Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk

@Foolwolf: Såg nu att in/utgångarna är på baksidan...Det är ju lite av en dealbreaker för min del. Men jag har inga planer på att köpa den heller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

En sådan här är jag välidgt sugen på, men ekonomi... gah, vad är man inte sugen på?
Kanske kan vara något för dig dock: https://www.inet.se/produkt/6600003/sennheiser-game-booster-g...

Haha ja jäklar. Ser ju nådigt stilren ut också.
Dock är jag begränsad till runt 700kr området. Och prio är att få mindre brus i mikrofonen om möjligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Core 2500 - CPU: i7-4770k @stock - CPU Kylare: Pure Rock Be Quiet - GPU: Asus Strix GTX 970 - RAM: Kingston HyperX 16GB 1866Mhz - Nätagg: Fractal Design M Integra 550W

Permalänk
Medlem

@Agustavsson: Ja, jag är som sagt mest sugen Men är nöjd med min E10 K som jag har till Fidelio X2, parar bra. För musik blir det Pioneer U5 med He400i eller Oppo PM3
Har en USB mic så den löser det mesta för min del, men elektroniska prylar har en förmåga att locka mig till att öppna plånboken...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Lite hjälp..?

Audio-Technica ATH-SR5BT

Ja, var ska jag börja... Det känns som att jag vill tala om för hela världen hur bra de här hörlurarna är. Men jag vill också förstå vad det är jag har varit med om här.

Jag är inte totalt nybörjare på hörlurar. Jag har ägt eller äger följande: AKG K141, Beyerdynamic DT990 Premium, NAD HP50, Hifiman HE400i, Fidelio X2, Fidelio M2BT, B&O H2, KOSS Porta Pro, Shure E2C och ett par till som jag inte kommer ihåg just nu. Jag har alltså lyssnat på ganska många olika och rätt hyfsade lurar.

Jag har två dacar att välja bland, NAD D1050 och Marantz HD-DAC1, så ganska bra utgångsläge för lurarna att jobba med.

Allt började med att jag tappade bort mina M2BT och behövde ett par nya Bluetooth-lurar att lyssna på när jag är ute och rör mig, cyklar till jobbet, sköter sysslor hemma etc. Jag var väldigt nöjd med ljudet på M2BT och kände inte att jag behövde något bättre där. Provlyssnade B&O H7 och H8, men kände inte för att lägga ca. 4000:- på något som jag kanske kommer att tappa bort. Så ATH-SR5BT dök upp som ett prismässigt rimligt alternativ för 1389:- på Netonnet.

Nu sitter jag i soffan hemma och är rätt golvad av vad jag hör från dessa hörlurar, och då är de enbart kopplade till hörlursporten på min dell laptop. Ingen hifi-dac eller hörlursförstärkare som hjälper till. Men ljudet på de här lurarna får mig att undra vad jag har hållit på med när jag lyssnat på mina andra lurar tidigare. Det är så otroligt detaljerat och balanserat att alla andra lurar jag har låter färgade i jämförelse. Massvis av detaljer, otroligt rent ljud, nyanser på nyanser. Basen är tight, gräver fram detaljer djupt ner och slår med bra punch. Allt låter så verklighetstroget att mina andra lurar låter fel, eller tråkigt, i jämförelse.

Jag anar att detta är mycket neutrala lurar som gör att allt helt enkelt låter "rätt" i mina öron. Eller så har de bara en ljudsignatur som är 100%-ig för mig. Vad är det som händer här egentligen? Det ska ju inte låta så här bra för 1400 spänn. Det är ju löjligt, när jag har andra lurar för 5000:-

/rant

Permalänk

@Deepy: Det är väl egentligen bara att gilla läget?
Känner igen mig i din rant dock. Har sjukt svårt att hålla mig till ett par lurar och tycker inte att dyrare nödvändigtvis är bättre för mig. Men det finns ju andra kvaliteter än bara ljudet som bidrar till upplevelsen. Kanske att dom är trådlösa? Att du kan få bra ljud men samtidigt friheten att slippa kabeln? Att diska blir så mycket roligare med lite bra musik till exempel.

Har ett par Marshall Mid som jag använder till och från jobbet och jag måste säga att dom får mer tid placerade på mitt kranium än många andra lurar jag har. Kanske för att dom faktiskt låter okej men just för att dom sitter rätt skönt, är smidiga att använda och att gå till jobbet blir lite mer intressant när man trådlöst kan fläska Meshuggah för full hals utan att se ut som ett ufo.

