Vilket var ditt GOTY 2013?

Permalänk
Medlem

The Last of Us

Permalänk
Medlem

Counter Strike :facepalm:

Permalänk

Jag kan inte plocka en klar GOTY utan det är Mirrors Edge, Skyrim med 100+ moddar och gamla hederliga Crysis som är mina GOTY's detta år.

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk
Medlem

The Walking dead 1000000000%.
Finns helt enkelt inget bättre spel.

Episode 1 season2 var obeskrivligt perfekt. Kan inte vänta på nästa episode!

Wolf among us episode 1 var ok.

Telltale är mästare på att göra spel som är i samma stuk.

Permalänk
Medlem

Killer Instinct.

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk

Left for dead 2 för mig

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem

Path Of exile

Visa signatur

Dator: Processor: Intel i7 2600k CPU Kylare:Antec kühler h2o 620 Grafikkort: Asus GTX 970 Strix, Mobo: Asus P8P67-LE SSD Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Green 2TB, RAM: Corsair XMS3 8GB DDR3 PC10666 1333MHz, Chassi: Fractal Design Core 3000, PSU: Corsair PowerSupply 700W Gaming series 80 Plus
Skärm: Dell U2312HM Mobil Nexus 5x

Permalänk
Medlem

GrindingGearGames' Path of exile

Permalänk
Medlem

The Last of Us, mer välgjort spel finns inte.

Visa signatur

Ryzen 7 9800X3D, 64GB DDR5 CL30 6000MT/s, MSI Mag X870 Tomahawk Wifi, XTX Merc 310 7900XTX 24Gb, 6Tb WD SN850X, NZXT 1200W GOLD, SAMSUNG ODYSSEY G9 G93SC 49" OLED, Corsair 7000D Airflow

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stefanp67:

Jag kan inte plocka en klar GOTY utan det är Mirrors Edge, Skyrim med 100+ moddar och gamla hederliga Crysis som är mina GOTY's detta år.

Skrivet av Anitramane:

Left for dead 2 för mig

Inget av de spelen släpptes ju i år...ni har helt missförstått tråden.

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

The Last of Us.

Världens bästa spel genom tiderna, trodde aldrig att ett spel som det skulle ta över 2005 års bästa spel som höll 1'a platsen för mig i 8 år Battlefield 2. <3

Nä TLOU är speciellt jag som många andra lever mig in i spelet, det känns som att man är med Joel och Ellie hela tiden, och tåren bara rinner jämt i spelets handling.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 5070 12GB Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Bioshock Infinite var helt otroligt bra, till det spelet går min röst utan tvekan.

/

WGOTY går till BF4 - rubbish, sluggish crap.

Permalänk
Medlem

Tomb Raider får min röst. Men har dock inte haft möjlighet att spela The Last of Us ännu!

Permalänk
Skrivet av hoski:

Spelar väl ingen roll när spelets släppts? Det är ju det bästa jag spelat i år c:'

Visa signatur

Blegh <3 ^^

Permalänk
Medlem

Utan tvekan The Last of Us, bästa spelupplevelsen jag haft på åratal

Även Bioshock: Infinite var väldigt trevligt, men nådde inte upp till The Last of Us vad gäller inlevelse för min del.
Kollar man på icke-AAA-titlar så gillade jag verkligen Papers, Please. Riktigt rolig spelidé.

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Medlem

The Last of Us.

Inget snack.

Permalänk

Starcraft 2 Heart of the swarm, bästa spelet detta år! men även (Red Orchestra 2) Rising Storm var ett toppenspel.

Permalänk
Hedersmedlem

Wargame: Airland Battle har utan tvekan gett mig mest valuta för pengarna. Inte minst då Eugen Systems släpper Free-DLC!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av hoski:

Hmmm då säger jag delad GOTY mellan Metro Last Light, Wargame AirLand Battle och Shadow Warrior 2013 trots att jag inte hunnit mer än testa dom (köptes igår).

Visa signatur

Bärbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

Permalänk

Outlast

det va ju läskigt på riktigt

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Medlem

Bara tripple-A spel med här?(rätta om jag har fel) men för mig är det tre spel som jag värkligen gillade(kan inte bästäma vlket som är GOTY) Dust: An Elysain Tail. Dota 2(gick ur beta I år om det räknas?) och Metro:Last light

Permalänk

Brother - A Tale of Two Sons, är min självklara GOTY 2013, får fortfarande rysningar när jag tänker på det!

Andra spel som är värda att nämna är Metro Last Light, Assassin's Creed 4, Path of Exile, Last of Us och jag vet att säsongen precis har börjat men The Walking Dead Season Two från Telltale, bara för att första delen är helt suverän och det bara kan bli bättre!

Visa signatur

Under construction...

Permalänk
Medlem

Har helt klart spelat mest Path of Exile, så det blir vinnaren

Permalänk
Medlem

Varit ett skitår för mig spelmässigt. Tror inte jag har nån favorit faktiskt.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem

Last of us. Inget annat kom egentligen i närheten.

Permalänk
Avstängd

Metro last light och bioshock infinite. Grymt bra spel!

Permalänk
Medlem

Candycrush.. Fan ta detta mobilspel!

Visa signatur

"Om man arbetar tillräckligt länge med att förbättra ett föremål går det sönder. "

Hjälp oss göra världen lite snällare! www.upphittat.nu

Permalänk

Bioshock Infinite!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anitramane:

Spelar väl ingen roll när spelets släppts? Det är ju det bästa jag spelat i år c:'

GOTY/Årets Spel handlar ju just om vilket som är det bästa spelet som är släppt i år så det är klart det spelar roll när det släpptes.

För att vara on topic så kan jag ju säga att det enda spelet jag orkat spela mer än en timme av de som släppts i år är Path of Exile så min röst måste ju gå dit. (visserligen har detta spel haft en väldigt lång beta så det går ju att argumentera att detta inte hör hemma i GOTY 2013 heller även om officiell release var för några månader sedan)

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

GTA V och Metro Last Light är väl de ända som jag kan nominera i år. Men GTA V levde inte upp till hypen (min hype iallafall). The last of us har jag inte spelat men är sugen att skaffa ett PS3 bara för det spelet.

Så i stort sett har jag inte tyckt om de spel som har släppts i år. Men efter att ha läst i den här tråden har jag fått några tips att testa, så det kanske är inte helt kört än. Kan även lägga till att jag har kört andra riktigt bra spel på senaste tiden, bara att de inte var släppta i år.