lan i det huset! Någon som är på?

Haha! Det finns visst nåt urgammalt spökhus uppe i norrland man kan hyra, där skulle man lana

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av berggrenaren:

sitter på en macbook, om du kan tro de e problemet med min skärm

Skrivet av dumbo:

RGB-värdena i det förmodade ansiktet ligger på typ 5-10 för röd, runt15 för grön och 25-30 för blå. Ser man inte det så har man definitivt en felaktigt inställd skärm eller alldeles för ljus i rummet.

Skrivet av Marcusk:

Vad sitter du på för skärm egentligen? Jag ser utan problem annat än rent svart på TS bilder, det är på en någorlunda korrekt inställd Dell U2311H IPS-skärm.

Helt korrekt av er alla. Och fel av mig. Jag sitter på en "kalibrerad" projektor. Men den är inte kalibrerad för dagtid.
Jag ser nu på kvällskvisten, när ljuset i rummet är mycket lågt, att man ser konturer av något. I morse såg jag inte detta alls.

Ber om ursäkt för mitt felande. Men även solen har sina fläckar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon81912:

I foton dyker det ibland upp mörkare pariter, aka skuggor. De kan uppstå när ljuset fastnar på något kameran inte kan se. Genom att göra partier av bilden som är mörkare än medel så kan man ta bort skuggorna, vips.

Jag som trodde att sista meningen "Ser du verkligen inte den gamla tanten som vill hemsöka dig" med en inte skulle gå att missuppfattas. Men ja, det var lite ironi

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Lämna tråden så fort som möjligt !! this is some scary shit !!

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

Lämna tråden så fort som möjligt !! this is some scary shit !!

Detsamma om din visningsbild O.o

För övrigt så vill jag mer än gärna besöka det huset och spendera natten där, tillsammans med min digitalkamera och med min mobil med TapeMachine installerat. Vart ligger det?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.