Permalänk
Föredetting
Skrivet av Bulibasha:

Ge fan i att krama andra brudar utan skaka hand och ge istället henne all uppmärksamhet så blir nog allt bra ska du se, det är trots allt henne du är ihop med.

Det börjar där, sedan är resterande socialt liv näst på tur. Slippery slope.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulibasha:

Min är exakt likadan. Som tur är så är avundsjuka ett gott tecken på att hon verkligen älskar dig men att hon förmodligen är rädd att förlora dig eftersom hon möjligen anser att du är för bra för henne.

Ge fan i att krama andra brudar utan skaka hand och ge istället henne all uppmärksamhet så blir nog allt bra ska du se, det är trots allt henne du är ihop med.

Att kräva att avundsjukan ska försvinna på en natt är inget som kommer fungera.

Sämsta rådet jag sett i tråden. Jag har aldrig hört talas om att svartsjuka skulle baseras på mängden kärlek, utan snarare osäkerhet och brist på tillit. Det är inget man förändrar över en natt, men det handlar om att en attitydförändring behöver ske över tid.

Visst kan man böja sig för svartsjukan och få en extremt skev balans i förhållandet, där den ena bestämmer över den andra. (Det är så man blir en toffel). Eller så beter man sig som en egen invidid och står fast vid att man har rätt att följa sin egen vilja inom samvetets ramar.

Jag har varit tillsammans med flera väldigt svartsjuka typer. En blev till slut så svartsjuk att hon gjorde slut över något jag sagt att jag tänkt göra - men inte genomfört än. Tänka sig att hon älskade mig så mycket att hon gjorde slut över något som inte ens skett - svartsjuka är väl fantastiskt? Eller så var det kanske så att hon inte litade på mig och tog ut förlusten i förskott.

Permalänk
Medlem

Tror man bara kan säga att vi har spenderat 10000år hanterande elden, men vi bränner oss fortfarande på kvinnor än idag.

Här finns en del bra råd, men även många dåliga. Dock tror jag största problemet, oavsett om man ser nätdejting eller klubbning som vägen in i kvinnans hjärta så är det uppenbart att många gör missen att dra allt över en kant. Det sagt så är ena rådet bra för en person, dålig för en annan och tvärt om.

Tror ärligt att det hela handlar om att hitta något som är rätt för en själv, och det är banne mig inte enkelt, oftast för man faktiskt inte känner sig själv så väl som man tror. Det är inte så lätt för alla, och speciellt för den som är osäker på sig själv. För osäkerheten riskerar leda till svartsjuka, som riskerar sabotera hela förhållandet.

Att man måste sticka ut är (tyvärr) en sanning med modifikation. Du måste sticka ut för att synas i mängden, men du måste fungera enligt "alla principer" därefter, vilket inte alltid går så bra. Vi är individer, och samtliga råd här om att "gör så här så blir det bra" är därför rätt dumma. Det handlar nog mer om att hitta vad du själv vill och kan hantera, än att leta perfekta partnern.

Men jag tror @gudfinnsinte är lite inne på problemet. Kraven, kräsenheten och förväntningar. Visst vi kan slopa en hel del, men om vi är tillsammans med någon som inte möter iaf lite av dem, blir vi lyckliga då? Blir vi lyckliga om vi hittar en som möter dem? (kan du möta deras krav tillbaka?). Och den största frågan... vad i tusan är "lycklig"? Det är faktiskt inte så självklart som många tror.

Permalänk
Medlem

Om man tittar på just "dejtingscenen" så är ju män överrepresenterade vilket gör att kvinnor kan i princip ställa vilka krav dom vill.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Det ska inte kännas "normalt" det ska sticka ut för att fånga uppmärksamheten. Och ja, kostym fungerar alltid. Bara att fråga vilka kvinnor du än har i din omgivning. Poängen är dock inte att du måste just ha en kostym av allt, utan att du ska vara välvårdad och dessutom inte vara en i mängden.

Fast om vi ska snacka om att "hitta tjejer" i allmänhet så säger jag; Lägg bort Tinder och gå ut på klubben/puben/baren på fredag och lördag. Fan så mycket enklare att tala med tjejer och få kontakt där, samt eventuellt "napp".

Jag förstår vad du menar...men min poäng är att om man anstränger sig själv så mycket för att vara något man egentligen inte är, ska det verkligen behöva vara så? Jag kan ju inte tänka mig att springa runt i kostym på varje dejt. Välvårdad håller jag dock med om men det sträcker sig till skjorta och snygga brallor. Eller så missförstår jag dig men det låter som att man ska vara något extravagant. Sen skulle man väl ha mer än en bild? Typ där tjejen ser att man reser och är aktiv, då är man väl inte alltid välvårdad?

Haha du får det att låta som att det är världens vanligaste, enklaste och mest självklara sak i världen Kanske för dig, men det betyder inte att det är så för alla andra. Vet inte hur du ser ut eller vilket självförtroende du har men med tanke på det uttalandet antar jag att du har båda sakerna.

Skrivet av SwedenVirre:

@Mocka:

jag tror på det där med kostym!

Känns så fejk bara Såvida man inte är en rik jävel som har det finansiella förutsättningarna att backa upp en sådan klädsel dygnet runt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (otrevligheter/hot samt div. off topic-inlägg)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag skulle ju inte skriva råd här... hmm aja, du har jag sedan tidigare insett är en snäll användare, så jag gör ett undantag

Skrivet av Mocka:

Jag förstår vad du menar...men min poäng är att om man anstränger sig själv så mycket för att vara något man egentligen inte är, ska det verkligen behöva vara så? Jag kan ju inte tänka mig att springa runt i kostym på varje dejt. Välvårdad håller jag dock med om men det sträcker sig till skjorta och snygga brallor. Eller så missförstår jag dig men det låter som att man ska vara något extravagant. Sen skulle man väl ha mer än en bild? Typ där tjejen ser att man reser och är aktiv, då är man väl inte alltid välvårdad?

Haha du får det att låta som att det är världens vanligaste, enklaste och mest självklara sak i världen Kanske för dig, men det betyder inte att det är så för alla andra. Vet inte hur du ser ut eller vilket självförtroende du har men med tanke på det uttalandet antar jag att du har båda sakerna.

Känns så fejk bara Såvida man inte är en rik jävel som har det finansiella förutsättningarna att backa upp en sådan klädsel dygnet runt.

Det är inget fel att visa upp sina bästa sidor när man ska locka en tjej. Man ska bara inte överdriva... Kostym är kanske att ta i om du normalt inte har det, men en snygg skjorta och väl friserad mm är väl inte orimligt precis som du säger. Tror dock inte T-shirt och mjukisbyxor lockar vidare dock, eller tja.. kanske det gör, men vilken kvinna lockar det?

Att ha en bild där du är uppklädd är väl dock inget falskt, men att ge intrycket att du festar 24/7 när du inte gör det, eller är något du inte är, vore falskt. Men så är lite att dejta på ställen man normalt inte är också, då hon kommer troligen förvänta sig att du normalt är på dess ställen.

Poängen är, du måste visa bästa sidorna, annars tittar de inte två gånger. Vi är kritiska i sådana situationer, och du måste fånga första blicken... efter det blir det enklare. Du ska bara inte gå så långt att det, som du säger, känns falskt. Hur du än visar upp dig så är det du som är som du är, inte ett skit du kan göra för att ändra på det.

Tror det handlar om att du vill locka "många" men det behövs inte. Du behöver bara locka de som är intresserad av "dig", resten är mer one-night än den rätta. Blir det ett förhållande så får man släppa ut ens defekter efterhand, och de lovar jag, hon kommer göra också. Eller tror du på allvar att alla tjejer är perfekta? Hon kommer vara precis lika panikslagen att visa dig hennes dåliga sidor också...

Så var är problemet, egentligen?
Är det att du inte tror att du får något napp i skjorta och byxor? Eller att du inte känner dig hemma på en klubb där syftet verkar vara att bli döv och full? Eller är det att du har några "dåliga" vanor/sidor du är rädd ska vara för udda för en tjej? Tänk inte så...

Säger så här... sikta då på att hitta en tjej som har samma vana/ovana, udda sätt som du. För om det är problemet, är det också det också lösningen, och den biten du behöver komma runt, och som sagt.. det finns tjejer med exakt samma problem. Och har ni samma problem, är det inte direkt alltid ett problem.... utan snarare något ni kan bygga på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Slår ett slag återigen då för mitt förslag att gå ut istället för att vara i cyberspace. Brukar rätt så ofta, kanske inte varje gång men ofta ändå, hitta någon på puben/klubben/baren som är intressanta att prata med och har sjukt sköna diskussioner med, tjejer som är mer än bara uppblåsbara Barbara.

Där gäller det såklart också att många är ute efter bekräftelse, syns dock rätt tydligt vilka dessa är och dom är det bara att undvika direkt. Det positiva är att man har mycket mer än en bild att utgå ifrån, du får se personen direkt med allt tillbehör som röst, ton, kroppspråk, etc etc.

Svarade bara vad jag tyckte om Tinder och liknande dejtingsajter/appar. Betydligt större chans att träffa någon i verkligheten eller i alla fall på ställen där man samlas av ett delat intresse.

Permalänk
Inaktiv

@zetrri:

Var i texten har jag nedvärderat kvinnor? Var har jag antytt att kvinnor är objekt? Och slutligen var har jag skrivit att man ska vara en skitstövel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Nej nu talar vi bara om själva bilderna. När man sen faktiskt ska ut på dejten så får man presentera sig själv som sig själv. Det jobbiga är ju att få den där initiala kontakten, och det är där man får "anstränga sig för att vara något man inte är". Vissa kommer inte gilla det, vissa kommer inte bry sig (om man när man är "sig själv" så är man inte samma som på bilderna).

Jag själv har aldrig använt kostym och kommer nog aldrig göra förutom på jobbet,
utan för min del var det DSLR-bilder som gällde med bra ljus etc och finbyxor + skjorta. Funkade perfekt.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Avstängd

Ignorera böcker som Neil Strauss The Game. Låter som en klyscha men stämmer att det bästa du kan göra vid en träff är att vara dig själv, överdriv inte dina positiva eller negativa sidor. Ta upp under träffen vad det är som är tolererbart och vad som definitivt inte är det. Hur reagerar hon när du pratar med henne om det. Finns ju saker som dom flesta har en gräns för vad som går att acceptera och inte i ett förhållande. Undvik hur attraktiv hon än verkar vara att träffas på ödsliga ställen eller hemma hos henne, träffas där det finns mycket folk och säg till någon närstående var du skall gå och träffas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon264921:

Det enda som krävs för att få en tjej intresserad utav en år 2017 är utseende. Har man inte det, behöver man inte ens försöka om man nu inte kan kompensera med status och pengar.

Suck... Fördomarna. Varje dag ser du unga par (och äldre) vars utseende inte stämmer överens med dagens "beauty standards". Hur gick det till? Kanske de gillade varandra? Eller så har de ingått en ekonomisk pakt där kärlek inte spelade nån roll <_<

Jag är tjej och hellre hittar jag en hygglig kille än någon som är rik och ytlig. Personlighet spelar stor roll ska du veta - aggressiva och lättirriterade killar är bara början på framtida problem inom hemmet, vi vet ju vem som har mest muskelmassa. Ryggar tillbaks så fort jag ser nått äckel som försöker spela tuff och populär. Någon sansad och intelligent person är mycket bättre.

Det är svårt det här, att hitta kärleken

Skrivet av Bulan75:

Undrar hur många tjejer som hänger här så man får höra hur det är från den andra sidan ..

En hel del men vi gör inte så mycket väsen av oss. Idag var ett undantag : P

Permalänk

@Mocka: Nog kan det vara fejk, absolut. Personligen gillar jag det då det jag inte ser ut som en sopa

Jag har OK självförtroende och bara att gå propert klädd tar mig över tröskeln till att våga snacka med folk.

Men jag vette tusan, är för gammal för sånt här...

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Suck... Fördomarna. Varje dag ser du unga par (och äldre) vars utseende inte stämmer överens med dagens "beauty standards". Hur gick det till? Kanske de gillade varandra? Eller så har de ingått en ekonomisk pakt där kärlek inte spelade nån roll <_<

Jag är tjej och hellre hittar jag en hygglig kille än någon som är rik och ytlig. Personlighet spelar stor roll ska du veta - aggressiva och lättirriterade killar är bara början på framtida problem inom hemmet, vi vet ju vem som har mest muskelmassa. Ryggar tillbaks så fort jag ser nått äckel som försöker spela tuff och populär. Någon sansad och intelligent person är mycket bättre.

Det är svårt det här, att hitta kärleken

En hel del men vi gör inte så mycket väsen av oss. Idag var ett undantag : P

Tack !

