Playstation 4 - Folk att spela med

Permalänk

Fifa 14, Assassins Creed Black Flag och Killzone!
niklasbjorn95 för er som vill lira

Permalänk
Medlem

hej

Har nyligen gått från den mörka sidan (xbox) men är nu på rätt väg. skulle vara rätt awsome om man hade lite folk att spela med bara. så den som vill kan adda mig psn: dtaktos
spelar killzone och bf4

Permalänk

Lirar CoD Ghost.
Adda mig på PSN: SrimpSiis

Permalänk

Bytte precis från xbox 360 till PS4. Men alla polare stannade kvar på 360 i väntan på xbone.
Jag älskar dock min PS4, så nu behöver jag lite folk att spela med.
Har inget fungerande headset ännu! (skall dock inskaffas så snart jag har pengar till det)

Spelar CoD Ghosts (låg level, men går alltid för vinst), BF4, FIFA14, Blacklight Retribution m.m.

Om någon känner för att adda mig så är PSN: Goomba_HD

Permalänk
Medlem

PSN: Linthias
Spelar: BF4 och Killzone

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk
Medlem

Söker spelare till BF4, som gillar helikopter(gunner/pilot) till PS4
PSN: Skogtokig

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |

Permalänk

Hade tänkt att köpa BF4 nästa vecka, adda gärna mig då HaxJaxs

Permalänk
Medlem

Aviation87 på PSN,
Spelar hälst med lite äldre så säg 20+. Har headset
Mest aktiv efter kl 19 då ja har en dotter som ja måste tvinga i säng

BF4 Premium: (Hardcore) Kan spela alla gamemodes, men spelar mest Rush och conquest för att mosa lite helicopta. Gillar inte normal men kan offra mig

CoD: Inte spelat så mycket, har mest lirat Extintion

Resogun: Aldrig testat multiplayer men gillar spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kentan900:

Hade tänkt att köpa BF4 nästa vecka, adda gärna mig då HaxJaxs

hejsan. Undrar om du har någon att spelar med i BF4?

Permalänk
Medlem

Tja! Oroväckande tomt i vänlistan efter att ha bytt från 360. Är 27 bast och lirar främst bf4 och fifa14 då och då. Folk över 20 och över får gärna adda, ange "swec" så jag vet vad det gäller

PSN: rayzee_n

Permalänk
Medlem

Tjo!

Adda gärna PSN: IpeeX__
Lirar just nu Killzone SF / AC Black flag.

Permalänk

Någon/några som lirar FIFA 14 här? Fyndat det på tradera och tänkte lira i någon klubb eller starta en. Lirar NHL annars men det kommer ju inte förrän i september till PS4 så ska ge FIFA en chans

Permalänk

Så! Nu har jag även köpt BF4 med China Rising

Permalänk
Medlem

Mitt PSN är Haagman.
Spelar mest BF4 men blir även en del cod och Fifa.

Permalänk
Skrivet av Haagman:

Mitt PSN är Haagman.
Spelar mest BF4 men blir även en del cod och Fifa.

Välkommen

Permalänk
Medlem

Någon med PS4 som ska lira Elder Scrolls Online?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlovL:

Någon med PS4 som ska lira Elder Scrolls Online?

Hade jag tänkt, tycker det ser lovande ut i alla fall.

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 - AMD Phenom II 1090T @ 4,4Ghz
Sapphire 6970 @ CrossFire 930/1410Mhz
120Gb OCZ-AGILITY3, 16Gb G.Skill Ripjaws X

Permalänk
Medlem

Här har ni en extra lirare (PS4)

PSN: Swipar

Spel: Killzone, Assassins Creed Black Flag, Need for speed Rivals, Fifa 14 och Theif (även om det inte är online så klämmer vi in det )
Lirar även Blacklight, vilket är ett sjukt bra spel för att vara gratis.

Ålder 27 ifall det är viktigt.

Permalänk

gabwers
Kör mest cod ghost men också en del nba

Permalänk

Hej igen! Det var ett tag sen nu, jag tänkte fråga er hur många som var sugna på att dra igång ett spel till helgen från en viss tid-punkt?

