Permalänk
Medlem

Är redo för en lång natt... inne på min andra Redbull.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Läs? Du citerar Kompletts svar på din egen fråga.

Det Komplett säger är att så fort hemsidan kommer upp igen så läggs alla erbjudanden ut omedelbart, och kommer att gälla från att hemsidan kommer upp och hela morgondagen (torsdag), det vill säga till 23:59 imorgon, alltså får Komplett upp sin hemsida kl 22:00 nu så kommer rean vara över 26 timmar.

Skrivet av Komplett:

Ärligt talat så vet vi inte. Våra tekniker & kodare jobbar för fullt men vi har ingen tid på när det kan vara klart. Så vår kollega Olof kommer sitta vaken i natt och vänta. När sidan är uppe så kommer han att lägga upp alla rea-produkter. Sedan låter vi de ligga uppe under hela torsdagen eller tills att de tar slut.

//Erik

Ja jag insåg det, skrev lite hastigt. Men som sagt, åtminstone kul med företag som värnar om sina kunder och försöker göra rätt ifrån sig när trubbel uppstår Tack för infon!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Ärligt talat så vet vi inte. Våra tekniker & kodare jobbar för fullt men vi har ingen tid på när det kan vara klart. Så vår kollega Olof kommer sitta vaken i natt och vänta. När sidan är uppe så kommer han att lägga upp alla rea-produkter. Sedan låter vi de ligga uppe under hela torsdagen eller tills att de tar slut.

//Erik

Hoppas Erik har gott om Kaffe och bra Ob tilllägg

Lycka till med hemsidan så ser vi vad vi kan hitta för fynd under torsdagen.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av foh668:

Hade ni verkligen INGA uppskattningar på hur många besök ni skulle få och hur ni skulle hantera trafiken? Gick detta verkligen inte att förutse? Man var dum som satt och väntade från starten att sidan gick ner tills nu.

Jodå, våra servrar är rustade för långt mycket mer trafik än vad vi får vid reor och vi fick bara en bråkdel av belastningen vi fått vid tidigare reor. Det kan vara en olycklig kombination av en bugg & överbelastning som orsakat problemen. Men exakt vad det är vet bara IT-avdelningen och de är lite svåra att få tag på nu eftersom de sitter och försöker lösa problemen. Vi får vänta och se...

Tack för tålamodet //Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av aileron:

Hoppas Erik har gott om Kaffe och bra Ob tilllägg

Lycka till med hemsidan så ser vi vad vi kan hitta för fynd under torsdagen.

Stackars Olof som ska sitta uppe hela natten medans Erik får gå hem :/

Permalänk
Avstängd

"SUPER-REA", finns det inga regler som anger att det skall vara en viss procent i rabatt? Tyckte det mer liknande REA..
SUPER-REA låter som 25-40% rabatt åtminstone

Permalänk
Medlem

Gå och lägg er nu så rensar jag upp lagret.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

"SUPER-REA", finns det inga regler som anger att det skall vara en viss procent i rabatt? Tyckte det mer liknande REA..
SUPER-REA låter som 25-40% rabatt åtminstone

Fast vissa produkter var ju nersatta uppåt en 50%, vissa mer. Såg nån rakapparat och nån glassmaskin bland annat, sen om det är nåt man vill ha är ju inte alltid säkert

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Haha pga problemen så känns det ju superhypat nu. Finns nog en chans att de flesta kommer bli ganska besvikna när produkterna går att se ^^

Permalänk
Skrivet av dmr:

Gå och lägg er nu så rensar jag upp lagret.

Redan rensat

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Redan rensat

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

"SUPER-REA", finns det inga regler som anger att det skall vara en viss procent i rabatt? Tyckte det mer liknande REA..
SUPER-REA låter som 25-40% rabatt åtminstone

Joysticken var väl nersatt 78%?
Ganska super tycker jag.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av aileron:

Hoppas Erik har gott om Kaffe och bra Ob tilllägg

Lycka till med hemsidan så ser vi vad vi kan hitta för fynd under torsdagen.

Det är Olof som kommer vara vaken Men han har gott om kaffe och kommer vara en expert på Harpan & MS-röj när vi kommer till kontoret i morgon bitti

Skrivet av mthmth:

Stackars Olof som ska sitta uppe hela natten medans Erik får gå hem :/

Han får sitta uppe och nörda på nätet hela natten och sedan sova på dagen. Det är inte ofta man kan göra det när man har ett vanligt 8-17 -jobb. Så han klagar inte

//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Bra bild på komplett

Permalänk
Avstängd

nu kommer jag in på komplett.se utan lagg

Permalänk
Medlem

Sidan verkar vara uppe nu, jag kommer iaf in på den för första gången under hela kvällen...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Uppe nu men man kan inte se vad det är rea på?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Sidan verkar nu vara relativt stabil, men det finns inga produkter.

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

Joysticken var väl nersatt 78%?
Ganska super tycker jag.

Nu pratar jag överlag. Inte nån joystick

Permalänk
Medlem

Vänta nu, börjar rean om imorgon? Inget idag alltså? Ser inget på sidan

Permalänk
Avstängd

Nu ramlar det in några få grejer på rean

Permalänk
Skrivet av fogger:

Vänta nu, börjar rean om imorgon? Inget idag alltså? Ser inget på sidan

Tror dom ej lyckats samla alla än dock kan man se dom rabatterade priserna under dess kategori. För grafikkort, kolla grafikkort

Permalänk
Medlem

Kommer de lägga in alla rea varor manuellt?..

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk

Verkar inte vara så överskådligt vad det är rea på?

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fogger:

Vänta nu, börjar rean om imorgon? Inget idag alltså? Ser inget på sidan

Olof måste hinna lägga upp allt igen, ge han några minuter.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Nu funkar det. Återstår att se om paketet hinner fram innan helgen. Varför är det alltid så?

Permalänk
Medlem

Hur vet man om det är felsatt pris? Hittar några saker som är sänkta över 1000-2000 kronor! Avbryter komplett bara beställningen då och pengarna åker tillbaka till mitt konto?

Permalänk
Medlem

Någon som kan länka adress till rean? Hittar bara saker som är lite sänkta.. men ingen super rea..? Finns även grejer som är sänkta till andra butikers "normal" priser. Nej Jag skippar denna.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av foh668:

Hur vet man om det är felsatt pris? Hittar några saker som är sänkta över 1000-2000 kronor! Avbryter komplett bara beställningen då och pengarna åker tillbaka till mitt konto?

Om det är fel pris och det upptäcks innan varan är skickad så avbryter dem ordern eller skickar iväg den och pengarna ska såklart komma tillbaka till ditt konto.

Visa signatur

"The voice of insanity and reason"