Bildbugg i högra hörnet i GTA V [LÖST]

Permalänk

Bildbugg i högra hörnet i GTA V [LÖST]

Hej jag har ett problem i GTA V att jag får artefakter nere i högra hörnet i bilden när jag är utomhus som i bilden under detta syns bara i GTA V inga andra spel. Har inte sätt några grafik buggar utanför den rutan.

Fast när jag är inomhus så försvinner dom som i bilden här.

De här bilderna är tagna precis efter varandra och det händer varje gång jag går ut. Jag har de nyaste AMD drivrutinerna (15.4 beta) till mitt 7970 har även ominstallerat dom ingen skillnad. Jag har inte heller sett det i något annat spel tidigare. Trodde först det var på grund av överklockning så jag tog bort den men ingen skillnad. Har inte spelat på Steam utan på Rockstar. Har någon samma problem eller vet vad det kan bero på?

Det är tydligen MSAA som får det att ske på vissa amd kort så om du har samma problem testa att stänga av MSAA så borde det fungera.

Permalänk
Medlem

Har samma problem med mitt 7970 och senaste beta drivrutinerna. Sitter på jobbet nu men ska testa stänga av MSAA när jag är hemma igen.

Edit.

Bildbuggen försvinner när jag stänger av MSAA men bilden i övrigt ser trevligare ut med MSAA påslaget så jag får leva med bildbuggen tillsvidare.