Sökes: spelare till GTA 5.

Permalänk
Medlem

Vi är tre spelare som söker en fjärde för heists. Ett stort plus om du precis som vi fokuserar på att ha roligt snarare än att vara världsbäst. Personkemi är viktigare än något annat i vårt crew. Dagar och tider för spelande varierar, men det kan bli ganska långa och sena pass. Alla har såklart mikrofoner.

Skicka en vänförfrågan till antingen Krookeyz eller Lurifaux på Social Club.

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem

Vi är tre stycken som söker en spelare till Heist omgående någon sugen?

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem

Vi är tre spelare på PC som söker spelare till vårat Crew, tanken är att vi så småningom ska ha klarat av Elite Challenge på alla heists och Criminal Mastermind. Alla har mic, och vi är trevliga och sociala så hör av dig eller lägg till mig på Social Club om du känner dig träffad. Superbia187@Social Club

Visa signatur

Main PC: Intel Core i7-4790K@Stock, Sapphire R9 390X 8GB, MSI Z97 G5, 16GB DDR3, 240GB SSD, 2 TB HDD, Corsair 750W PSU
Telefon: Samsung Galaxy S8+

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Superbia:

Vi är tre spelare på PC som söker spelare till vårat Crew, tanken är att vi så småningom ska ha klarat av Elite Challenge på alla heists och Criminal Mastermind. Alla har mic, och vi är trevliga och sociala så hör av dig eller lägg till mig på Social Club om du känner dig träffad. Superbia187@Social Club

Hade lätt hoppat på. Men 25 fps med allt på low i 1280x720 är ospelbart. Väntar in nytt grafikkort och när det väl släpps så har ni väl slutat spela eller hittat en fjärde och klarat allt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Söker grupp för heists.

Har lirat en hel del på konsol tidigare och har pengar om det behövs för utrustning osv.
I övrigt inte lirat mycket GTA på PC, vill mest ha kul med några sköna typer

Permalänk

Om "Finance & Felony" är liknande Heists i att man tillsammans kan göra uppdrag, tjäna bra med deg osv så är jag gärna med och kör med några.

http://www.rockstargames.com/videos/video/11544?utm_source=bl...

Permalänk
Medlem

Jag väntar på mina nya komponenter.. I7 6700K, 32GB DDR4 2800Mhz, Asus Strix GTX 1080..

Kommer nog runt 15:de Juni kanske, så då vill jag gärna vara med och köra lite GTA igen.. Va längesedan nu

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av GeneralRushHour:

Om "Finance & Felony" är liknande Heists i att man tillsammans kan göra uppdrag, tjäna bra med deg osv så är jag gärna med och kör med några.

http://www.rockstargames.com/videos/video/11544?utm_source=bl...

Skrivet av Drasteroid:

Jag väntar på mina nya komponenter.. I7 6700K, 32GB DDR4 2800Mhz, Asus Strix GTX 1080..

Kommer nog runt 15:de Juni kanske, så då vill jag gärna vara med och köra lite GTA igen.. Va längesedan nu

Väntar mina 1080's som om datumen stämmer på inet tyvärr inte dyker upp förrän den 21:a... men jag är iaf game

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Väntar mina 1080's som om datumen stämmer på inet tyvärr inte dyker upp förrän den 21:a... men jag är iaf game

Skickades från m.sweclockers.com

Är det Asus Strix så är det den 18:de som gäller

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Drasteroid:

Är det Asus Strix så är det den 18:de som gäller

Som är vilken veckodag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Som är vilken veckodag?

Skickades från m.sweclockers.com

Vi får det i förskott

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Drasteroid:

Vi får det i förskott

Håller tummar och tår

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har precis gått över till PC-versionen ifrån Ps4 så jag har ingen att spela med, nya uppdateringen verkar rätt nice så jag kör gärna med några av er. Heter wheelie242 på socialclub

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Entusiast

Nån som är sugen att köra igenom samtliga heists?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Zpnk:

Nån som är sugen att köra igenom samtliga heists?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag är på, behöver fylla på kontot med cash då jag insåg att jag inte har råd att köpa ett kontor än.
Tänkte köra ikväll eller?

Permalänk
Entusiast

Ja eventuellt en liten repa... jobbar natt i helgen så kommer inte bli nå lira efter 21

Du kan lägga till "Zpunkmeyer" om du kanske inte redan har mig... har för mig jag stött på ditt namn tidigare

Permalänk
Medlem

Tjena, letar folk att lira med. Kört igenom storyn och alla heists samt dem flesta missions. Letar folk att köra de nya med bland annat. Gärna runt min egen ålder, 26. Heter jaegrlicious på socialclub men lättast är väl att nå mig via steam till att börja med

https://steamcommunity.com/id/jaegrlicious

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jaegrlicious:

Tjena, letar folk att lira med. Kört igenom storyn och alla heists samt dem flesta missions. Letar folk att köra de nya med bland annat. Gärna runt min egen ålder, 26. Heter jaegrlicious på socialclub men lättast är väl att nå mig via steam till att börja med

https://steamcommunity.com/id/jaegrlicious

Tänkte tjabba en sväng ikväll... la till dig på steam så du kan hojta till sen ikväll ifall du har lust att lira

Permalänk
Medlem

Hej, har tidigare spelat GTA på PS4 men nyligen bytt över till PC. Är i dagsläget lvl38. Gillar att köra uppdrag och heists. Söker folk att lira med som har gillar just heists och uppdrag.

