Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Alternativa betalningsätt för marknad.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av _tekken_:

Hur är det med betalningsalternativet Paysafecard.

https://www.paysafecard.com/sv-se/

Är det nått som skulle kunna tänkas att fungera jag vet dock inte hur den tekniska biten fungerar för dom företag som använder sig utav paysafecard men för konsumenterna är det relativt smidigt och enkelt.

Skulle tippa på att man måste ansluta sig på ett liknande sätt som när man ska ta betalat av Mastercard/Visa. Dvs riktigt Dyrt för Handlaren.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Man tycker ju att en sida som SweC borde ha fler betalningsätt än mywallet-skiten.
Hatar mywallet så jag går hellre och säljer/köper på andra sajter.

Visa signatur

|||

Permalänk

Gav wywallet en chans och tänkte lägga in en annons men det bara strular och går inte ens sätta in pengar på skiten. Får bli Blocket....

Permalänk
Skrivet av Krasharen:

Gav wywallet en chans och tänkte lägga in en annons men det bara strular och går inte ens sätta in pengar på skiten. Får bli Blocket....

Synd att jag inte läste detta innan jag började lägga in en annons. Rent hopplöst.

Får börja stycka ut på tradera nu istället vilket jag helst hade undvikit.

Permalänk
Medlem

Kan ni inte göra som blocket gjort att man ringer och slår in en kod? eller vad som helst förutom wywallet.

Tänkte lägga upp en annons men nu ändrade jag mig då jag ser att man behöver wywallet.

Permalänk

Ja jag är då en som inte tänker annonsera ut alla prylar som nu samlar damm efter senaste bygget tack vare detta hopplösa betalningssystem. Ogillar blocket för att köparna är som de är. Tradera dras med paypal som ska ha sin vidriga provision.

Nej det blir bakluckeloppis hädanefter...

Permalänk
Hedersmedlem

Jag skulle uppskatta ifall man kunde bli betalande medlem och därmed kunde lägga upp annonser utan ytterligare kostnader. Skulle dock endast gälla marknaden, gillar inte när vissa forum förfördelar betalande medlemmar. Ni, (sweclockers), får ju betalt i förskott och skulle säkert tjäna på det. Tveksamt att alla betalande medlemmar skulle annonsera hejvilt. Givetvis kunde man ha kvar Whywywallet och likn. "tjänster" för de som inte vill betala i förskott.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Har nu lagt ut 3 annonser på Blocket och Tradera istället för Sweclockers, eftersom det bara går att betala via SMS och MyWallet.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Även jag har lagt upp annonser på blocket samt tradera istället för här pga wywallet.

Ni borde faktiskt lägga detta som prio då ni antagligen förlorar en del pengar på alla som inte lägger upp annonser här.

Jag hade faktiskt kunnat betala mer för ett annat betalnings alternativ.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Relik 📜

Payson är nytt betalningsalternativ för Marknad: http://www.sweclockers.com/nyhet/17036-sweclockers-marknad-up...

Med det väljer jag att avsluta den här tråden genom ett litet hänglås.

Mvh

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S