Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Samsung ativ book 8. Ja eller nej?

Permalänk

Samsung ativ book 8. Ja eller nej?

hej, funderar på att köpa denna dator under mellandagsrean:

http://www.inet.se/produkt/1970873/samsung-ativ-book-8-np870z...

Håller på en del men foto- och videoredigering(amatör), så är därmed ganska kräsen när det gäller skärmen, behöver jag vara orolig?

Det är inte heller något ssd, hur viktigt är det egentligen? kan man sätta i det själv om man skulle ångra sig?

Sen är det ju det här med i5 och i7, är inte speciellt insatt men räcker det med en i5? spelar inga krävande spel utan mest wow. Sitter dock en del på photoshop.

Tycker ni att jag gör rätt i att köpa denna dator eller finns det en annan dator som passar mina behov bättre?

Permalänk
Medlem

Får man fråga vilken du köpte? Står i samma vägval.

Permalänk
Medlem
Skrivet av christiansvard:

hej, funderar på att köpa denna dator under mellandagsrean:

http://www.inet.se/produkt/1970873/samsung-ativ-book-8-np870z...

Håller på en del men foto- och videoredigering(amatör), så är därmed ganska kräsen när det gäller skärmen, behöver jag vara orolig?

Det är inte heller något ssd, hur viktigt är det egentligen? kan man sätta i det själv om man skulle ångra sig?

Sen är det ju det här med i5 och i7, är inte speciellt insatt men räcker det med en i5? spelar inga krävande spel utan mest wow. Sitter dock en del på photoshop.

Tycker ni att jag gör rätt i att köpa denna dator eller finns det en annan dator som passar mina behov bättre?

Skrivet av genes:

Får man fråga vilken du köpte? Står i samma vägval.

Han lär inte se om du inte citerar honom (så han får upp ett + tecken vid menyn), så hjälper dig lite på traven

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Han lär inte se om du inte citerar honom (så han får upp ett + tecken vid menyn), så hjälper dig lite på traven

Han har inte heller varit aktiv sedan Januari, Så jag skulle inte hålla andan

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem
Skrivet av H4nsson:

Han har inte heller varit aktiv sedan Januari, Så jag skulle inte hålla andan

You make a great point Mr. Hansson!