Har ett par HD650 som jag använder sjukt mycket mindre än vad jag hade tänkt. Väljer till exempel ofta mina Koss pro4s ( sjukt underskattad lur btw ) istället. Inte för att Sennheisers kultlur är kass men jag gillar väl inte upplevelsen av att använda dom. Tycker dom sitter lite halvdant, kabeln är inte praktiskt och jag måste använda dom med rörstärkaren vilket är lite meckigt ibland. Dessutom så har dom pinsamt soundstage för att vara en öppen lur.

Permalänk
Medlem

@Deepy: Grattis i så fall! Har själv ett par ATH MSR7 och tycker det är sjukt bra lurar, hade komforten varit i samma klass som ljudet så hade jag inte behövt några andra slutna lurar. Tycker dock inte att de är i samma klass som mina HD800S (som tur är) men det förväntar jag mig inte heller i och med att de dels är slutna och dels är bra mycket billigare. Sen beror det ju väldigt mycket på vad du lyssnar på för musik och vilka lurar som passar bäst till den musiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

Känner igen mig i din rant dock. Har sjukt svårt att hålla mig till ett par lurar och tycker inte att dyrare nödvändigtvis är bättre för mig. Men det finns ju andra kvaliteter än bara ljudet som bidrar till upplevelsen. Kanske att dom är trådlösa? Att du kan få bra ljud men samtidigt friheten att slippa kabeln? Att diska blir så mycket roligare med lite bra musik till exempel.

Har ett par Marshall Mid som jag använder till och från jobbet och jag måste säga att dom får mer tid placerade på mitt kranium än många andra lurar jag har. Kanske för att dom faktiskt låter okej men just för att dom sitter rätt skönt, är smidiga att använda och att gå till jobbet blir lite mer intressant när man trådlöst kan fläska Meshuggah för full hals utan att se ut som ett ufo.

Har ett par HD650 som jag använder sjukt mycket mindre än vad jag hade tänkt. Väljer till exempel ofta mina Koss pro4s ( sjukt underskattad lur btw ) istället. Inte för att Sennheisers kultlur är kass men jag gillar väl inte upplevelsen av att använda dom. Tycker dom sitter lite halvdant, kabeln är inte praktiskt och jag måste använda dom med rörstärkaren vilket är lite meckigt ibland. Dessutom så har dom pinsamt soundstage för att vara en öppen lur.

Har också haft en del lurar samt varit i butik på demo dagar och hört det ena och andra. Det jag kör med nu KEF Space One är en riktig favorit som jag har till pendling. Luarna har NC, däremot kör jag utan NC aktiverat och då blir de som helt vanliga slutna. För 4000kr tycker jag luarna rockar flera gånger bättre än vissa andra märken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agustavsson:

Jag både gillar och ogillar läget.
Det har blivit väldigt roligt att lyssna på musik igen och jag lyssnar igenom allt jag har och hör nya saker som jag inte har lagt märke till tidigare. Men frågan är vad jag ska göra med mina andra lurar nu. Lurar jag inte använder så mycket är det ju ingen idé att sitta kvar med, men det tar emot att sälja av lurar som jag noggrant har researchat och lyssnat in mig på. Kanske bäst att ha kvar några som reserv.

Skrivet av oatp1b1:

@Deepy: Grattis i så fall! Har själv ett par ATH MSR7 och tycker det är sjukt bra lurar, hade komforten varit i samma klass som ljudet så hade jag inte behövt några andra slutna lurar. Tycker dock inte att de är i samma klass som mina HD800S (som tur är) men det förväntar jag mig inte heller i och med att de dels är slutna och dels är bra mycket billigare. Sen beror det ju väldigt mycket på vad du lyssnar på för musik och vilka lurar som passar bäst till den musiken.

Ja, jag blir ju otroligt nyfiken på vad Audio-Technicas dyrare lurar har att erbjuda. Såg ett par ATH-W1000Z på Tradera, man blir ju sugen på att slå till...

Permalänk
Medlem

Testa R70X om du hittar ett par till bra pris. Otroligt trevliga lurar med grym komfort. Läs på om deras trälurar innan du slår till, vissa av modellerna är rätt kassa som jag förstår det.

Permalänk
Medlem

Vill bara instämma i hyllningen av Hifiman HE-400i. Spelar mycket trevligt tillsammans med en Aune X1S: http://en.auneaudio.com/index.php?s=Home/Article/detail/id/97...

