Betting, bot vill inte ge tillbaka mina saker

Permalänk
Medlem

Betting, bot vill inte ge tillbaka mina saker

Tjena
Vann ett bett för ett tag sedan och nu när jag ska hämta tillbaka mina saker så uppstår ett problem.
När jag trycker på acceptera byte så kommer det upp en ruta där det står "Det uppstod ett problem när detta byteserbjudande skulle accepteras. Försök igen senare. (11)"

Bild på det

Vad ska jag göra åt det här?

Tack på förhand
MvH, Claes

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Tjena
Vann ett bett för ett tag sedan och nu när jag ska hämta tillbaka mina saker så uppstår ett problem.
När jag trycker på acceptera byte så kommer det upp en ruta där det står "Det uppstod ett problem när detta byteserbjudande skulle accepteras. Försök igen senare. (11)"

Bild på det

Tack på förhand
MvH, Claes

Jadu, jag vet inte.. Försöka igen senare kanske?

Visa signatur

Äsch...

Permalänk
Medlem

Det löste sig så jag behöver inte fler svar

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Skrivet av ZapeX:

Tjena

Bild på det

Tack på förhand
MvH, Claes

Försök igen senare och om det inte löser sig så kontakta Steam och se om något blivit riktigt fel?

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)