Permalänk
Medlem

Fick just en patch på 677MB, kanske får spela tidigare?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av juckeyy:

Fick just en patch på 677MB, kanske får spela tidigare?

Patchen är fixar i spelet, vad jag har märkt endast grafik fixar

Btw, man har kunnat lira sedan den 28de om man bara använder VPN/proxy för att logga in på Origin

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ascor:

Mycket udda med fast2play, har ännu inte fått min nyckel, en polare beställde därifrån för 15min sedan och fick nyckeln direkt.

Wtf. Beställde för en månad sen. :/

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F
AMD 9800X3D & Noctua NH-D15S
G.Skill Trident 6000MHz CL28 DDR5
ASUS ROG STRIX RTX 4080 OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

GMG vad är det för företag pålitligt eller?

aadå, kostade 38euro

40min kvar på förladdning.
greenmangaming.com

Permalänk

Beställde just från cjs-cdkeys och hade koden inom 1 minut 400:- med China Rising.

Permalänk

fast2play.se verkar skita i alla sina kunder nu inte fått svar från de på 2 timmar så imorrn avbeställer jag och får se när och om jag beställer BF4

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

När kommer den ut Jag har redan spelat den via VPN trick men är det idag 00:00 de släpper ut det ?
Origin = 31Okt 00:00
Battlefield.com = 29 Okt Europa 08:00

Visa signatur

CPU FX4300 4,6GHz - GPU Gigabyte R9 280x OC - PSU Corsair CX500M - Moderkort ASUS Sabertooth AM3+

Permalänk

fast2play.se=aldrig verkar det som

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Har ej fått nyckel från fast2play, kommer inte ens in på sidan, någon annan som fått sin därifrån?

Permalänk

nä hade jag vetat det skulle strula som det gjort från deras sida så hade jag aldrig beställt därifrån

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

https://twitter.com/G2PLAYSHOP

sidan verkar vara online nu

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem

Green Man Gaming funkade perfekt!

38 pund för BF4

+ lägg till 37 pund för premium

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Köpte på http://www.simplycdkeys.com fick nyckeln 2 minuter senare.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

fast2play.se verkar skita i alla sina kunder nu inte fått svar från de på 2 timmar så imorrn avbeställer jag och får se när och om jag beställer BF4

De svarar ganska snabbt på facebook om du skickar ett privat meddelande. Sidan är dock uppe så du kan avbeställa det själv.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem

Fast2Play=Aldrig mer.

Måste få den inom en halvtimme för att kunna preloada!

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F
AMD 9800X3D & Noctua NH-D15S
G.Skill Trident 6000MHz CL28 DDR5
ASUS ROG STRIX RTX 4080 OC

Permalänk
Medlem

Hur ser man i Origin att man har lyckats aktivera premium?

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Hur ser man i Origin att man har lyckats aktivera premium?

Om du trycker Info-knappen på spelet ser du att du har låst upp alla kommande expansioner. Då vet du att du har premium. Syns även i Battlelog.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | Nvidia RTX 4090 FE | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

vad kostar BF4+premium på andra tillförlitliga sidor? som inte är origin

amazon.com (använd US adress bara), GMG. Runt 700 kr på bägge sidor tror jag, lite billigare på amazon.com

De är tillförlitliga till 100% och använder sig itne av skumma metoder för att skaffa nydklar såsom alla dessa nyckelsites gör utan de köper direkt från EA

Permalänk

hahahahaha ja fy fan nu har man lärt sig en läxa har man inte råd att köpa spel från säkra källor så ska man inte försöka komma undan billigt det skiter sig, tydligen 612kr för BF4+premium var för bra för att vara sann, ingen nyckel inget BF4 när jag får nycklarna spelar nu ingen jävla roll kan ju ändå inte spela BF4 på release dagen, F2P har nog lurat en hel massa med fagra löften som sedan inte infriades för en hel massa förbannade spelare.
Så hädanefter bara tillförlitliga källor inge mer billig skit företag som luras de kan fara dit pepparn inte växer