Har varit Hifi-intresserad i två årtionden, men det var länge sedan jag hittade så mycket nytt i välkända låtar, och framförallt hade så roligt när jag lyssnade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

Testa R70X om du hittar ett par till bra pris. Otroligt trevliga lurar med grym komfort. Läs på om deras trälurar innan du slår till, vissa av modellerna är rätt kassa som jag förstår det.

Tack för tipset. Jag föredrar vanligtvis öppna hörlurar, så den kan vara en intressant kandidat.
Har förstått att det kan skilja en hel del mellan A-T:s hörlurar, det blir nog till att lyssna runt lite innan eventuellt inköp.

Permalänk
Medlem

Mycket sugen på en Mayflower Electronics ARC AMP/DAC!!
Ska vara baserad på O2 dacen men med mer grejer och det bästa av allt en mic INGÅNG vilket 99% av dacarna saknar. Perfekt om man spelar lite då och då. Vad tror ni?

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

Ska vara baserad på O2 dacen men med mer grejer och det bästa av allt en mic INGÅNG vilket 99% av dacarna saknar. Perfekt om man spelar lite då och då. Vad tror ni?
https://youtu.be/9s4WhTbUQlE

Nu har jag varit nöjd bra länge med O2+ODAC från headnhifi.com i några år.

Men bara tanken på att denna har mic-ingång gör mig väldigt frestad att beställa en.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Tipsar om att jag har mina KEF M500 ute på blocket för 1000 kr.
Länkar inte direkt utifall att det skulle vara emot någon regel (?).

Hoppas hitta nån intresserad här, verkar svårt annars men tycker lurarna är värda att användas.
Jag har tyvärr lite svårt för on-ear annars skulle jag behållit dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

Lite sugen på att byta ut min Schiit Über-stack mot den där.. Mikrofoningången verkar låta bra med och slipper ha ett fult litet ljudkort till modmicen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maLakai:

Jag kunde inte hålla mig och bokade en.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Lite sugen på att byta ut min Schiit Über-stack mot den där.. Mikrofoningången verkar låta bra med och slipper ha ett fult litet ljudkort till modmicen.

Precis så jag tänker oxå, vill ha allt i ett.

Skrivet av iller:

Ska oxå boka en

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av maLakai:

Så de har byggt ett ljudkort delvis baserat på Odac och en kraftigt ändrad O2, vore intressant att se mätningar på hur den presterar som hörlursdrivare då de verkar ha använt en digital volymkontroll och tagit bort utgångsbuffertarna och sänkt drivspänningen.
Den är nog bra men är den lika bra som en O2 på att driva hörlurar ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

Någon som har lyssna på AKG N90Q? Känner en som vill sälja sina billigt och han fråga mig om jag var intresserad, fick komma och lyssna, men innan jag gör det är det något att ha?

Har ak701 och philips fidelio x2, älskar mina x2, drivas av en gammal m-stage med fabriks moddade ampar.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av blue eyed devil:

Någon som har lyssna på AKG N90Q? Känner en som vill sälja sina billigt och han fråga mig om jag var intresserad, fick komma och lyssna, men innan jag gör det är det något att ha?

Har ak701 och philips fidelio x2, älskar mina x2, drivas av en gammal m-stage med fabriks moddade ampar.

Innerfidelity har ju testat dom så det kanske kan vara till lite hjälp. jag personligen skulle nog inte köpa om det nu inte var riktigt bra pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Skrivet av maLakai:

Ska oxå boka en

Skrivet av mrqaffe:

Så de har byggt ett ljudkort delvis baserat på Odac och en kraftigt ändrad O2, vore intressant att se mätningar på hur den presterar som hörlursdrivare då de verkar ha använt en digital volymkontroll och tagit bort utgångsbuffertarna och sänkt drivspänningen.
Den är nog bra men är den lika bra som en O2 på att driva hörlurar ?

Nu ögnade jag bara igenom specifikationerna lite snabbt men jag kan se att siffrorna är sämre än en O2/ODAC.
Om detta har någon faktisk betydelse vet jag inte och frågan är om det ens är hörbart?

Någon som orkar knåpa ihop ett excel-blad med alla siffrorna ifrån de båda enheterna?

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av backspace:

Nu ögnade jag bara igenom specifikationerna lite snabbt men jag kan se att siffrorna är sämre än en O2/ODAC.
Om detta har någon faktisk betydelse vet jag inte och frågan är om det ens är hörbart?

Någon som orkar knåpa ihop ett excel-blad med alla siffrorna ifrån de båda enheterna?

