EK vattenkylning 120rad, pump/res, EK Supmreme LTX block

Permalänk
Medlem

EK vattenkylning 120rad, pump/res, EK Supmreme LTX block

Säljer vattenkylningen i min dator då intresset har svalnat helt enkelt och tänkte köra luft istället.

Har kylt min 4790k @4.7ghz vCore 1.280 och temps mellan 60-65 grader.

Har slängt alla manualer och kartonger tyvärr, men det passar dom flesta socketar. Skriv bara era mått så mäter jag.

BUD
-EK Supreme LTX Plexi CPU block
-EK Radiator 120mm
-EK Pump/Res
-1 fläkt skickar jag med gratis, kan även skicka med 2 om ni vill köra push/pull.
-Slangarna får du även gratis, har en/två flaskor batterivatten också som ni kan få men måste kolla upp om det är ok att skicka detta.

Passa på att göra en deal, nypris runt 2000-3000 när jag köpte det 2014.

Finns att hämtas i Varberg och kan även skickas. Köparen står för frakt.

Köper du allt så får du förtur.

Bud sker i tråden.

Lycka till!
Christopher Svensson

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

snacka skit nu
du behöver pengar
vem annars byter ner sig från vatten till luft ?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

snacka skit nu
du behöver pengar
vem annars byter ner sig från vatten till luft ?

Nej så är inte fallet. Intresset har svalnat som sagt och vill köra basic

Permalänk
Medlem

EK Radiator 120mm 200Kr

Permalänk

Kan man få något bra pris på allt utom Radiatorn? +Frakt

Mvh Agaton Sturesson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sturesson:

Kan man få något bra pris på allt utom Radiatorn? +Frakt

Mvh Agaton Sturesson

Lägg ett bud så får vi se tänkte avsluta annonsen på söndag kväll har kommit in ett bud på 700 för block och pump/res men han var osäker för han hade budgivning på G via tradera

Permalänk
Medlem

Pyroo har ju lagt ett bud på radiatorn så det ska ju inte vara några problem @Sturesson