Permalänk

Lenovo

tjenare! sweclockers jag letqr efter en bra dator som klarar lite nyare spel med minst 60 Fps eller högre min budget är ca 7000kr max 8000kr (billigare datorer uppskatas gjärna) har 2 förslag det är Lenovo och MSI hoppas ni kan hjälpa mig och ha en bra dag tack på förhand

Visa signatur

IPhone 4, IPad 2, Wii, Apple TV, Monster:Rehab [Energidricka]

Permalänk

Vad är dina förslag då?

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk

det är leovo och msi om du undrar vilken dator jag kollar på så är det lenovo y510p och msi vet jag inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

är du 5 år?

Visa signatur

it's not about the kills, it's about the calls

Permalänk
Medlem

y510p ligger 2500:- över din budget?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk

Nä den kostart 810$ på doms hemsida

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Den här tråden kan bli en klassiker.

Permalänk
Medlem

Du kanske ska prova att använda dig av en jämförelsesida med svenska priser istället så ser du att du lär få punga ut med minst 10500. Ska du handla från USA tillkommer en massa andra avgifter. Och det heter deras, ibland kan man inte hålla tillbaka språkpolisen inombords...

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med Sweclockers? Har alla precis lärt sig skriva?

Ifall du köper från USA (vilket jag antar eftersom du säger att den kostar $810) så tillkommer ganska rejäl frakt, samt skatt. $810 landar på drygt 10-11000 kr ifall du har tur, kan bli mer.

Och det finns ingen anledning till att hålla tillbaka språkpolisen, alla borde skriva ordentligt och använda korrekt gramatik.

Permalänk

Okej det visste jag inte att det kostar för allt annat tex frakt avgifter... Men jag får la leta upp en ny bra smidig dator som fungerar bra har ni något förslag? Uppskattas det gjärna

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av fagballs:

Och det finns ingen anledning till att hålla tillbaka språkpolisen, alla borde skriva ordentligt och använda korrekt gramatik.

Språkpolisen har stoppat dig också nu.

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt