Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Medlem

@Joakim1024: Det kanske var lite otydligt, jag vet inte.
Jag mailade E-MU direkt och frågade.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Akkelis har lagt ut ytterligare ett par HD800 för 5.9k, väldigt bra pris för den som är ute efter ett par

Permalänk
Medlem

Har beställt ett par Hifiman HE-400i och tittar nu på att sälja mina Sennheiser HD650 men har ingen aning om vad ett rimligt begagnat pris är. Lacken har flagnat lite på huvudbandet, kabeln är utbytt sedan cirka ett år sedan, dock till officiell replacement, så inget fancy. Tänkte göra rent kuddarna också. Dessa har använts flitigt under några år men förutom lacken så tror jag att jag kan få dem att se bra ut. Med det i åtanke, vad tror ni att jag skulle kunna lägga ut den för som startpris? Tänker att jag helst vill ha runt 2000 för dem men man kan ju vilja hur mycket som helst, sedan vad folk vill betala för dem är en annan femma. Så vad säger ni skulle vara ett bra startpris? Spontant tänker jag 1500 men är som sagt väldigt osäker.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SanyaIV:

Har beställt ett par Hifiman HE-400i och tittar nu på att sälja mina Sennheiser HD650 men har ingen aning om vad ett rimligt begagnat pris är. Lacken har flagnat lite på huvudbandet, kabeln är utbytt sedan cirka ett år sedan, dock till officiell replacement, så inget fancy. Tänkte göra rent kuddarna också. Dessa har använts flitigt under några år men förutom lacken så tror jag att jag kan få dem att se bra ut. Med det i åtanke, vad tror ni att jag skulle kunna lägga ut den för som startpris? Tänker att jag helst vill ha runt 2000 för dem men man kan ju vilja hur mycket som helst, sedan vad folk vill betala för dem är en annan femma. Så vad säger ni skulle vara ett bra startpris? Spontant tänker jag 1500 men är som sagt väldigt osäker.

Ja alltså är de i bra skick i övrigt så kan man kanske få 1500+, jag fick mina för 1200:-. Men de såg ut som om de inte tvättats på hela sin livstid heller. Så nya pads på alla ställen, plus en kortare kabel, hamnade på ca 600:-. Så med uppfräshningen hamnade jag på 1800:-. Kan vara nått att gå på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Har beställt ett par Hifiman HE-400i och tittar nu på att sälja mina Sennheiser HD650 men har ingen aning om vad ett rimligt begagnat pris är. Lacken har flagnat lite på huvudbandet, kabeln är utbytt sedan cirka ett år sedan, dock till officiell replacement, så inget fancy. Tänkte göra rent kuddarna också. Dessa har använts flitigt under några år men förutom lacken så tror jag att jag kan få dem att se bra ut. Med det i åtanke, vad tror ni att jag skulle kunna lägga ut den för som startpris? Tänker att jag helst vill ha runt 2000 för dem men man kan ju vilja hur mycket som helst, sedan vad folk vill betala för dem är en annan femma. Så vad säger ni skulle vara ett bra startpris? Spontant tänker jag 1500 men är som sagt väldigt osäker.

Jag fick 1800 för mina som troligtvis var i lite bättre skick än dina, så lägg ut dem för 1800 så finns det lite prutmån.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av SanyaIV:

Har beställt ett par Hifiman HE-400i och tittar nu på att sälja mina Sennheiser HD650 men har ingen aning om vad ett rimligt begagnat pris är. Lacken har flagnat lite på huvudbandet, kabeln är utbytt sedan cirka ett år sedan, dock till officiell replacement, så inget fancy. Tänkte göra rent kuddarna också. Dessa har använts flitigt under några år men förutom lacken så tror jag att jag kan få dem att se bra ut. Med det i åtanke, vad tror ni att jag skulle kunna lägga ut den för som startpris? Tänker att jag helst vill ha runt 2000 för dem men man kan ju vilja hur mycket som helst, sedan vad folk vill betala för dem är en annan femma. Så vad säger ni skulle vara ett bra startpris? Spontant tänker jag 1500 men är som sagt väldigt osäker.

Skulle säga att 1500 låter rimligt. Personligen hade jag velat byta padsen om jag köpt begagnat och dom ligger på ca 350 spänn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon8870:

Ja alltså är de i bra skick i övrigt så kan man kanske få 1500+, jag fick mina för 1200:-. Men de såg ut som om de inte tvättats på hela sin livstid heller. Så nya pads på alla ställen, plus en kortare kabel, hamnade på ca 600:-. Så med uppfräshningen hamnade jag på 1800:-. Kan vara nått att gå på?

Skrivet av oatp1b1:

Jag fick 1800 för mina som troligtvis var i lite bättre skick än dina, så lägg ut dem för 1800 så finns det lite prutmån.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Agustavsson:

Skulle säga att 1500 låter rimligt. Personligen hade jag velat byta padsen om jag köpt begagnat och dom ligger på ca 350 spänn.

Tack för svar! Ja, padsen skulle egentligen behöva bytas ut, men det är någonting jag hellre låter köparen fixa. Det verkar som att cirka 1500kr är ett relativt bra pris att lägga ut dem för då. Det är Tradera som jag (Genom en vän) använder och då finns det få möjligheter till att pruta utan det är budgivning, så en start på 1500kr låter som sagt rimligt, om den inte blir såld så kanske dra ner till 1200kr.

Edit: Det är ju som sagt lacken som börjat flagna. Jag har egentligen möjligheten att lacka om dem, dock inte som originalfärg och "Sennheiser" på toppen skulle försvinna. Tror ni att en omlackering skulle öka eller sänka priset?

Permalänk
Medlem

Lägg ut dem på Hifimagasinet istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Fick tillfälle idag att lyssna på Shure 846 med min LG V10, innan jag satte dom tillrätta och satte på (flac) musik trodde jag inte jag skulle bli så imponerad, har high end hörlurar, men dessa är ljusår bättre än ex hyfsade Sennheiser IE800 som jag äger. Rösterna, instrumenten, basen, diskanten etc, inget är överdrivet, allt är i perfekt harmoni, enda problemet jag har med dom är att jag vill inte ta ut dom ur öronen, så nu har jag beställt ett par, väldigt dyrt, men så här imponerad var jag bara när jag provlyssnade LCD-3 med matchande förstärkare och dom är omöjliga ekonomiskt för mig att köpa. Har ni möjlighet provlyssna Shure 846.

Permalänk
Medlem

Beyerdynamic Xelento - Tesla in-ear, finns även som trådlös, priset är runt 10k
http://europe.beyerdynamic.com/shop/hah/headphones-and-headse...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Fick tillfälle idag att lyssna på Shure 846 med min LG V10, innan jag satte dom tillrätta och satte på (flac) musik trodde jag inte jag skulle bli så imponerad, har high end hörlurar, men dessa är ljusår bättre än ex hyfsade Sennheiser IE800 som jag äger. Rösterna, instrumenten, basen, diskanten etc, inget är överdrivet, allt är i perfekt harmoni, enda problemet jag har med dom är att jag vill inte ta ut dom ur öronen, så nu har jag beställt ett par, väldigt dyrt, men så här imponerad var jag bara när jag provlyssnade LCD-3 med matchande förstärkare och dom är omöjliga ekonomiskt för mig att köpa. Har ni möjlighet provlyssna Shure 846.

Jag har haft ett par 846or ett par år nu, och jag gillar dem skarpt. De är parade med en DacMagic Plus. Funderar dock på att byta/komplettera med ett par Shure SRH1540.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Fick tillfälle idag att lyssna på Shure 846 med min LG V10, innan jag satte dom tillrätta och satte på (flac) musik trodde jag inte jag skulle bli så imponerad, har high end hörlurar, men dessa är ljusår bättre än ex hyfsade Sennheiser IE800 som jag äger. Rösterna, instrumenten, basen, diskanten etc, inget är överdrivet, allt är i perfekt harmoni, enda problemet jag har med dom är att jag vill inte ta ut dom ur öronen, så nu har jag beställt ett par, väldigt dyrt, men så här imponerad var jag bara när jag provlyssnade LCD-3 med matchande förstärkare och dom är omöjliga ekonomiskt för mig att köpa. Har ni möjlighet provlyssna Shure 846.

