Permalänk

Autoaim online?

Hej! Jag undrar om man kan ha autoaim på gta online på PC? Och isf hur gör man? För där man ändrar det i vanliga fall går inte att trycka på..

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Varför vill man ha autoaim? Och i multiplayer!?

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Är inte auto-aim en funktion för handkontroller, eftersom det är svårare att vara precis med joysticks?

Permalänk
Medlem
Skrivet av brittaan:

Är inte auto-aim en funktion för handkontroller, eftersom det är svårare att vara precis med joysticks?

Stämmer, men de få gånger jag spelat med kontroll så har alltid stängt av denna funktion och det har gått bra då med.. Vet inte vad det är till för, gissar på någon form av hjälpmedel dåliga spelare kan använda sig av så att dom kan träffa

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av imjohannes5670:

Stämmer, men de få gånger jag spelat med kontroll så har alltid stängt av denna funktion och det har gått bra då med.. Vet inte vad det är till för, gissar på någon form av hjälpmedel dåliga spelare kan använda sig av så att dom kan träffa

Jupp, när vi som är styrspakshandikappade försöker köra med gamepads ändå, så är det mycket praktiskt

Fungerar olika bra i olika spel dock.

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Så om man kopplar in handkontroll i PC, kan man ha det då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktor_guidetti:

Det vet jag faktiskt inte, tror inte det.. Jag menade på Xbox och PS3

Visa signatur

Permalänk

Möjligtvis... för min del funkar inte auto-aim, vare sig jag kör med mus eller gamepad. Skulle gärna haft den funktionen när man kör & ska skjuta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viktor_guidetti:

Får man fråga varför? Spelet är ju enkelt som te redan!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av imjohannes5670:

Olika för olika spel, men generellt sett så innebär autoaim att när man siktar så dras man emot bröstkorgen på sina motståndare, så sätt lättare att träffa men också svårare att döda dem än de som gör utan autoaim som har lättare att med skicklighet träffa huvudet. Inte säker på hur det funkar exakt i GTA V.

Permalänk
Skrivet av anon179502:

Olika för olika spel, men generellt sett så innebär autoaim att när man siktar så dras man emot bröstkorgen på sina motståndare, så sätt lättare att träffa men också svårare att döda dem än de som gör utan autoaim som har lättare att med skicklighet träffa huvudet. Inte säker på hur det funkar exakt i GTA V.

Siktet hamnar i mitten av målet, men du kan justera med en av spakarna för att sikta inom målet. En av dom bättre autoaimarna där ute.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*