[Nästan] komplett, exklusivt vattenkylningskit

Permalänk
Medlem

[Nästan] komplett, exklusivt vattenkylningskit

Köpte och importerade dessa prylar från USA och England för några år sedan när jag funderade på vattenkylning.

Mitt intresse för vattenkylning har emellertid svalnat (hihihoho...)

Prylarna är värda typ 10k mtp importkostnader m.m. men jag vill bara bli av med dem egentligen så de är dina BILLIGT!

Det handlar i grova drag om sex stycken fläktar, ett Corsair-kabelkit i BLÅTT, BLÅ vätska, massa exklusiva fittings som ser riktigt läckra ut, sjysta XSPC-stycken för CPU och RAM, en lång radiator, en kortare radiator, ljuddämpande materialplattor, slangar.

Har inte 100 % koll på innehållet längre men jag bifogar en bild på dem.

Kunde inte hitta pumpen/radiatorn så jag misstänker att de kom bort i flytten för ett par år sedan :/

Hursomhelst, fynda på här. Bara fläktarna är nästan värda priset men nu får du mycket mer.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig köpa rubbet för en röding Har bil och kan hämta, vet du storlek på fittingsen? Det är även lite oklart om det ligger nån radiator i högen?

Mvh,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Kan tänka mig köpa rubbet för en röding Har bil och kan hämta, vet du storlek på fittingsen? Det är även lite oklart om det ligger nån radiator i högen?

Mvh,
Wille

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, asså det är ju två stycken tror jag, har inte kikat i en av lådorna men misstänker skarpt att det är en radiator. Tror den ena är 360 mm och den andra 240 mm.

Lovar ingenting om exakt vad det innehåller, det enda jag lovar är att prylarna är mer än värda priset.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

@Njure:
Alright, jag tar det gärna som sagt. Kan hämta ikväll om så önskas. Vart finns det? Skicka ett PM om du vill bli av med det

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

@Njure:
Alright, jag tar det gärna som sagt. Kan hämta ikväll om så önskas. Vart finns det? Skicka ett PM om du vill bli av med det

Ok, vi säger så

Visa signatur

Permalänk
Medlem

800kr + frakt om du kan lägga allt i en låda och skicka?

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Om CPU blocket är ett XSPC Raystorm är jag mycket intresserad av detta. Undrar också vilken storlek fittingsarna är i t.ex. 16/10, 13/10?

Bjuder 300kr inkl frakt för enbart CPU blocket om det är ett raystorm block för intel, om nu inte grejerna redan är sålda...

Visa signatur

| 5900X | ASUS Strix 3080 | ASUS Crosshair Dark Hero VIII | 32 GB DDR4 G.Skill Trident Z RGB 3200mhz |

Permalänk

Kan hämta allt ikväll för 1000 kr.

Permalänk
Medlem

tja!

är sugen på alla dina fläktar!

400kr+frakt?

Permalänk
Medlem

1100:- affär i Stockholm.

Permalänk
Medlem

Hela lådan är numera i min ägo.

Vill återigen tacka för snabb och smidig affär.

Mvh,
Wille

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Mvh,
Wille

Vilket jävla amazing pris du fick det för. ^^ Grattis till en jävligt bra affär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Mvh,
Wille

Du vill inte sälja corsair kablarna till mig?

Visa signatur

Main: i7-14700 - 32GB DDR4 - 3060 ti - Seagate 510 2TB
unRAID: Xeon E5-2697 v2 - 32 GB DDR3 - Dell PERC H310 - 8x14TB