Tråden för folk som letar medspelare till Rainbow Six: Siege

Permalänk
Medlem

Tråden för folk som letar medspelare till Rainbow Six: Siege

Tjena!

Vi är ett gäng snubbar som spelar Rainbow Six tillsammans, men det är sällan vi får ihop till en full femma. Jag tänkte att det säkert är fler som sitter i samma position, så jag startar denna tråden för oss att hitta liksinnade.

Uplaynick: AlbinAlbinAlbin

Jag är frilansare, så spelar även en del på dagarna om jag inte har något uppdrag. Annars är jag inte främmande för att sitta en hel kväll och nöta. Spelar helst rank med 5 personer, men kan köra casual också. Skill spelar inte jättestor roll, men det är klart det är kul om man är någorlunda lika.

Visa signatur

CPU: intel i7 6700K GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G MOBO: ASUS Z170-P ATX RAM: Corsair 16GB DDR4 2666Mhz Vengeance LPX KYL: Cooler Master Hyper 212 EVO PSU: EVGA Supernova G2 750W BURK: Fractal Design Define S

Permalänk
Geeks Gaming

Hallå!
Vi är några på spelklockers som kör rainbow lite då o då, hoppa in på ts o kolla med mig eller någon annan i välkommen in där vi brukar hänga.
Är inte så hög skill i dagsläget har inte kört så mycket pga streama det o annat. Ts länk finns klistrat överst i denna forum delen. Kan absolut spela i veckan eller söndagkväll.
Nickar Th3MadPanda på uplay

Vi hörs!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

alexanderlindhe på uplay letar medspelare! Bara till att adda.

Permalänk
Medlem

UPlay nick: pwncrew lägg gärna till

Permalänk
Medlem

UPlay nick: ZetFury

Kör inte ranked än, vill lära mig spelet mer först. Men om folk vill köra Casual eller Terrorist Hunt är det bara att adda.

Helst 20+ då jag själv är 30 ^^

Permalänk
Medlem

Lunkan90 på Uplay. Lägg gärna till om någon känner för att lira lite ranked

Permalänk
Medlem

Vi är några personer över 30 som spelar en timme eller två efter 19 om kvällarna. Lägg till mig om någon är intresserad för lite taktiskt spel: Juxtapoxter

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk

Är du säker på Juxtapoxter? Hittar inte dig.

Permalänk

Jag heter Kastroullen, adda gärna mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Kastroullen:

Jag heter Kastroullen, adda gärna mig!

Skickades från m.sweclockers.com

Fel av mig! Jag heter "VWirstam" och inte kastroullen. Adda mig gärna

Permalänk
Medlem

Lirar gärna med vettigt folk, trött på alla ryssar.

Kotten84 även på Uplay

Visa signatur

CPU: 1700x Kylning: Custom loop CPU MB: Asus Prime B350M-A GPU: EVGA 1080 Ti SC Black RAM: 16GB av något SSD: Samsung 850 EVO 500GB Samsung 840 EVO 250GB + EVO 850 500GBPSU: Bitfenix M750 Chassi: Fractal Design Mini C OS: Windows 10 64-bit Skärm: Acer X34A

Permalänk
Geeks Gaming

Vi kommer ha en spelkväll på torsdag(11/2 börjar 19-20) med rainbow six siege med spelclockers. Det är lättast att organisera sig om ni kommer in på Sweclockers teamspeak också. Vi kommer köra en stream med Rainbow redan idag 8/2(börjar 19-20) på swec.tv. Så vill ni ha andra o spela med kolla in streamen och kom in på torsdag! Heter Th3madpanda på uplay ifall ni vill lägga till mig. Det är helt ok att hänga på imorgon också även om vi bara blir några stycken.

Har inte kört spelet på länge så förvänta er inga mästerliga insatser!
Info om Sweclockers Teamspeak: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1384219-sweclockers-tea...

Permalänk
Medlem

Uplaynick: goonsquadx8

Man 31 år, level 43. Kört lite rankat men inget proffs lirar för de är kul Dock ingen mic än men är en jäkel på att skriva snabbt

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av GSX8:

Uplaynick: goonsquadx8

Man 31 år, level 43. Kört lite rankat men inget proffs lirar för de är kul Dock ingen mic än men är en jäkel på att skriva snabbt

Han är nu även känd som goouse.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@TheMadPanda: hahaha eller goon eller G alternativt GSX

Permalänk

Kör dagligen, dock så börjar vännerna tröttna på mitt tjat att dom ska köpa spelet;)

Koffofsweden på uplay, bara att adda!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hej

@Foster: Tjenare jag är ny på spelet elr snart lvl 20 men jag letar efter några att spela me så har addat dig

Permalänk
Medlem

@TheMadPanda: tjena jag spelar då och då är inte riktigt lvl 20 än men spelar på pc och kan spela rätt så mkt har addat

Permalänk
Medlem

Tjena jag heter preer på uplay adda gärna spelar på pc och letar ngn att spela med

Permalänk
Medlem

Jag heter KPONTUS1 på uplay vid lvl 92 just nu letar någon att spela med bara att adda

Permalänk
Medlem

Skicka PM till mig om någon vill spela tillsammans. OBS! Är skitkass på spelet. Kan spela ofta och udda tider. Även intresserad av The Division.

Permalänk
Medlem

Om någon känner för att lira lite så är jaga ofta inne. Nick i TS: Tpett. Nick på Uplay: Anok24

Stay strong and keep gaming

Permalänk

XBOX ONE, vi är 3 spelare 35-45 som kör kvällar efter kl. 22 runt 3-6 kvällar i veckan. Vi är halvseriösa casual gamers som älskar teamplay och avskyr att förlora! Vi kör främsta rankade matcher och hoppas hitta ett gäng vettiga lirare så vi kan få ihop en full squad så ofta det går. Gametag General Wolff - dra ett meddelande på XONE så provspelar vi.

Permalänk

Om någon är sugen på att lira så heter jag EvertGoran på Uplay. Är inte superbra, men tycker spelet är jävligt roligt. Speciellt om man lirar med folk som snackar. Adda gärna!

Permalänk

PC: T.Hammarstrom lirar kvällar men försöker lira ofta. Börjar bli bättre på spelet men vill gärna hitta folk att spela med. Att spela ranked solo kommer du bara så långt på Är endast Silver 2 för tillfället

Permalänk

Tjena! Vi är några grabbar i 25-26 års åldern som spelar, skilled guld / plat. Söker efter några fler härliga individer att köra ranked med. Vi kör mest för skojsskull men vill helst att du är. OBS!! Vi lirar på PC!
18+
minst silver 4.
Allmänt härlig, hålla sig lugn och vara trevlig

Bara skicka ett PM !

Permalänk
Medlem

Tjena. Nyss börjat lira RS6 siege, gillar det skarpt men är trött på att lira själv! Adda mig gärna för gejm, heter cleastan på uplay(PC master race ofc etc)

Permalänk
Medlem

Tjena, vet inte om det fortfarande är nån här men om nån har lust att lira casual eller ranked, spelar ingen större roll. Söker bara lite gött folk för att ha kul och självklart vinna lite games!

Permalänk
Medlem

Pc

Tjena är en grabb på 18 år som nyss har börjat med rainbow och letar folk att spela med
Krav
Kunna prata
adda på steam om du är intresserad
http://steamcommunity.com/id/vkr12341

Permalänk
Medlem

Söker seriösa spelare i åldern 25+. Vi använder discord. Uplay: Spic4y.