Permalänk
Medlem

3 x Dell U2412M

Tänkte göra mig av med min trippel monitor setup till förmån för en stor ultrawide.

Det jag har är 3 x Dell U2412M skärmar.
1920x1200 upplösning, 16:10 format, IPS-paneler.
Har kvar alla orginalfötter och någon kartong, men i dagsläget sitter skärmarna monterade på en:
AX Triple Monitor Stand AXM4200

Föredrar att sälja allt i ett paket, men kan tänka mig att dela upp om jag fått bud på allt.

Pris: 5500 kr/bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1000kr för en skärm

Permalänk
Medlem

Går det att vrida skärmstativet så att istället för att ha 3 skärmar horisontellt så har man dessa tre vertikalt? Kunde inte hitta någon vettig bild som visar hur stativet ser ut baktill.

Permalänk
Medlem

Bjuder 900 kr för en (med orginalfot)
alternativt
2300 för hela paketet.

Kan hämta i linkan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mixxo:

Går det att vrida skärmstativet så att istället för att ha 3 skärmar horisontellt så har man dessa tre vertikalt? Kunde inte hitta någon vettig bild som visar hur stativet ser ut baktill.

Ja, det går, man kan flytta få att fästena sitter väldigt nära varandra. Dock kommer själva stången sticka ut på sidorna då den är längre än alla 3 skärmar i vertikalt läge.

Permalänk
Medlem

Jag menar inte att dessa skärma är bredvid varandra och tiltade 90 grader utan att de är över varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mixxo:

Jag menar inte att dessa skärma är bredvid varandra och tiltade 90 grader utan att de är över varandra.

Ja, teoretiskt sett borde det gå, men då får du nog byta ut foten.
Bedöm själv:

Permalänk
Hedersmedlem

@Kn00d Bildlänk fixat

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

När avslutar du?
2412M har ju nästan ett half decenium på nacken och för cirka två år sedan såldes de för cirka 1800 nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

När avslutar du?
2412M har ju nästan ett half decenium på nacken och för cirka två år sedan såldes de för cirka 1800 nya.

Kommer inte sälja hela riggen för 2300 kr. Så är du intresserad får du komma upp i bud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kn00d:

Kommer inte sälja hela riggen för 2300 kr. Så är du intresserad får du komma upp i bud.

Okey :/
Säljer du en för 900kr då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlogarN97:

Okey :/
Säljer du en för 900kr då?

Läser du annonsen en gång till så ser du att jag isåfall ska ha bud på alla delar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kn00d:

Läser du annonsen en gång till så ser du att jag isåfall ska ha bud på alla delar.

Ok sorry, det var ouppmärksamt av mig!

Permalänk

Bjuder 2200kr för två skärmar med originalfot. Kan komma och hämta dom.

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/

Permalänk

Har funderat och vill ändra mitt bud. 3500 för hela paketet. Kan komma och hämta dom.

Visa signatur

Strålskadade grävlingar och lite annat hittar du här: http://elektrofredrik.deviantart.com/