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 5800X
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Inaktiv

@Navicula:

Du har bekräftat vad jag skrev, du skrev att du ser äldre och unga par som inte lever upp till dagens "beauty standards", fattar inte hur det är relevant? Det är inget märkvärdigt när två mindre attraktiva människor är tillsamans. När du ser någon på stan som liknar ringaren i Notre-Dame dejta någon fager kvinna, ta ett foto och pma mig.
Vad jag skrev i mitt förra inlägg är sanning, ingen snygg tjej blir intresserad om man inte har tilltalande yttre, om man nu inte kan kompensera med status och pengar.

När du ser en kille på stan, vad är det första du ser? Utseendet. Inga tjej tänker för sig själv " Ojojo, undras hur smart han är". Utseendet ger personligheten en chans, så är det och så kommer det alltid vara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon264921:

@Ecfor:

Du har bekräftat vad jag skrev, du skrev att du ser äldre och unga par som inte lever upp till dagens "beauty standards", fattar inte hur det är relevant? Det är inget märkvärdigt när två mindre attraktiva människor är tillsamans. När du ser någon på stan som liknar ringaren i Notre-Dame dejta någon fager kvinna, ta ett foto och pma mig.
Vad jag skrev i mitt förra inlägg är sanning, ingen snygg tjej blir intresserad om man inte har tilltalande yttre, om man nu inte kan kompensera med status och pengar.

När du ser en kille på stan, vad är det första du ser? Utseendet. Inga tjej tänker för sig själv " Ojojo, undras hur smart han är". Utseendet ger personligheten en chans, så är det och så kommer det alltid vara.

Eftersom att jag ser mellan 500-2000 personer om dagen på jobbet kan jag intyga att du har fel.

Om ditt yttre vittnar om dålig hygien, slitna kläder, övervikt och negativt beteende har du givetvis mindre chans att fånga en partners blickar. Det finns en nivå att hålla sig över men det betyder inte att du behöver världens bling bling och pengar.

Permalänk
Medlem

Kanske felet är att killar vill hitta tjejer som ser bättre ut än dem? Normalt så brukar det fungera bättre om mannen ser bättre ut än kvinnan. Mina släkter säger alltid att jag måste hitta någon som ser sämre ut än mig som är bra i köket och som kan ta hand om familjen. Annars så kommer det ej fungera. Och jag tror på dem.

Permalänk
Medlem

Roligaste tråden på Sweclockers! Hur missade jag den?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem

Sälj en ny 120 säng på blocket i en studentstad = nyseparerade kvinnor ringer!

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk
Inaktiv

@Navicula:

Vi snackar om hur man ser ut, inte vilka kläder man har på sig. Om du tvättar en gris och klär den i kostym är det fortfarande en gris.

Om kvinnor ser Brad Pitt komma i smutsiga kläder blir dem fortfarande knäsvaga medans Gösta som har ett ansikte bara en mor kan älska finner INGEN tjej attraktiv oberoende hur vårdat hans yttre är, om så hans fisar luktar Coco Chanel parfym kommer han aldrig dejta en vacker kvinna om han nu inte kan kompensera med pengar eller status.

Om du ser så många par dagligen som motbevisar att utseendet har betydelse lär det inte vara svårt för dig att posta en bild på ett par där den ena är en skönhet och den andra ett odjur. Du ger fula killar falska förhoppningar när du säger att det räcker med att ha ett vårdat yttre. Den här bilden säger allt;

http://imgur.com/a/xTqPH

hade du personligen dejtat killen på bilden? Om så han var den roligaste och mest intellektuella killen på jorden hade du inte rört han utan skyddsdräkt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bulibasha:

Min är exakt likadan. Som tur är så är avundsjuka ett gott tecken på att hon verkligen älskar dig men att hon förmodligen är rädd att förlora dig eftersom hon möjligen anser att du är för bra för henne.

Att kräva att avundsjukan ska försvinna på en natt är inget som kommer fungera.

Att krama folk är oskyldigt..klart att man ska få krama andra tjejer eller killar, utan att svartsjukan ska slå in..om så..sök hjälp, svartsjuka ska vara väldigt mild (Snackar om snabba kramar, inte långa ''ta på varandra'' kramar)

Pussar och speciella blickar, detta ska man vara nog med..man ska inte ''eye f*cka'' heller om man redan har en partner, dessa saker ska din eventuella tjej/kille få 100% utav.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Inaktiv

Edit: Kan ha snurrat till lite i mitt huvud här och under diskussionen. Är sjuk så, ja.. Ursäkta om det vart konstigt lite här och var. Sugen på att ta bort det, men what the hell. Det får vara kvar. Kan ha vart någonting vettigt som skrevs.