Odac/O2 finns det mätningar på som visar mer än bara ett värde vid ett tillfälle och det vore intressant att se motsvarande mätningar på Mayflowerenheten, det är ju ganska stora skillnader mellan dem förutom att "M" är ett ljudkort och då är det intressant att veta hur/om det påverkar,

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Fick hem mina Hifiman HE-400i den 20 Juni eller någon dag runt där, levererades till dörren. Dagen efter så fick jag ett brev från Postnord där det står att jag ska hämta den på mitt ordinarie utlämningsställe, det stod också "KREDITKUND, FAKTURERAS FRÅN POSTEN" samt "Betala vid hämtning" (selektiva utdrag från brevet).

Jag fick ju paketet till dörren så har inte gått till utlämningsstället, det står inte heller något pris på brevet och Tull-ID är tomt likt Importör.

Är lite förvirrad nu, om det är något som ska betalas men som jag inte fått information om hur mycket som ska betalas var och när? Eller gick den genom tull utan att jag behöver betala?

Någon som har någon erfarenhet av detta? Är bara orolig över att jag har en avgift som blivit obetald då jag inte fått den. Har skickat mejl till mejlen som stod på brevet med samma fråga, men är intresserad av hur det gått för andra? Kommer fakturan typ en månad senare eller något sådant?

---

På tal om Hifiman HE-400i så är jag väldigt nöjd, har precis det jag var ute efter som jag saknade i mina Sennheiser HD650, vilket jag har svårt att beskriva då jag inte kan dessa termer men jag skulle säga att ljudet är "klarare" fast det kanske inte säger mycket eller är inkorrekt beskrivning? Det andra jag märkte direkt mellan dessa och mina HD650 var att basen nästan försvann i jämförelse, vilket jag först inte gillade men jag har nu vant mig vid det och tror jag nästan föredrar det, men det kommer ibland någon låt där man önskar lite mera bas.

Overall så är jag väldigt nöjd med dessa och tycker det är mindre av en uppgradering och mera av en sidogradering vilket är helt OK enligt mig.

Edit: Gillade absolut inte kabeln som följde med Hifiman HE-400i dock, några klagomål:

• Lite för kort vilket tvingade mig till att helt ändra min setup vilket ioförsig resulterade i en bättre setup men skulle föredra minst två meter.

• Grenen mellan vänster och höger-kanal är på absolut det sämsta stället för mig då den ligger precis mellan min kropp och min arm när jag skriver, några centimeter högre eller lägre så skulle det inte vara ett problem dock.

• Ovan nämnda gren är dessutom vass! Var tvungen att fila ner den så att den inte skulle skava så mycket.

Tänkte dock på två av tre av dessa punkter när jag beställde hörlurarna så jag beställde också en annan kabel, dock inte från Hifiman utan från Amazon. Because holyshit those are some expensive cables. Anyway, kabeln från Amazon löste alla problemen jag hade med kabeln och jag personligen märker ingen skillnad i ljudkvalité.

Edit 2: En annan sak som skilde sig från HD650 är formen på lurarna, detta har tagit och kommer troligen ta en lång tid att vänja sig vid.

Permalänk

Deepy jag har massa lurar i prisklassen 800 till 2000 kronor. Jag tycker inget slår mina Philips fidelio x2. Du skrev att du hade x2 också, hur står sig x2 mot ATH-SR5BT?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Deepy jag har massa lurar i prisklassen 800 till 2000 kronor. Jag tycker inget slår mina Philips fidelio x2. Du skrev att du hade x2 också, hur står sig x2 mot ATH-SR5BT?

Jag har växlat en del mellan dessa två när jag sitter vid datorn och jag tycker X2 fortfarande låter mycket bra. Jag kommer fortsätta att ha X2 vid datorn och använda sr5bt för portabelt bruk.

Nackdelen med sr5bt är att de ibland kan låta hårt och att övre basregistren kan kännas lite slankt. X2 har ett mer fylligt ljud och har bibehåller ändå en god portion detaljer i ljudet.

De största fördelarna med sr5bt är att de spelar så klart och detaljerat.

Jag har precis skickat efter ett par ath-mrs7 som är over-ear modellen för att se om de fyller ut basen lite mer än lillebror.

Permalänk
Inaktiv

Någon som är intresserad av 400i fortfarande? Bråk med butik har förstört dem för mig. Så jag kommer lägga upp annons där jag bara vill bli av med dem. Kommer väl vilja ha för frakten de kommer tvinga på mig. Men annars bryr jag mig inte om betalning. Så de lär väl gå iväg för under tusenlappen..

