Folk att spela CS med, trött på ryssar.

Permalänk
Medlem

Folk att spela CS med, trött på ryssar.

Tänkte höra om det finns något bra ställe där man kan leta folk till gathers? Skulle kanske även vara intresserad av att joina en clan. Har spelat CS rätt mycket genom åren och är Master Guardian Elite men det verkar svårt att ta sig högre med PUGs fulla av ryssar. Vart letar jag efter folk i samma situation?

Permalänk
Medlem

Spela med mig Är MG, har dock rankat ner från MG Elite pga ryssar...

Visa signatur

Motherboard: MSI Z170i Gaming Pro AC | CPU: Intel Core i5 6600K | CPU Cooler: Noctua NN-L9i | RAM: Corsair 8GB DDR4 2133Mhz Veng LPX RED | GPU: EVGA GTX 1060 SC 6GB | SSD: OCZ Trion 100 240GB | PSU: Integra SFX 450W | Case: Fractal Design Node 202

Screen: BenQ XL2420T 120HZ | Keyboard: Steelseries 6GV2 | Mouse: Steelseries Kana V2 | Headset: Kingston HyperX Cloud

Permalänk

GlobalOffensive redditen kanske? Tror till och med det fanns någon sida man hitta folk som vill köra MM.
Men kolla reddit:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är DMG, 21 år. lägg till Norrizalizer/Starless på steam så kan vi köra lite

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk
Medlem

Finns en riktigt bra facebook grupp, counterstrike global offensive Sverige, om du vill hitta lite snabba teammates!

I övrigt tycker jag ryssarna borde få egna servrar. Helt värdelöst nbär det vägrar prata engelska! Och det ända man får höra är "fuck america!"

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Verkar buggat för mig så kan inte lägga till folk på friends på Steam, men adda gärna mig (LobL) och släng iväg en invite om ni ska spela bara!

Permalänk
Medlem

Jag tycker svenskar är jobbigare att spela med än ryssar...

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjajjull:

Jag tycker svenskar är jobbigare att spela med än ryssar...

Är trött på alla som inte förstår när man ska köra eco och som bara kör public-style överhuvudtaget. Ryssarna är väl oftast snäppet värre och därför skreev jag så, finns så klart sköna och duktiga ryssar också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kakann:

Är trött på alla som inte förstår när man ska köra eco och som bara kör public-style överhuvudtaget. Ryssarna är väl oftast snäppet värre och därför skreev jag så, finns så klart sköna och duktiga ryssar också.

Givetivs, men intrycket jag har fått är att majoriteten av svenskarna tror de är HeatoN och är överlag väldigt kaxiga.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4X3R:

Spela med mig Är MG, har dock rankat ner från MG Elite pga ryssar...

Det har du inte alls det, du har rankat ner för att du inte förtjänar din rank.

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem

La till Starless, är det fler som är ute efter samma sak så släng in era nick eller mail så lägger jag till er och invitar när jag letar efter folk att spela med.

Permalänk
Geeks Gaming

http://www.sweclockers.com/forum/149-spelclockers/1143597-mum...

Sitter runt 8-10 personer varje dag som spelar

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|