Permalänk
Medlem

psn: chiliboy91
om ni vill lira olika spel eller bara snacka är en trophy hunter

Visa signatur

Hem/Main: i9 13900KF @ Stock | ASUS RTX 4090 TUF Gaming OC | Corsair RM1200w Shift x | Kingston Fury Renegade 32GB DDR5 CL32 6400mhz | Phanteks G500A | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Rog Strix Z790 Gaming-F | 2st Kingston Fury Renegade M2 Gen4 Heatsink 2TB | Acer 27" Predator XB271HU G-sync IPS 165Hz 1440P | Acer Gsync 24" XB240HA | Logitech G Pro X 2 lightspeed | Razer Adder Pro 3 | Corsair K70 RGB
Telefon: Iphone 13 Pro Max Konsol: Playstation 5 w/2TB SSD, Nintendo Switch, Wii U, Xbox One X w/500GB SSD Laptop: Acer Aspire 7 717-71G

Permalänk

Hej Swec-medlemmar. Jag spelar bara BF4 och då bara under dagen ungefär mellan 08.00-14.00 och från midnatt till ungefär kl: 02.00.

Jag är mest för stora Conquest Maps och är bäst på Helikoptrar, Tanks och kör i stort sett bara Recon soldier.

Mitt PSN är: Ali3nPr3dator66

/AP

Visa signatur

PS3 & PS4-Astro A50-Playseat GT-Thrustmaster T 500 RS Wheel-Ferrari F1 Add-on Wheel

Permalänk

Hejhej! Jag skapade en användare här för att kunna söka efter svenskt PS4 folk! Ni kan gärna adda mig. Jag är en kille omkring åldern 16-20 Jag är hyfsat trevlig och småblyg. Adda mig! Jag har CoD Ghost och Killzone och AC Blackflag på ingående! Heter HundredthCloth4

Permalänk
Medlem

Någon mer som fastnat för dead nation? Spelar gärna med nån!

Visa signatur

- Corsair Obsidian 800D - Corsair AX 1200W - Asus Maximus Extreme-Z - SandyBridge 2600K - Asus GTX 580 SLI - 2x8Gb RAM - Intel 510 250GB - 3x 2GB WD Caviar Black - Dell U3011 -

Permalänk

Tja är 17år och har atm bara fifa14 ^^
Det vorre nice om ni kunde adda mig o lira lite fifa14 är inne typ dygnet runt och kör mycket FUT
(Adda mig oavsett vilket spel du har)
PSN: dogge1997

Permalänk
Medlem

Tja! Stockholmare bosatt i skåne här, 19 bast (blir 20 i sommar) och spelen man lirar just nu = Killzone, NFS Rivals, Tomb Raider, FIFA 14, Resogun, Dead Nation, Warframe & Blacklight Retribution!

PSN = Seeebexx

Adda gärna och skriv att ni hittat mig genom SweClockers!

*EDIT* Föredrar att ha riktiga namn på PS4:a, så ni får gärna vara villiga att skicka ''real name requests''!

Visa signatur

en burk som spelar spel

Permalänk

Någon mer som har CE-33992-6 problemet? Jag har inte kunna spela online på närmsta dagarna :/

Permalänk
Skrivet av Sebskiii:

Tja! Stockholmare bosatt i skåne här, 19 bast (blir 20 i sommar) och spelen man lirar just nu = Killzone, NFS Rivals, Tomb Raider, FIFA 14, Resogun, Dead Nation, Warframe & Blacklight Retribution!

PSN = Seeebexx

Adda gärna och skriv att ni hittat mig genom SweClockers!

*EDIT* Föredrar att ha riktiga namn på PS4:a, så ni får gärna vara villiga att skicka ''real name requests''!

Addar

Permalänk

Igår köpte jag Metal Gear Solid V: Ground Zeroes och jag läste att det skulle vara kort men inte så kort... jag klarade "spelet" på 1½ timme :P. Det är inte värt dem 349 Kr som många butiker vill ha.

Permalänk
Medlem

spelar bf4 för det mesta :) adda: Adamandreasson :)

Skrivet av Matte3333:

I KZ är multiplayern riktigt rolig mycket sammarbeta,

Ghosts är inte min typ av spel, har lirar alla modern-warfare som infinity gjort, men ghosts lever inte alls upp till mina krav

Men det är ju ditt val,

Skickades från m.sweclockers.com