Permalänk
Medlem

@anon186252: För det priset kan jag tänka mig ett par extra utan problem. Hör av dig när du vet mer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Fick hem mina Hifiman HE-400i den 20 Juni eller någon dag runt där, levererades till dörren. Dagen efter så fick jag ett brev från Postnord där det står att jag ska hämta den på mitt ordinarie utlämningsställe, det stod också "KREDITKUND, FAKTURERAS FRÅN POSTEN" samt "Betala vid hämtning" (selektiva utdrag från brevet).

Jag fick ju paketet till dörren så har inte gått till utlämningsstället, det står inte heller något pris på brevet och Tull-ID är tomt likt Importör.

Är lite förvirrad nu, om det är något som ska betalas men som jag inte fått information om hur mycket som ska betalas var och när? Eller gick den genom tull utan att jag behöver betala?

Någon som har någon erfarenhet av detta? Är bara orolig över att jag har en avgift som blivit obetald då jag inte fått den. Har skickat mejl till mejlen som stod på brevet med samma fråga, men är intresserad av hur det gått för andra? Kommer fakturan typ en månad senare eller något sådant?

---

På tal om Hifiman HE-400i så är jag väldigt nöjd, har precis det jag var ute efter som jag saknade i mina Sennheiser HD650, vilket jag har svårt att beskriva då jag inte kan dessa termer men jag skulle säga att ljudet är "klarare" fast det kanske inte säger mycket eller är inkorrekt beskrivning? Det andra jag märkte direkt mellan dessa och mina HD650 var att basen nästan försvann i jämförelse, vilket jag först inte gillade men jag har nu vant mig vid det och tror jag nästan föredrar det, men det kommer ibland någon låt där man önskar lite mera bas.

Overall så är jag väldigt nöjd med dessa och tycker det är mindre av en uppgradering och mera av en sidogradering vilket är helt OK enligt mig.

Edit: Gillade absolut inte kabeln som följde med Hifiman HE-400i dock, några klagomål:

• Lite för kort vilket tvingade mig till att helt ändra min setup vilket ioförsig resulterade i en bättre setup men skulle föredra minst två meter.

• Grenen mellan vänster och höger-kanal är på absolut det sämsta stället för mig då den ligger precis mellan min kropp och min arm när jag skriver, några centimeter högre eller lägre så skulle det inte vara ett problem dock.

• Ovan nämnda gren är dessutom vass! Var tvungen att fila ner den så att den inte skulle skava så mycket.

Tänkte dock på två av tre av dessa punkter när jag beställde hörlurarna så jag beställde också en annan kabel, dock inte från Hifiman utan från Amazon. Because holyshit those are some expensive cables. Anyway, kabeln från Amazon löste alla problemen jag hade med kabeln och jag personligen märker ingen skillnad i ljudkvalité.

Edit 2: En annan sak som skilde sig från HD650 är formen på lurarna, detta har tagit och kommer troligen ta en lång tid att vänja sig vid.

Vad driver du lurarna med? Jag upplever HE-400i som väldigt basiga (inte för mycket, men det saknas definitivt inte bas)
Värt att notera: HE-400i låter inte bra från början, mina tog runt 150 timmar innan de började låta riktigt bra, tyvärr. Men nu låter de oerhört bra! Rent fint distinkt ljud, bra och snärtig bas osv osv, jag är värdelös på att beskriva ljud
Har provat åtskilligt antal lurar, men i prisklassen tycker jag HE-400i är bland det bästa jag provat, och jag provade lurar i månader, innan jag kunde bestämma mig.

Visa signatur

7700K 5.1Ghz @ 1.325V | Asus Maximus IX Formula | Corsair Vengeance Black LPX 32GB 3000Hz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB OC | 2*Samsung SSD 960 PRO 512GB raid0 | Corsair AX 860i
Ljud - Hörlurar: Hifiman HE-400i | Förstärkare: KingRex | Headquarters HQ-1
DAC: Benchmark DAC1-Pre

Permalänk
Inaktiv

@Foolwolf: Härligt, då vet jag att folk är sugna. Skickar ett PM när jag lägger upp annonsen
Edit: Folk kan PMa om de också önskar ett meddelande. Så slipper vi fylla tråden med detta.
Edit2: Kommer mer detaljer i annonsen, men butiken säger att de ska vara ok.