Permalänk
Medlem

Android-telefon köpes!

Hej!

Jag är på jakt efter en Android-telefon till frun då hennes gamla Xperia Z1 träffade golvet och sprack.

Är ute efter något med liknande storlek och prestanda som Z1'an och med ok batteritid samt inte alltför synliga skador.

Jag kan tänka mig att betala upp till 1500:-

Skriv vad du har i tråden så återkopplar jag ifall det är av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en LG G3 som jag inte använder längre. Kan det vara intressant?

Permalänk
Avstängd

Galaxy S4 (4G versionen) mindre spricka i nedre högra hörnet. - 550
Galaxy S3 - inga sprickor men kantstött i ramen. 300

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

Galaxy S 16gb Olåst. Liten skada i silverramen runt skärmen men displayen är hel. Finns bild i min annonsen nedan. 1200kr.
http://www.sweclockers.com/marknad/134732-iphone-5-sgs-5-sgs-...

Glömde skriva pris
Permalänk

Huawei Honor 7 silver svart med skärmskydd 1500kr.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Jag har en Z3 compact i nyskick som var använd under en väldigt kort övergångsperiod mellan två jobb.

Visa signatur

För mycket prylar.

Permalänk

Galaxy S5 med extra stort batteri, mindre spricka nere i vänstra hörnet. 1000kr

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk

Svart Samsung Galaxy Alpha Olåst.

Allt som ingick vid köp förutom hörlurarna. Dvs låda, manual, laddare. + 2 Samsung orginal flipcover. Ett svart smart view cover och ett guldigt flipcover.

1200 kr

Permalänk

Tjenare Xlr8

Jag har en helt ny, oöppnad ny obunden/olåst Sony Aqua M4, svart. Jag hitta två olika varianter utav Z1:an men den är snarlik båda två där den är bättre på vissa punkter och sämre eller likvärdig på andra.

Grjrode en jämförelse på prisjakt för att göra det enklare. >>Länk här<<

Här har du en bild på den som jag faktiskt har tagit själv. Har tänkt lägga upp en annons på den här men inte blivit av.

Varför jag vill sälja den är för att jag fick med den med en uppgradering utav mitt abonemang och jag använder inte android.

Har fler bilder om det är intressant, jag kan tänka mig att sälja den inom priset du angivit vid en snabb och enkel affär. Hör av dig ifall du har intresse.

/zack

Visa signatur

Meep meep! Frwl!

Permalänk
Inaktiv

Har en Xperia Z5 Compact i superb skick till salu.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har en Xperia Z3 som blev liggandes efter att jag fick en jobbtelefon. Inga visuella defekter, har skärmskydd och ett skal på den. Allt funkar som det ska. Det enda man kan anmärka på är att startknappen inte "klickar" vid tryck, dock så är den fullt fungerande.

Kan sälja den för 1200:-

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@xlr8:
Jag har en LG G4 svart läder du kan få för 1500:- och en Xiaomi Redmi 3 Pro Prime guld (Snapdragon 616,3GB ram, 32GB minne) för 1400:-