Permalänk
Medlem

Comviq nano-sim

Jag behöver ett nano-sim till min Iphone, undrar om det enda sättet att få tag på ett är genom att beställa från Comviqs hemsida? Eller finns det att köpa i vanlig butik också?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Didier:

Jag behöver ett nano-sim till min Iphone, undrar om det enda sättet att få tag på ett är genom att beställa från Comviqs hemsida? Eller finns det att köpa i vanlig butik också?
Mvh

Finns väll "Comviq-to-go".
Vet inte vem/vilka som har det i sitt sortiment, men det bör du kunna googla på.

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Tack för svaret. Får jag ställa en följdfråga? Jag undrar om Comviq kontantkort kommer fungera då jag har en tele2 låst Iphone?

Permalänk
Medlem

Pressbyrån och 7-eleven har jag för mig kan hjälpa dig.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Didier:

Tack för svaret. Får jag ställa en följdfråga? Jag undrar om Comviq kontantkort kommer fungera då jag har en tele2 låst Iphone?

Någon?

Permalänk
Medlem

Tele2 låser väl inte sina telefoner? Dessutom är Comviq deras dotterbolag så det lär nog fungera utan problem

Skrivet av Didier:
Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Skrivet av Didier:

Det fungerar på min tele2 köpta mobil och frugan har sin comviq i den nu.