Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Trådlös högtalare för mobilen. Budget ca 700-1000:-

Permalänk
Medlem

Trådlös högtalare för mobilen. Budget ca 700-1000:-

Något tips på ett bra högtalare mellen 500-1000 kr som har riktigt bra ljud. (Till mobil) Något dyrare kan gå bra

Förtydligad rubrik
Permalänk
Medlem

Vad menar du med "till mobil"? Aktiva eller passiva högtalare? Storlek? Baslåda? Ljudpreferenser?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av 96teddy:

Något tips på ett bra högtalare mellen 500-1000 kr som har riktigt bra ljud. (Till mobil) Något dyrare kan gå bra

Trådlöst antar jag? Eller går det lika bra med kabel?

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Vad menar du med "till mobil"? Aktiva eller passiva högtalare? Storlek? Baslåda? Ljudpreferenser?

Att det ska användas till min mobil t.ex när jag är ute och badar eller vart som helst, har en iphone.. Aktiva ele passiva kvitar. Storlek ska vara rätt halvmedium, inte jätte stor utan att man kan hålla den i handen. Det som är viktigast är att det är bra ljud (lyssnar mest på rock)

Skrivet av demon_speed:

Trådlöst antar jag? Eller går det lika bra med kabel?

Helst trådlös

men kabel funkar

Permalänk
Hedersmedlem

*Rubrik ändrad*

En beskrivande rubrik ger bättre svar. Har även sammanfogat några inlägg, det går bra att lägga till information i ett befintligt inlägg.
/moderator

Man får inget superljud för runt 1k men denna är rätt prisvärd:
http://www.icahemma.se/hogtalare-logitech-ue-boombox-p-26021-...

Test: http://www.ljudochbild.se/test/logitech-ue-boombox
799:- hos Icahemma

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av 96teddy:

Att det ska användas till min mobil t.ex när jag är ute och badar eller vart som helst, har en iphone.. Aktiva ele passiva kvitar. Storlek ska vara rätt halvmedium, inte jätte stor utan att man kan hålla den i handen. Det som är viktigast är att det är bra ljud (lyssnar mest på rock)

Helst trådlös

Såå, det handlar om typ

Dold text

Isf kan det ju vara bra att nämna att det ska vara en liten batteridriven portabel högtalare... "Högtalare för 500-1000kr" är inte särskilt informativt.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av demon_speed:

Trådlöst antar jag? Eller går det lika bra med kabel?

Skrivet av LemonIllusion:

Såå, det handlar om typ

Isf kan det ju vara bra att nämna att det ska vara en liten batteridriven portabel högtalare...

Japp typ en sån men lite större går..
Ja det kanske det är men är inte riktigt bra när det gäller högtalare

Permalänk
Medlem

http://www.blocket.se/ostergotland/Marshall_Stanmore__2st_sva...

Ligger lite över man har man tur så kanske man kan få dom till ett bra pris.

Permalänk
Jubileumsmästare

Cambridge Minx Go ligger 200kr över din budget, men jag är sjukt nöjd med den. Det enda negativa är att den inte kan ladda telefonen över USB när den körs på batteri.