Emilios VAC-ban live mot HellRaisers

Permalänk
Medlem

Emilios VAC-ban live mot HellRaisers

Så, detta hände just.

Vad tror ni? Hackar han? Jag har lite blandade åsikter om detta, för han har spelat extremt bra på sistone. Mycket bättre än vad han har innan. Detta är vad han skriver på sin Facebookfanpage:

"Wont be able to write anything here that will change the fact that my account is VAC-BANNED!

So I wont bother protecting myself here.

Reason I am doing this post is cuz I care about those who actually supports me and I want them to know what is going through my mind.

I really hope VALVE in some way can see system logfiles and investigate it. More I cant do. I dont want to have anyones trust, I just want VALVE to explain what really happend!

Thanks."

VAC brukar ju vara relativt pålitligt vad jag vet.

Permalänk
Medlem

Get_Rekt!

Permalänk
Medlem

Finns ju exempel på folk som blivit VAC-bannad utan att ha fuskat. Hoppas så är fallet nu också, annars är det verkligen inte ok eftersom han spelar professionellt. Aldrig ok, men om man spelar som proffs så ska man fan köra rent!

Permalänk
Medlem

Var en spelare i noMercy som nyligen fick en VAC ban borttagen.

Permalänk
Medlem

Kan såklart vara felaktig ban. Men det återstår att se. Säkerligen inte bara jag som tappade hakan

Permalänk
Medlem

Som alla säger är det möjligt att den är felkatig.

För 10 dagar sedan när emilio och company mötte k1ck var det spekulationer om att han fuskade redan då, så skulle inte förvåna mig om det var legit.

Visa signatur

a,,x

Permalänk
Medlem

Men, vad är chansen att han blir felaktigt bannad under Valves största VAC ban wave..

Permalänk
Avstängd

Dom säger ju att det var hans andra vac ban?Inte undra på att han åker ut om han har nått fuffens för sig.-)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem

Han har åkt dit innan, så troligen är hans karriär över