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

ni som avbeställde från F2P hur gick ni till väga?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

1 min!!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

hahahahaha ja fy fan nu har man lärt sig en läxa har man inte råd att köpa spel från säkra källor så ska man inte försöka komma undan billigt det skiter sig, tydligen 612kr för BF4+premium var för bra för att vara sann, ingen nyckel inget BF4 när jag får nycklarna spelar nu ingen jävla roll kan ju ändå inte spela BF4 på release dagen, F2P har nog lurat en hel massa med fagra löften som sedan inte infriades för en hel massa förbannade spelare.
Så hädanefter bara tillförlitliga källor inge mer billig skit företag som luras de kan fara dit pepparn inte växer

När du märkte att de hade problem kunde du ha avbeställt och köpt på en annan sida som du sett skickade ut nycklarna direkt. Du har haft flera timmar på dig nu men tydligen är det roligare att klaga än att lösa problemet.

Visst, fast2play fungerade inte denna gång och visst, det är bra att folk får se att de bör undvika dem just för BF4 inom den närmsta tiden. Du försöker dock få dina egna spekulationer att framstå som fakta vilket jag finner lite störande. De stötte på problem och releasen av nycklarna gick inte som de tänkt. Företaget bakom dem har sålt nycklar och för det mesta varit problemfria i flera år. Du får det att låta som att de medvetet försökte lura av folk pengar.

EDIT:

Skrivet av Legopappa:

Missade detta inlägg. Trodde jag beskrev hur jag gjorde tidigare i tråden. Nu är dock sidan uppe (funkar den inte kan du testa köra ipconfig /flushdns först och testa igen) så du kan avbeställa från orderhistoriken. Annars kan du kontakta dem via privata meddelanden på facebook. Skriv på engelska då dock eftersom de som förstår svenska inte är tillgängliga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

https://twitter.com/Fast2playSe står där

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Inaktiv

Min nyckel är inte hemma än från fast2play. Dom borde döpa om sidan till Slow2play

Permalänk
Skrivet av blunden:

När du märkte att de hade problem kunde du ha avbeställt och köpt på en annan sida som du sett skickade ut nycklarna direkt. Du har haft flera timmar på dig nu men tydligen är det roligare att klaga än att lösa problemet.

Visst, fast2play fungerade inte denna gång och visst, det är bra att folk får se att de bör undvika dem just för BF4 inom den närmsta tiden. Du försöker dock få dina egna spekulationer att framstå som fakta vilket jag finner lite störande. De stötte på problem och releasen av nycklarna gick inte som de tänkt. Företaget bakom dem har sålt nycklar och för det mesta varit problemfria i flera år. Du får det att låta som att de medvetet försökte lura av folk pengar.

EDIT:
Missade detta inlägg. Trodde jag beskrev hur jag gjorde tidigare i tråden. Nu är dock sidan uppe (funkar den inte kan du testa köra ipconfig /flushdns först och testa igen) så du kan avbeställa från orderhistoriken. Annars kan du kontakta dem via privata meddelanden på facebook. Skriv på engelska då dock eftersom de som förstår svenska inte är tillgängliga.

för dig kanske det var enkelt att avbeställa och köpa på annat håll men jag har inte den ekonomin att slänga bort 600spänn för att köpa nån annanstans för mer eller samma pengar jag måste vänta tills jag får tebkas de pengar jag betalade, sedan beställa om och då spelar det ingen roll längre då spelet är släppt.
saken var att de mailat och sa att den 30:e skulle jag ha nycklarna de hade bra mycket tid på sig att skicka de innan problemen, tom. då lovade de att skicka nycklar men jag har inte fått ett jävla skit från de inte ens på de 3 mail jag skickade på engelska de ides inte svara på de mailen det får i mina ögon att se som om de är dryga eller bara ignorerar kunder.
Så ursäkta mig om jag känner mig lurad.

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk

vad ska man ange de i meddelandet om avbeställning?
bara order nr eller?
har avbeställt nu får hoppas jag får pengarna tillbaka annars vete fan vad jag gör men allt jag kan för att få tillbaka de i alla fall

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

för dig kanske det var enkelt att avbeställa och köpa på annat håll men jag har inte den ekonomin att slänga bort 600spänn för att köpa nån annanstans för mer eller samma pengar jag måste vänta tills jag får tebkas de pengar jag betalade, sedan beställa om och då spelar det ingen roll längre då spelet är släppt.
saken var att de mailat och sa att den 30:e skulle jag ha nycklarna de hade bra mycket tid på sig att skicka de innan problemen, tom. då lovade de att skicka nycklar men jag har inte fått ett jävla skit från de inte ens på de 3 mail jag skickade på engelska de ides inte svara på de mailen det får i mina ögon att se som om de är dryga eller bara ignorerar kunder.
Så ursäkta mig om jag känner mig lurad.

Ok, det kan jag i och för sig förstå. Jag hade ju inte gärna slängt bort de 600 kronorna men tänker mig att de dyker upp igen om någon dag eller två. Tänkte inte på att folk kanske öronmärkt en viss summa just till spelet och sedan spenderat resten på andra viktigare saker. Ber om ursäkt.

Jag visste inte heller att de skickat ut mail om det. Var ju kanske inte så lyckat om de inte tydligt skrivit att det var preliminärt. Jag tror inte de ignorerar kunder, de verkar bara ha fullt upp. Personligen tycker jag lite synd om dem men förstår också nu hur surt det måste kännas om man så att säga lagt alla ägg i en korg och sedan hade oturen att det uppstod problem.

Skrivet av Legopappa:

vad ska man ange de i meddelandet om avbeställning?
bara order nr eller?
har avbeställt nu får hoppas jag får pengarna tillbaka annars vete fan vad jag gör men allt jag kan för att få tillbaka de i alla fall

Jag bad dem bara avbeställa och angav ordernumret. Fick svar tillbaka kanske en kvart senare att det var gjort.

Om det krånglar med avbeställningen får du gärna skriva här så att vi kan komma med förslag på hur du kan gå tillväga.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av blunden:

Ok, det kan jag i och för sig förstå. Jag hade ju inte gärna slängt bort de 600 kronorna men tänker mig att de dyker upp igen om någon dag eller två. Tänkte inte på att folk kanske öronmärkt en viss summa just till spelet och sedan spenderat resten på andra viktigare saker. Ber om ursäkt.

Jag visste inte heller att de skickat ut mail om det. Var ju kanske inte så lyckat om de inte tydligt skrivit att det var preliminärt. Jag tror inte de ignorerar kunder, de verkar bara ha fullt upp. Personligen tycker jag lite synd om dem men förstår också nu hur surt det måste kännas om man så att säga lagt alla ägg i en korg och sedan hade oturen att det uppstod problem.

Jag bad dem bara avbeställa och angav ordernumret. Fick svar tillbaka kanske en kvart senare att det var gjort.

Om det krånglar med avbeställningen får du gärna skriva här så att vi kan komma med förslag på hur du kan gå tillväga.

ja visst vet du så få se nu skickade privat meddelande och en ticket om det så får hoppas de betalar tillbaka pengarna, så jag kan köpa BF4 nån annanstans ifrån istället

jahapp inte ett ord från de ännu om vare sig nycklar eller återbetalning, har ju pröjsat färdigt för att få mina nycklar men nada inte ett smack, många som inte fått sina idag heller

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Hur vet man att man har fått Battlefield 4 inklusive China rising? Står det någonstans på origin eller skickar butiken ut en till cdkey när det släpps?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dcxs:

Hur vet man att man har fått Battlefield 4 inklusive China rising? Står det någonstans på origin eller skickar butiken ut en till cdkey när det släpps?

har du inte köpt från Origin så ska du få en nyckel från stället du köpt det