Webhallen tar emot Bitcoin

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

tycker detta är skitkul! har aldrig ägt några själv då jag inte började gräva efter dom i rätt tid.. Men eftersom det är en så ostabil valuta, får ni på webhallen in det i pengar eller får ni en hög bitcoins? jag tänkte om tex 100st köper varsin dator till ett värde av X Bitcoin och sen när det ska växlas in till riktiga pengar kanske BTC har tok sjunkit så ni går back på 50st av de sålda datorerna? Eller hur gör ni?

Dem kör via bitpay. Det är som en växlings tjänst. Webhallen får ut sina pengar i kronor.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimy91:

Dålig och dum ide
Tycker det var bättre före bitcoins var inskaffad som betalmetod Webhallen

Skulle du vilja förklara varför du tycker så eller vill du bara sprida hat?

Visa signatur

Reason keeps escaping.

Permalänk
Medlem

En bar i Chamonix tar emot bitcoins som betalmedel

Visa signatur

Asus N56VZ + 256 GB Samsung SSD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Då får du nog ha rätt bra tålamod, blir inte många ören om dagen med ett 660

BTW om det är någon som har några frågor på detta (Bitcoinbetalningar dvs) så lurkar vi som vanligt här bland kommentarerna och har som bekant vårt egen forumdel under övrigt/butiker och tillverkare.

Hejsan. Satt och såg på era priser lite. Tog en vara för 4190SEK och valde BTC, varav den säger 2.82BTC (vilket i skrivande stund är 8324:-). Vad är anledningen till att det blir dubbla priset att betala med BTC? (:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Demonoidz:

Hejsan. Satt och såg på era priser lite. Tog en vara för 4190SEK och valde BTC, varav den säger 2.82BTC (vilket i skrivande stund är 8324:-). Vad är anledningen till att det blir dubbla priset att betala med BTC? (:

http://i.gyazo.com/548591309dc5897fbd15f93cc3d1f607.png

Hej, det var en bugg i vårt system med bundlingar (dvs en produkt som innehåller flera produkter).
Problemet är löst sedan någon timme tillbaka.

Två kunder blev drabbade och överdebiterade (den ena ca 40 kr och den andra ca 300 kr) båda har blivit kontaktade för att vi ska kunna återbetala mellanskillnaden omgående.

tack för att du uppmärksammade detta!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Hej, det var en bugg i vårt system med bundlingar (dvs en produkt som innehåller flera produkter).
Problemet är löst sedan någon timme tillbaka.

Två kunder blev drabbade och överdebiterade (den ena ca 40 kr och den andra ca 300 kr) båda har blivit kontaktade för att vi ska kunna återbetala mellanskillnaden omgående.

tack för att du uppmärksammade detta!

Var lite det jag misstänkte. Tackar för svar(:

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP