Permalänk
Medlem

Lagg på cs:go

Formaterade min dator idag, har installerat alla drivrutiner till mitt moderkort och drivrutin till grafikkort (gtx 780). Och det är nu så att jag har fått lagg på cs. Vet inte vad som är felet har försökt att installera om cs och tittat runt på nätet har inte hittat nått. Det laggar inte konstant utan det droppar till ca 20-40 fps så jag hackar fram. Vet nån vad problemet är skulle vara evigt tacksam om nån satt på info. Tack på förhand.

Permalänk
Avstängd

Ganska säker på att problemet handlar om ett litet troll som bosatt sig i din processor.
Eller det är iaf min bästa gissning med den information jag har (du har ett 780).

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem

Hmm vad menar du?

Permalänk
Medlem

Sedan den senaste patchen då Huntsman-skinnen kom har jag haft samma problem. Det droppar från 250-300 fps till 40 ibland. Mig veterligen har rätt många samma problem så förhoppningsvis fixas det till nästa patch.

Permalänk
Medlem

Var en på ESEA idag som hade samma problem. Det måste vara någon slags bugg. Har dock själv inte märkt av det alls.

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2

Permalänk
Medlem

Tack för ni har kommit upp med svar.. Men dock så måste jag berätta att jag hitta felet.. Min cpu är överhettad pågrund av en kabel fastnat i cpu fläkten så den har fastnat.. Men tack återigen så mycket