Hjälp, jag kan inte ändra grafik inställningarna i gta iv

Permalänk
Medlem

Hjälp, jag kan inte ändra grafik inställningarna i gta iv

Efter att ha googlat och sökt på youtube så vänder jag mig till er på sweclockers

problemet är att jag inte kan ändra upplösningen (jag sitter fast på 800x600) eller någon grafik inställning

det kommer upp såhär: "Warning: Your graphics settings are near,or exced,the suggested resource limits for your system.
It is recommend that you reduce your graphic settings in order to run the game optimally"

mitt os är windows 8.1

jag kan nämn att jag har laddat ner spelet från en hemsida som hade spelet gratis.
(jag har det till xbox och jag vill inte betala för det igen)

om det är något mer så fråga bara

Visa signatur

Race-sim T300 Ferrari 599XX & playseat challenge
Skärm LG OLED 55C9 Bärbar Dell xps 13 9360 Lur iPhone 7
DAC/AMP Aune x1s Lurar Fidelio x2 & Air Pods

Permalänk
Avstängd

Så du undrar varför ett pirat spel inte fungerar ? Duktig pojke...

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Piratkopiering är inte tillåtet här på Sweclockers.

Citat:

§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...