Sapphire ATI Radeon 9700 128Mb DDR

Permalänk
Medlem

F*n, jag fattade inte vad som menades med "kodvara" så jag antog att det var typ nåt vanligt veckans erbjudande... (inte så inne i DB-jargongen...) kommer man få koden om man registrerar sig för nyhetsbrev nu också eller?
Eller kan inte nån bara säga den på en gång???

Visa signatur

|| Intel E8200 || Leadtek 8800GT|| OCZ Reaper HPC 2x2gb PC6400 || Gigabyte GA EP35-DS4 || Tagan 480W || Seagate Barracuda 7200.8/11 250/500 GB || Cooler Master Centurion 530 || NEC ND-3540A || Logitech media keyboard || Logitech MX510

Permalänk
Medlem

Tjah, har två mail-adresser reggade och inte sett till någon kod ännu, så med lite tur hinner du väl få koden om du reggar nu. Skadar ju inte att regga i vilket fall.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Mpeg, kan du inte lämna ut koden! Det är ju ok, och flera medlemar skulle bli glada! Du förlorar ju inget på det!?!

Visa signatur

Epox8rda+ 2200+ 512mb Radeon9700pro

Permalänk
Medlem

Hmm har Radeon korten blivit dåligare, Nu står det Minneshastighet 3.6ns på dbs sida, förut stog det 2.8ns.. =/
har dom bytt minnes tillvärkare eller?

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Medlem

Nej, 9700 har oftast 3.6. Det som stod innan var fel, någon påpekade det och dom ändrade.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Dom borde passa på att byta bilden också. Det är r9700pro som är röd, np versionen är brun/svart

EDIT: enligt http://www.sapphiretech.com (så kom inte och klaga om dom verkligen är röda )

Permalänk
Medlem

Ett stort tack till dbmannen som fixade så att R9700 blev veckans kodvara. Det är vad jag kallar service.

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

Finns folk på rage3d som har fått röda 9700 non-pro, tydligen äkta 9700 pro som blivit bios-låsta.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

Jag vill ha ett svart kort, de är mycket ondare.. Hoppas DB får in så många kort på torsdag att alla som beställde före halv 8 ikväll får ett av dem annars blir jag lessen.

Permalänk
Medlem

Jaaajaa, ge mig koden! nyss!

Visa signatur

|| Intel E8200 || Leadtek 8800GT|| OCZ Reaper HPC 2x2gb PC6400 || Gigabyte GA EP35-DS4 || Tagan 480W || Seagate Barracuda 7200.8/11 250/500 GB || Cooler Master Centurion 530 || NEC ND-3540A || Logitech media keyboard || Logitech MX510

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eldvall
Mpeg, kan du inte lämna ut koden! Det är ju ok, och flera medlemar skulle bli glada! Du förlorar ju inget på det!?!

Skulle gärna gjort det om jag tyckte det var moraliskt okej.. men så är inte fallet. DB är ett företag som många andra och att göra något sådant på ett öppet forum är ingenting jag vill ta del i.

Sen om någon annan väljer att göra det så är det upp till dom själva naturligtvis.

DB själva hade dessutom chansen att tala om vad kodordet var i ovanstående inlägg. Nu valde dom att inte göra det, vilket jag förstår.

Det är bara att hålla dig till tåls, dyker nog upp förr eller senare.

Permalänk
Medlem

Hur får jag kod saken att fungera? vart skreiver jag in den?

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Medlem

yesh, nu har jag beställt ett kort pwnage
såg först inte att man skulle skriva in där ibörjan vart förvirrad
gj db

Visa signatur

IBM Thinkpad x60s - Gentoo Linux

Permalänk
Avstängd

jepp jag har åsså beställt nu
beställde vid 11 tiden på tisdagen...
Jag hoppas jag inte får mitt kort senare än de andra nu

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

kan ingen snäll människa slänga över ett vänskapligt mail(med kod) till mig!!! Please!!
[email]xxxx@xxxx.xxx/email]
(Please)

Visa signatur

Epox8rda+ 2200+ 512mb Radeon9700pro

Permalänk
Avstängd

fixat

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

la-la-lalalala-la
Fint, må kraften vara med dig!

Visa signatur

Epox8rda+ 2200+ 512mb Radeon9700pro

Permalänk

Så var ordern lagd....fick lov att köpa en billig chasi fläkt också ....men det var det värt

Visa signatur

Dator: | GA-7N400 Pro 2 | AMD ATHLON XP BARTON 2600+| Orignal 512MB pc2700 | samsung 757NF | HIS Radeon 9700 NP 324/310 | 1st WD 120GB 1st WD 200GB
Kylning: Artic Cooling ATI Silencer 1 | Thermaltake volcano 9 coolmod | 3*80mm chassifläktar.
Allt är relativt!

Permalänk
Medlem

Oh, underbart. Fick nyhetsbrevet någon gång under måndagkvällen och la ordern omedelbart (med 512MB DDR333 till

...hoppas, hoppas det kommer ett före sommaren :] (såg att datumet flyttats fram två veckor)

Å, koden var förresten kortseriens egennamn, fast på svenska - och i bestämd form, håll till godo .)

.wey

Permalänk
Medlem

Hoppas de får in några på torsdag med som de skickar till dem som beställde tidigt igår annars får man nog beställa från något annat ställe.

Permalänk
Medlem

beställde just ett nu med..och lite Arctic Silver 3

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dimmuxx
Hoppas de får in några på torsdag med som de skickar till dem som beställde tidigt igår annars får man nog beställa från något annat ställe.

sanning broder!
hoppas det gäller de som beställde tidigt idag med !
väntan är nog guds straff till datornördar...
var e dbmannen?
får man fråga hur många som beställt föresten?
eller måste du döda mig då?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weyland
Oh, underbart. Fick nyhetsbrevet någon gång under måndagkvällen och la ordern omedelbart (med 512MB DDR333 till

...hoppas, hoppas det kommer ett före sommaren :] (såg att datumet flyttats fram två veckor)

Å, koden var förresten kortseriens egennamn, fast på svenska - och i bestämd form, håll till godo .)

.wey

Du är inte vidare vass på språk va?

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp

Du är inte vidare vass på språk va?

tänkte oxå kommentera det där men så slog det mig... varför är det svenska namnet valt från början?
misstaget går kanske ännu längre bak?
men varför bry sig... en bokstav har väl ingen dött av va?

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem

ska nog också beställa, men va e skillnaden på Pro och icke Pro?
är de värt 1000 spänn till för ett Pro?

Permalänk
Medlem

Vore fint om DB-mannen kunde säja om de får hem några kort imorgon eller om alla kommer att få vänta tills den 15 februari för att få sina kort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimBow
ska nog också beställa, men va e skillnaden på Pro och icke Pro?
är de värt 1000 spänn till för ett Pro?

Jag tycker inte det är värt 1000:- extra för ett pro kort med tanke på hur lite det skiljer i prestanda.

Visa signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Permalänk
Medlem

det är sånthär som gör en deppig. Var på väg att beställa när jag såg att den inte kommer in förrns 2003-02-15

OffT: Traesk, såg att du var från skövde du med, vilken skola/linje går du på?

Visa signatur

"Människan kan uppenbarligen inte stava rätt."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeRYtH
det är sånthär som gör en deppig. Var på väg att beställa när jag såg att den inte kommer in förrns 2003-02-15

OffT: Traesk, såg att du var från skövde du med, vilken skola/linje går du på?

what?
det e ju förfan 3 veckor dit nästan!
*letar efter nåt annat ställe*

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Runken

tänkte oxå kommentera det där men så slog det mig... varför är det svenska namnet valt från början?
misstaget går kanske ännu längre bak?
men varför bry sig... en bokstav har väl ingen dött av va?

Kan tvärtom tänka mig att många var beredda att döda för den där koden

Visa signatur

My arms, your hearse