Yahoo Error I Google Chrome

Permalänk

Yahoo Error I Google Chrome

Tjenare! Har stött på lite problem med Google Chrome. Varje gång jag öppnar en ny sida eller trycker upp startsidan så poppar detta yahoo felmeddelande upp även fast allt som har med yahoo har tagits bort. Några ideer på vad som kan ha hänt? har testat att avinstallera.

https://imageshack.com/i/idgLcU2xj

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 3820 4,4Ghz | Grafikkort: Gigabyte Gtx 760 | Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 | Moderkort: ASrock Extreme4 2011 | Ramminnen: G.Skill Ripjaws 16gb | Nätaggregat: Be Quiet Pure Power L8 730w | Kylare: Corsair H80i | Lagring: 2TB WD Blue | SSD: Kingston 120gb |

Permalänk
Medlem

Ta och ominstallera google chrome. Lite klumpig men snabb lösning.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Skrivet av johanandersson:

Ta och ominstallera google chrome. Lite klumpig men snabb lösning.

Som sagt har jag redan testat att ominstallera

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 3820 4,4Ghz | Grafikkort: Gigabyte Gtx 760 | Chassi: Fractal Design Arc Midi R2 | Moderkort: ASrock Extreme4 2011 | Ramminnen: G.Skill Ripjaws 16gb | Nätaggregat: Be Quiet Pure Power L8 730w | Kylare: Corsair H80i | Lagring: 2TB WD Blue | SSD: Kingston 120gb |

Permalänk
Medlem

Radera alla plugins du har i Chrome och börja om från början.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaptenOstkex:

Som sagt har jag redan testat att ominstallera

Kolla om nåt program har satt nån yahoo URL som default search engine eller default startsida.

Permalänk
Skrivet av FANTEN:

Kolla om nåt program har satt nån yahoo URL som default search engine eller default startsida.

Hur tittar jag det?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaptenOstkex:

Hur tittar jag det?

Uppe till höger precis under X:et så finsn en dropdown meny och välj sedan Settings(gissar att det står Inställningar om du har det på svenska).
Sen en liten bit ner på sidan som öppnas.

Permalänk
Skrivet av FANTEN:

Uppe till höger precis under X:et så finsn en dropdown meny och välj sedan Settings(gissar att det står Inställningar om du har det på svenska).
Sen en liten bit ner på sidan som öppnas.

Problemet löst det var något programfanskap som hade laddats ner vid namn wajam som orsakade error, men tack för alla ideer !

Visa signatur