Permalänk
Medlem

Singelplayer tips

Tjenare, jag har ingenting o göra men tänkte ta o hitta något singelplayer spel men har inte hittat så många roliga än! behöver tips! tack i för hand!

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

Skyrim och Fallout serien kanske?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

Ett av mina favorit singelplayer spel genom alla tider är fable 2 riktigt trevligt spel. Eller kanske GTA brukar vara ganska så rolig singelplayer på.
fallout är väldigt roligt också om du tycker om rpg spel.

Visa signatur

Chassi:Factal design R4
Processor: Intel i5 4670k
Gpu:MSI POWER Edition gtx 670
Moderkort:Asus Z87-A
Kylare:Cooler Master Myper 212

Permalänk
Medlem
Skrivet av whatisgoogle:

Ett av mina favorit singelplayer spel genom alla tider är fable 2 riktigt trevligt spel. Eller kanske GTA brukar vara ganska så rolig singelplayer på.
fallout är väldigt roligt också om du tycker om rpg spel.

Fable 2 finns väl dock inte till PC? Fable 1 + The Lost Chapters, där har du ett grymt spel!

Permalänk
Medlem

Call of Juarez: Gunslinger, Far Cry 3, RAGE, Sniper Elite V2(visst co-op men går lika bra SP) ett litet urval

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Borderlands 1 och 2 fungerar utmärkt att spela själv.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem

Bioshock och metro spelen.

Permalänk
Medlem

klarat GTA iv o borderlands 1 och 2, har spelat ut far cry 3

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

[QUOTE="Vikbe;13592749"]Bioshock och metro spelen.[/QUOklarat
båda metro men bara bioshock infinte har jag klarat utav bioshock serien

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Skyrim och Fallout serien kanske?

ahh båda är bra men orkar inte sitta så många timmar som dom tar att klara.

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem
Skrivet av adillboy:

klarat båda metro men bara bioshock infinte har jag klarat utav bioshock serien

Bioshock 1 måste du spela enbart för storyn. Tyckte du om 1:an kommer du tycka om 2:an också.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Call of Juarez: Gunslinger. Har inte spelat det själv ännu men det lär ska vara rätt bra. Ett plus är att det är billigt. Black Mesa, gratis och bra.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av adillboy:

ahh båda är bra men orkar inte sitta så många timmar som dom tar att klara.

Det är värt det civilization 5 som är billigt på steam just nu är ganska kul!

Permalänk
Medlem

http://www.greenheartgames.com/app/game-dev-tycoon/ 57:- svårt att hitta något mer prisvärt imo!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

http://www.greenheartgames.com/app/game-dev-tycoon/ 57:- svårt att hitta något mer prisvärt imo!

Priset står utan moms så det blir typ 70:-. Men jag har det själv och kan säga att det är grymt kul tills man tröttnar, vilket sker ganska snabbt.

Visa signatur

MB: MSI Z77A-G45 Gaming - CPU: Intel Core i5 3570K - GPU: Geforce GTX 780 3GB - RAM: Kingston HyperX Beast 8GB 1600 Mhz - SSD: Corsair Force GS 128GB - HDD: 750GB- PSU: XFX Black Edition 750W 80+ Gold - CHASSI: Corsair Carbide AIR 540 COSTUME LOOP: PUMP: Alphacool VPP655 - TOP: Alphacool D5 HF TOP - CPU BLOCK: Alphacool NexXxos XP3 Light - GPU BLOCK:EK-FC 780 GTX Ti RAD: Alphacool NexXxos XT45 360mm - RES: Phobya Balancer 250

Permalänk

Remember Me!

riktigt bra spel, och kan verkligen rekomendera det

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Medlem

farcry 3 & Assassin's creed serien speciellt 3 av inriktningen av amerikanska revulotionen t.ex slaget vid bunker hill ? bästa spelet jag någonsin spelat

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Skrivet av Electrix:

Bioshock 1 måste du spela enbart för storyn. Tyckte du om 1:an kommer du tycka om 2:an också.

Tyvärr i princip ospelbart på PC så länge man inte har en kontroll inkopplad, sämre optimering för mus har jag aldrig varit med om. Tråkigt på en fin story.

OnT: Kan rekommendera Spec Ops: The Line, ska helst spelas utan att kolla upp plotten, då storyn blir ännu bättre när den är helt ospoilad så att säga.

Om du är ute efter att slänga bort tid, då du inte har något annat att göra, så är väl open-world spel helt perfekta? Själva storyn i dem är ju heller sällan särskiljt långa bara för att det finns mycket annat att göra.

Vill man slänga bort tid är ett moddat Skyrim eller Fallout 3/New Vegas väldigt trevliga alternativ, Just Cause 2 är också väldigt kul. Önskar även att jag kunde rekommendera Red Faction Guerrilla, men det verkar ha upphört att fungera för väldigt många, funkar varken för mig eller för sambon trotts otaliga försök att fixa problemet.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Skyrim är lite kort annars skitbra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Witcher 1 & 2, Mass Effect 1-3, Mafia 2.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Skyrim är lite kort annars skitbra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Kort om man enbart kört storyline quest ja.
Men kör man alla quest+ dom som finns i dawnguard och dragonborn har man en hel att göra

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Skulle starkt rekommendera Freespace! (ja, det skitgamla spelet)

Permalänk
Avstängd

saints row the third, billigt just nu på steam och ett oseriöst roligt spel!

Visa signatur

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heskeytime:

saints row the third, billigt just nu på steam och ett oseriöst roligt spel!

klarat det redan:) det är ett skit kul spel

Visa signatur

Ryzen 5900x | ASUS ROG Strix B450-F | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI 4080 | 16 GIG ram | Corsair 850W | define s

Permalänk
Medlem

Mount & Blade: Warband + diverse mods. Det finns verkligen ingen gräns för hur mycket tid man kan sänka ner i det, varje ny omgång blir aldrig lik någon annan.

Permalänk
Medlem

Call of Juarez: Gunslinger är det kul?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

Skyrim är lite kort annars skitbra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av THEBADGUY:

Kort om man enbart kört storyline quest ja.
Men kör man alla quest+ dom som finns i dawnguard och dragonborn har man en hel att göra

Precis jag har ingen DLC och har inte kört alla sidequests än men en bra bit över 200timmar spelade på EN gubbe å det kallar jag inte kort.

Skrivet av Thunde:

Call of Juarez: Gunslinger är det kul?

Jupp riktigt bra, vet inte hur bra det funkar på PC då jag har det på Xbox, men riktigt kul

Om du har en konsol så ladda ner trial å prova.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

om du har xbox 360 borde du ge gears of war serien en chans, börja med 1an och arbeta dig uppåt

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Helt ärligt, TES: Oblivion.
Gillar det mer än Skyrim, och då har det ändå några år på nacken.
Känns som ett mycket mer välgjort och genomtänkt spel. Inte som en "VI-VILL-HA-ALLAS-PENGAR" - idé.

Visa signatur

5900X | 3080

Permalänk

Portal serien, ladda ner den från steam när det var rea och det är riltigt kul. dock så kör jag med kontroller

Visa signatur

<|FD Define Mini|> |CPU: Intel Core I5 4570 |GPU: Gigabyte GeForce GTX 660 |RAM: 8GB DDR3 |HÅRDDISK: 1000GB |