HejHej.
Fick för mig att installera om Windows 7 för ett par dagar sedan, fixar alla drivisar osv, installerar csgo startar spelet och fixar alla inställningar, men spelet känns riktigt osmooth om man jämnför med hur jag hade det innan jag installerade om windows, har exakt samma inställningar i launch options som ingame.
Uppgraderade mig från en fx-4300 till en 8320 för någon vecka sedan och fick en fps boost på ungefär 100fps, Ligger stabilt på 200-250 fps ingame men ändå känns spelet riktigt hackigt. Spelar på en 144hz aoc skärm, och 800x600 ingame blackbars, dock tycker jag att bilden har blivigt mycket suddigare om jag använder blackbars än vad jag hade innan ominstallationen av windows. Processorn och grafikkortet ligger och jobbar på ca 70-90% och ligger i load på ca 60 grader. Om någon har en lösning på detta skulle jag bli j***********vligt tacksam då jag f*n inte kan leverera på global/faceit/esea med denna skiten..
/mvh burk
Vad använder du för launch options just nu då?
Hur funkar det utan några launch options alls, testa lite uteslutningsmetod med dom.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.