Permalänk

Tips på chassin

Hej!
Skulle behöva lite tips på bra chassin. Kravet är fler en 2 usb-portar där fram. De enda chassit jag hittar med flera fram portar är fractal design r5. Vilket är väldigt dyrt då jag absolut inte bryr mig om datorn är tyst eller inte. Har bokstavligen ett kylskåp bredvid datorn så det spelar liksom ingen roll. Har idag ett chassi med 4 usb portar där fram som kommer ifrån Inets egna taurus dator som jag köpte runt 2012 har jag för mig. Hittar tyvärr ingenstans vad det kan vara för chassi. Skulle fortsatt använda det om inte hörlurs jacket gått sönder.
Så om det finns några bra chassin för under 1000 lappen med 4 usb-portar i fronten så länka gärna!
Mvh Daniel

Permalänk
Medlem

Define r4 borde du kunna hitta för under tusenlappen och ofta lägre på reor. Den har fyra portar vill jag minnas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop|Intel I7 7700K Cpu|EKWB Custom Loop|ASUS Z270 ROG Strix Mb|Gigabyte GTX1080 G1 Gaming Gpu|32Gb Corsair Vengeance DDR4 Ram|1x500Gb NVME M.2 SSD Samsung 960 Evo|2x500Gb SSD Samsung 850 Evo SSD|Phanteks Evolv ATX tempered Glass Ed Chassi|40" Philips UHD VA LED Monitor|Logitec MX master Mouse|CM Storm Rapid Fire Cherry MX Brown Keyboard|Edifier Studio R2730DB Speakers|