SC: Ollanmeister
Skype: iigromy

Permalänk

Hej folket Jag har nyligen börjat spela igen efter en lång paus. Så har precis blivit CEO och ska kolla in "Finance and Felony".
Går under smeknamnet "Totalshock". Om någon är intresserad av att spela så får ni gärna adda mig på steam eller ingame.
Socialclub: TOTALSHOOCK
Steam: https://steamcommunity.com/id/totalshock

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

Tjennaaa
Roliga och trevliga får gärna lägg till mig, du ska spela för att ha kul inte för att vinna
Kort info om mig: Gustaf är namnet snart 21 år och kommer lira på eftermiddagar då jag jobbar mellan 7 - 16.

Nickar: Heijdenberg på Socialclub
och: Worldbmx på Steam.
Har i skrivande stund 470 timmar på PC. Lirar helst race, men vanliga uppdrag spelas också.
Har mikrofon, och en ts3 server som är uppe och snurrar, citera mig så jag vet om ni lagt till mig samt att ni ska få address till teamspeaken

PS, sitter du och skriker mycket i micken så tar jag bort dig

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg

Permalänk
Skrivet av Worldbmx:

Tjennaaa
Roliga och trevliga får gärna lägg till mig, du ska spela för att ha kul inte för att vinna
Kort info om mig: Gustaf är namnet snart 21 år och kommer lira på eftermiddagar då jag jobbar mellan 7 - 16.

Nickar: Heijdenberg på Socialclub
och: Worldbmx på Steam.
Har i skrivande stund 470 timmar på PC. Lirar helst race, men vanliga uppdrag spelas också.
Har mikrofon, och en ts3 server som är uppe och snurrar, citera mig så jag vet om ni lagt till mig samt att ni ska få address till teamspeaken

PS, sitter du och skriker mycket i micken så tar jag bort dig

Då kör vi

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Skrivet av Zpnk:

Nån som är sugen att köra igenom samtliga heists?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av GeneralRushHour:

Jag är på, behöver fylla på kontot med cash då jag insåg att jag inte har råd att köpa ett kontor än.
Tänkte köra ikväll eller?

Jag lirar gärna. Rush, du kommer nog ihåg mig du har varit offline på steam i 3 dagar. Kom in! Zpnk, vi har också spelat tidigare. Adda mig på steam, finns ett inlägg lite högre upp. Totalshoock@socialclub.

Mvh

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Skrivet av totalshock:

Jag lirar gärna. Rush, du kommer nog ihåg mig du har varit offline på steam i 3 dagar. Kom in! Zpnk, vi har också spelat tidigare. Adda mig på steam, finns ett inlägg lite högre upp. Totalshoock@socialclub.

Mvh

Ja dig kommer jag ihåg Total, många roliga minnen
Tittar in imorgon om det är nån som vill spela då, första dagen på semestern nu så ska bara slappa idag

Permalänk
Skrivet av GeneralRushHour:

Ja dig kommer jag ihåg Total, många roliga minnen
Tittar in imorgon om det är nån som vill spela då, första dagen på semestern nu så ska bara slappa idag

Gör det, ska köra enduro. Är dock ledig måndag så vi kan lira i morgon! Är hemma runt 15. När är du inne, skriv på steam... vi är vänner

Visa signatur

Chassi: [Obsidian 750D] Nätagg: [Corsair AX860 Platinum] Moderkort: [MSi Z97 Gaming 3]
Processor: [Intel i7 4790K 4Ghz] Grafikkort: [GTX 780 3GB PhysX]
RAM: [Corsair 16GB CL10 Vengeance LP] Hårddisk: [Samsung EVO 840 120GB + 250GB]
Skärm: [BenQ 24" LED 144hz] Tangentbord: [Corsair Vengeance K70]
Hörlurar: [Sennheiser PC360]

Permalänk
Medlem

@totalshock: Yes! Såg din vänförfrågan ploppa upp på Steam nu

Visa signatur

Battlelog: Worldbmx
Steam: Worldbmx
Social Club: Heijdenberg

Permalänk
Skrivet av totalshock:

Gör det, ska köra enduro. Är dock ledig måndag så vi kan lira i morgon! Är hemma runt 15. När är du inne, skriv på steam... vi är vänner

Gött, ja loggar in på steam vid 6-tiden då jag har lite saker att göra innan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Entusiast

Tänkte riva min loop till veckan och sälja den och chassit... får se om jag hinner vara med innan dess

Permalänk

Jag och Total tänkte köra heists just nu, kan behöva två gubbar till så hoppa gärna in om ni vill.

Social club:

Totalshoock
GeneralRushHour

Permalänk

Jag la till er idag. Jag är 34 vårar gammal och spela ofta efter jobbet, 7-16. Saknar vettigt folk att köra med. Jag ska in nu och kolla om någon är inne. Ses förr eller senare. Nickar RuneWebradio där med.

@iiGroMyZ
@totalshock
@Worldbmx
@Zpnk
@GeneralRushHour