Black Friday 2016 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av McAn_:

Finns ju asmånga 1060 där ute för ~1750 kr, köp två o kör i SLI så har ni ett 1080 för 3500 kr.

1060 funkar inte i SLI.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nja. om du använder kameran så är den olaglig/kräver tillstånd, men att bara flyga är lagligt som innan.

Skrivet av MojoGurra:

@Robban75: Sorry, drönare är numera förbjudna.

Permalänk

@vibe118:
Kanske kan anses vara rimligt. Det var nog dock inte riktigt vad de hade avsett, mycket lägre pris än vad de säljer "sämre" modeller för.
Men är de schyssta och låter det gå igenom så tänker jag inte vara den som klagar!

Permalänk
Skrivet av vibe118:

@grasklippare: Varför skulle ordern makuleras? Det är ju inte ett orimligt lågt pris med tanke på vad det är för dag imorgon.

Det är orimligt när den kostar 200 kr mer än 1060 på samma rea :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Jisses vilken fart det var på er som hann kirra 1070 för det priset! =D

Tipset i tråden kom 23:20, min order lades 23:34. Inte jättesnabb mao.

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

Har själv inte hittat nåt alls än. Inget vettigt 480 8gb nedsatt, och endast typ 300kr rabatt på i7, och den rabatten både började och slutade innan black friday ens började. Känns lite snålt än.

Eller kompletts i7 upgraderingspaket, man sparar typ 2-300 kronor. Nåja ingen tvingar en att handla. Det är ju inte över än.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bara lodisnätagg på kompletts rea också, 860 platinum plz!

Permalänk
Medlem

Jag bara skoja

Googlade ju för fan 1060 sli vs 1080...

Permalänk
Skrivet av ågren:

1060/480 orkar nog inte driva särskilt många spel i 1440p i alla fall så det känns overkill.

Kollade benchmarks

Skrivet av Icte:

För FPS så som CS:GO är 144 Hz att föredra, men för mer casual gaming så skulle 60 Hz kunna vara helt OK och därmed är väl första alternativet bättre för detta!

Jag vill ha en 27'' efter att jag var på inet för några veckor sedan och testat deras 1440k 27'' ips några minuter med mafia 3 så känns min 22'' ips 60hz lite för liten har helt plötsligt börjat tänkt på hur liten den är mot 27'' men medan jag var på inet och såg alla 27'' tyckte jag dem var på tok för stora nästan skrattretande. Är detta bara psykologiskt?

HELVETE 1070 gick för 3600 är inte det jäävligt bra? Men hur fasen tog det slut på 10minuter verkligen? Hur många hade dem 20st?
Fick upp förhoppningarna om en 27'' 1400k ips skärm nu !! faaasen blodet pumpa ju ut i helvete regga mig på komplett men hann inte ett skiit rann ut framför näsan på mig var den uppe i 4700kr igen han bara registrera mig skulle precis lägga den i kundvagen haha skrattretande !

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chiefpiggum:

Det är orimligt när den kostar 200 kr mer än 1060 på samma rea :/

Det är inte skäl nog att makulera ordern. Det har prövats i domstol tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av McAn_:

Finns ju asmånga 1060 där ute för ~1750 kr, köp två o kör i SLI så har ni ett 1080 för 3500 kr.

Finns ingen SLI på 1060.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Komplett sålde Asus Strix 1070 för 3599kr men priset höjdes redan efter någon minut.

Finns dock en chans att det blir samma erbjudande 00.00 igen. Lagerstatusen var 100+ när jag knep mitt, men det kanske är orimligt...

Permalänk
Medlem

Någon som vet om någon Radeon Fury reas ut :(?

Jäkligt sugen och slå till om man hittar på ett pris på ca 2200 kr. Men det är nog önsketänkande?

Permalänk
Medlem

Skulle behöva ett nytt Headset för gaming, några tips?

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk

Webhallen hade ju samma pris tidigare på det 1070 korte.t.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lspn:

HyperX Cloud 2

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lspn:

HyperX Cloud duger fint.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teagirl:

Jag är inte alls avundsjuk, tänkte att det var äntligen en produkt med riktigt reapris, men skulle rådfråga pojkvännen som är på annan ort för tillfället och sen nu var det borta misstänker det blir svårt hitta lika bra 1070 för samma reapris denna gång. Bara lodis1070 som den på inet och webbhallen tidigare

Jag håller tummarna för dig nu efter tolvslaget

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lspn:

Logitech G933

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quon:

HyperX Cloud 2

Nejtack, för mycket klagomål på den.

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk
Medlem

Är k70 som komplett har på rea bra?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lspn:

klagomål? Nog bästa headset jag nånsin haft. Vet inte vad för slags klagomål du hört men skulle ta det med nypa salt

Permalänk

Jag lyckades också knipa ett Strix 1070.
Mitt "problem" är att jag har ett Asus 1070 Dual som är bokat och bekräftat på Inet som jag kan hämta redan imorgon. Frågan är om det är värt att inte få använda nya grafikkortet i helgen för att behålla Strix istället för Dual som kommer först nästa vecka..
Sitter sen några månader tillbaka på en nybyggd dator utan grafikkort i väntan på bättre ekonomi så suget är ganska omfattande...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lspn:

https://www.komplett.se/product/835972/datorutrustning/headse...

Köpte förra året. Mic:en kanske inte är topp-notch men annars är jag väldigt nöjd.

Permalänk
Skrivet av RedbullF1:

Kompletts 1070 kostar just nu 4799 i kundvagnen hehe, antar att man måste vänta tills 00!

mer sannolikt att de satte fel pris.

Visa signatur

- Rasande Joel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olauss0n:

https://www.komplett.se/product/835972/datorutrustning/headse...

Köpte förra året. Mic:en kanske inte är topp-notch men annars är jag väldigt nöjd.

tycker det är rätt bra, att ha inbyggd surround är nice också ^^

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Once a gamer always a gamer.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lspn:

Sennheiser HD558 på Dustinhome ca 700 kr. + modmic.

Visa signatur

ASUS Z97-A | 4790K 4.4GHz | 16GB DDR3 2400MHz | MSI GTX 980Ti 6GB Twin Frozr V | Samsung Evo 850 250GB | Asus PG279Q | Dell U2412M

Permalänk
Medlem

tips på sidor för att fiska PS4 Pro?

Sidor jag har uppe:
Inet
Webhallen
Cdon
Elgiganten
Siba
Komplett
Kjell o company
Netonnet

Visa signatur

I5 13600k - 5600 MHz 36 CL Corsair DDR5 - Msi pro z690-a wifi ddr5 - asus tuf oc 5080 - corsair rmx 1000 psu - nh d15 - sn850X