Dem hör film ljud i teamspeak

Permalänk
Medlem

Dem hör film ljud i teamspeak

Tjena,

Köpte precis nya lurar, QPAD QH-90. När jag kollar på serie hör dem det i teamspeak? Någon som kan hjälpa mig?

Permalänk
Skrivet av Drazharm:

Tjena,

Köpte precis nya lurar, QPAD QH-90. När jag kollar på serie hör dem det i teamspeak? Någon som kan hjälpa mig?

Sänk bara sensitivityn på micen inne i ts, eller vrid micen mot halsen. Vet att man brukar höra folks spel när dom har QH-90, men med ts kan man ju som tur är lösa det lätt!

Visa signatur

Datorn: i5-4690k@4.3ghz, Asus Dual OC 1070, Fractal Design Newton R3 1000w, Asus Z97-A, Fractal Define R5, 16GB Corsair@1600mhz, Hyper 212 EVO, Crucial BX100, WD Black 1TB x2
Kringutrustning: BenqXL2411Z, AOC 24" x2, Func KB-460, Mionix Naos 7000, Logitech MX Master, Logitech Z-906, Sehnheiser HD 558, Optuma uDAC 3, Blue Yeti, Akai LPK 25 Steelseries QCK XXL

Permalänk
Medlem

Finns lite olika möjligheter till varför du har detta problemet, kolla i mjukvaran att du inte sänder allt ljud du själv lyssnar på. Du kan även läsa på om "Stereo Mix" och vad det är, du kan behöva konfigurera runt lite bland inspelningsenheterna. Sist men inte minst, öka din threshold för micens känslighet och försäkra dig om att du inte andas direkt in i mikrofonen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

DE i Teamspeak hör ditt FILMLJUD när du kollar på EN SERIE eller SERIER?

Jag skulle testa ljudinspelaren och se om ljudet spelas in och hur det låter.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N