K: Defekta förstärkare, Denon m.fl.

Permalänk
Medlem

K: Defekta förstärkare, Denon m.fl.

Hejsan,

Jag köper din defekta förstärkare! Föredragsvis Denon (jag behöver reservdelar) men allt är av intresse. Befinner mig i sydvästra Skåne så kan alltid hämta upp i trakterna därkring, annars ordnar vi frakt. Maila med förslag eller skriv i tråden!

/Moe

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena

Jag har en Onkyo, tror det är Tx-NR515.
Funkade bra tills den plötsligt en dag var stendöd. Tror det är nätagget.
Är i Helsingborgstrakterna då och då på helgerna och kan lämna den till dig då om det är av intresse.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Asus Z490 TUF Gaming plus wifi | I7 10700k | Corsair 16Gb DDR4 3000Mhz | Samsung 970 evo 1tb | MSI RTX 3070 Gaming X Trio | Skärm: Acer Predator XB271HU, LG CX 48" OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasRX:

Tjena

Jag har en Onkyo, tror det är Tx-NR515.
Funkade bra tills den plötsligt en dag var stendöd. Tror det är nätagget.
Är i Helsingborgstrakterna då och då på helgerna och kan lämna den till dig då om det är av intresse.

Hejsan,

Nja mest inne på stereoförstärkare om inte någon riktigt trevlig flerkanals dyker upp. Tack ändå!

Mvh,

Permalänk

Har en PMA-1560 och en AVR-3806 med lite problem,men det kanske är för gammalt och svårskickat!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tegelbruket:

Har en PMA-1560 och en AVR-3806 med lite problem,men det kanske är för gammalt och svårskickat!?

Det beror på! Vad har du tänkt i pris? Vad är det för fel på dem? Kollar upp vad frakt skulle kosta.

Permalänk

@Unclemoe:
Har en 7.1 Yamaha surround DSP - A2.
Fungerar bra. 20kg. Massor med ingångar, analogt o digitalt.
Pre-out mm.

1500:-
Finns i Malmö.