@anon264921: Synd att personen i exemplet hade sett rätt ok ut om han höll koll på vikten, raka bort det fula skägget och tog en dusch då.. Det är lite underhållande att läsa vad du skriver, men jag vet inte om jag tycker att det är lämpligt att du skriver att man måste se ut som bredpitt för att få en dejt. Speciellt inte i en tråd med, troligen, många som har dåligt självförtroende.
Tänker inte direkt tillföra något annat, tänkte bara att du kanske skulle tänka på vad du skriver. Jag håller mig nog till att läsa skojiga kommentarer och nynna pokemonsången, fast med annat ord än pokemon..

Permalänk
Inaktiv

@anon186252:

Rådet du gav killen i bilden bevisar exakt vad jag menar, man duger inte som man är.
Man behöver inte se ut som Brad Pitt för att få en dejt, det finns många oattraktiva tjejer att välja mellan. Vill du däremot ut med en vacker tjej måste du själv vara attraktiv. Det finns många fula killar som är roliga att umgås och intelligenta, likaså finns det många som har samma egenskaper plus tilltalande yttre. Värför skulle en tjej väljan en ful rolig/smart kille när hon kan få en snygg som också är rolig/smart?

Det är inte min avsikt att få någon att må dåligt, det är bättre att inse sanningen hur hård den än må vara. Att få en snygg tjej som ful kille är som att uppmuntra någon med amputerande armar att bli olympisk simmare, alla odds emot en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon264921:

Att få en snygg tjej som ful kille är som att uppmuntra någon med amputerande armar att bli olympisk simmare, alla odds emot en.

Utstrålning och självförtroende väger tyngre än utseende, men visst.. Brad Pitt har det lite enklare än trollet i farstun

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

@anon264921: Du är duktig på att tolka vad man skriver du Klart du bör göra något för att se acceptabel ut. Duger som man är.. Tja.. Jag är inte så taggad på en vacker brud som inte tvättar sig eller något annat extremt avtändande heller, men att tolka det som att man måste vara någon annan än sig själv är väl lite att ta i.. Allt jag nämnde behövs inte, menade mer att han då hade sett rätt bra ut. Har själv fått rätt trevliga blickar när jag har sett ovårdad ut, och i mjukisar, men då är jag inte överviktig öht heller. Så, när jag själv tycker att jag nästan bör skämmas, kan jag fortfarande väcka intresset hos vackra kvinnor.. Undrar hur din teori går nu? (nej, jag är inte oerhört sexig)
Fan, nu lura du in mig i diskussionen i alla fall..

Permalänk
Inaktiv

@Fenix:

http://imgur.com/a/KGkND

Permalänk
Inaktiv

@anon186252:

Du har besvarat din egen fråga, om snygga tjejer kollar på dig/flirtar så är du attraktiv. #Nohomo.

Permalänk
Inaktiv

@anon264921: Hahahhaah, you make me laugh sir Jag har inget ansiktsdrag som folk brukar använda för att beskriva en attraktiv person, heller inte speciellt sexig kropp. Bortsett från att paketet är lite väl synligt i vinden med dessa byxor så förstår jag inte varför någon brud skulle titta två ggr. Och det är inte när det blåser som det hänt heller, då stirrar de mest i en specifik region (nej har inget monster där nere, kvinnor gillar också att titta på sådant)

Permalänk
Inaktiv

@anon186252:

Om deras ögon dras till ditt Loch Ness monster är du förmodligen tillräckligt snygg.

Permalänk
Inaktiv

@anon264921: Nonono.. Samma princip som att din blick kommer dras till en kvinnas bakdel när hon har på sig yogabrallor, trots att hon inte är attraktiv i dina ögon. It's just.. there! Kanske borde sluta ha med onödiga rader i mina inlägg, verkar som du kan sätta spin på allt
Edit: Men du har väl rätt i "tillräkligt" på sätt och vis.. Jag är som skrivet inte tjock, och det är nog vanligare att folk föredrar normalviktiga. Men jag har dock polare som föredrar kvinnor jag själv inte finner attraiktiva på något plan, och de polarna ser bättre ut än mig. Hoppas min poäng går fram nu