Skrivet av KungFredda:

Jag har haft ett par 846or ett par år nu, och jag gillar dem skarpt. De är parade med en DacMagic Plus. Funderar dock på att byta/komplettera med ett par Shure SRH1540.

Jag har inte riktigt fallit för det här med i-öra, visst, jag har haft flera men aldrig någonsin föredragit dessa framför på eller över öron-modeller.
Vad exakt är det som gör att man väljer så små hörlurar?
Saftigt pris var det på dem också.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

@backspace: Jag har aldrig gillat att ha saker på huvudet, varken hörlursbygel, mössa eller keps. Eftersom det blir så jäkla varmt runt öronen/huvet med over-ear så blir det inte så mkt att välja på.
Jag började lite lätt med 425or efter en kompis' rekommendation och gillade ljudet. Sen klev jag upp till 535orna när jag ansåg att jag hade det lite bättre ekonomiskt ställt, nån månad efter ja köpte 535orna så släppte Shure 846orna och jag blev lite sur och köpte dem också.
De är perfekta att ha på jobbet för att stänga ute allt ljud när folk omkring en börjar prata. Nackdelen är att det är lite meck att stoppa in dem eftersom de ska runt och in, men när de väl sitter där så är det som att vara i sin egen lilla bubbla.
Nu är jag iofs inte nån superexpertaudiofil, men jag gillar ljudet, tyvärr kan jag inte riktigt sätta fingret på vad det är. Men just 846orna spelar jäkligt djupt men får även ljusa (kvinnliga) stämmor att kännas som en smekning i hörselgången

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

Fick tillfälle idag att lyssna på Shure 846 med min LG V10, innan jag satte dom tillrätta och satte på (flac) musik trodde jag inte jag skulle bli så imponerad, har high end hörlurar, men dessa är ljusår bättre än ex hyfsade Sennheiser IE800 som jag äger. Rösterna, instrumenten, basen, diskanten etc, inget är överdrivet, allt är i perfekt harmoni, enda problemet jag har med dom är att jag vill inte ta ut dom ur öronen, så nu har jag beställt ett par, väldigt dyrt, men så här imponerad var jag bara när jag provlyssnade LCD-3 med matchande förstärkare och dom är omöjliga ekonomiskt för mig att köpa. Har ni möjlighet provlyssna Shure 846.

Stora frågan är ju om de är bättre än HE400i?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av oatp1b1:

Stora frågan är ju om de är bättre än HE400i?

Skickades från m.sweclockers.com

HIFIMAN ligger mig varmt om hjärtat, 400i är definitivt inget köp jag någonsin kommer ångra. Däremot kan jag inte bortse från Shure´s imponerande 846, amerikanska företag är bland det sista jag vill promota, positiva är att dom har en stor del av produktionen i Kina. On topic, Shures 846 tar musiklyssnandet till en annan nivå, det smärtar i plånboken men när jag lyssnar på favoritmusiken genom Shure´s 846 spelar pengarna inte så stor roll längre. Nöjet dom ger till hjärnans belöningscentra är nära med ett bra ligg och nej jag överdriver inte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av backspace:

Jag har inte riktigt fallit för det här med i-öra, visst, jag har haft flera men aldrig någonsin föredragit dessa framför på eller över öron-modeller.
Vad exakt är det som gör att man väljer så små hörlurar?
Saftigt pris var det på dem också.

Saftigt pris men nöjet dom ger är värt det. IE800 köpte jag från en vän till ett mycket lägre pris än dom kostade som nya och skicket är perfekt, men Shure´s 846 är i en helt annan liga. Fördelen med in ear är smidigheten. Har alldrig hört så imponerande ljud från lurar som jag lyssnat och är inom räckhåll ekonomiskt. Unbox Therapy tillhör inte någon av youtubekaraktärerna jag finner sympatisk eller trovärdig, varenda produkt som inte är skit är wow men undantagen bekräftar regeln, hans reaktion när han lyssnade på Shure´s 846 är samma jag får. Han framhävde basen speciellt, men hade alldrig köpt dom om resten inte var lika imponerande. To each his own, huvudsaken att jag är mycket nöjd med dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Србо:

HIFIMAN ligger mig varmt om hjärtat, 400i är definitivt inget köp jag någonsin kommer ångra. Däremot kan jag inte bortse från Shure´s imponerande 846, amerikanska företag är bland det sista jag vill promota, positiva är att dom har en stor del av produktionen i Kina. On topic, Shures 846 tar musiklyssnandet till en annan nivå, det smärtar i plånboken men när jag lyssnar på favoritmusiken genom Shure´s 846 spelar pengarna inte så stor roll längre. Nöjet dom ger till hjärnans belöningscentra är nära med ett bra ligg och nej jag överdriver inte.

Hehe, driver lite med dig bara. Plusettar det fetade du skrivit, när man väl hittat det som passar en är det verkligen så jäkla bra.

Permalänk
Medlem

Någon här som beställt Hifiman HE-400i genom deras egen hemsida? Isåfall ungefär hur lång tid tog det att få lurarna? Har någon varit i kontakt med deras support och isåfall hur snabbt fick ni svar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

Någon här som beställt Hifiman HE-400i genom deras egen hemsida? Isåfall ungefär hur lång tid tog det att få lurarna? Har någon varit i kontakt med deras support och isåfall hur snabbt fick ni svar?

Onödigt att beställa från deras hemsida i och med att det just nu är billigare att köpa dem i Sverige, och då är tullkostnaden inte inräknad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@oatp1b1: Nu är det väl ändå ungefär samma pris? Enligt Tullverkets kalkylator skulle totala kostnaden bli cirka 3600kr, vilket är ungefär vad de billigaste på Prisakt ligger på som är i lager. Har förövrigt redan beställt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanyaIV:

@oatp1b1: Nu är det väl ändå ungefär samma pris? Enligt Tullverkets kalkylator skulle totala kostnaden bli cirka 3600kr, vilket är ungefär vad de billigaste på Prisakt ligger på som är i lager. Har förövrigt redan beställt.

Jaha, jag såg bara att de kostar 449 USD utan frakt och sedan trodde jag att man troligtvis åkte på 20% i avgifter men det var så länge sedan jag beställde från USA att det kanske har ändrats.
Skulle säga att du troligtvis får snabbare/något svar på headfi eller reddit eftersom det troligtvis är rätt få här som beställt direkt från dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av oatp1b1:

Jaha, jag såg bara att de kostar 449 USD utan frakt och sedan trodde jag att man troligtvis åkte på 20% i avgifter men det var så länge sedan jag beställde från USA att det kanske har ändrats.
Skulle säga att du troligtvis får snabbare/något svar på headfi eller reddit eftersom det troligtvis är rätt få här som beställt direkt från dem.

Skickades från m.sweclockers.com

De har för tillfället nedsatt pris till 249 dollar. Är bara lite otålig och "vill ha" känslan är i topp, så är mest intresserad av hur lång tid det tar att få hem dem, tänkte att det var bäst att fråga det på ett Svenskt forum. Får väl ta och lugna ner mig lite, knappt gått tre dagar sedan jag beställt dem!

Permalänk
Fyndjägare

Dagens julklapp till alla M50 fanboys. InnerFidelity om nya Sony MDR-Z1R:
"I really don't know what more to say. When I'd rather listen to the Audio Technica ATH-M50x we've got problems. I don't want to misslead here, it's an okay sounding headphone, but 'okay' just doesn't cut it at $2299"
https://www.innerfidelity.com/content/sony-mdr-z1r-sealed-ove...

Youtube

(Tyckte inte heller dom imponerade när jag provlyssnade)

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Fyndjägare

Creative har äntligen fattat. Nya Sound BlasterX AE-5 har 1 ohm utgångsimpedans!
Och ESS ES9016K2M DAC
Och blinkande lampor... hmm
Men trots alla tramsiga namn med ett X på helt normala funktioner så kan detta faktiskt vara nåt.
https://us.creative.com/p/sound-cards/sound-blasterx-ae-5

"The Sound BlasterX AE-5 is the first sound card to feature Xamp, our custom-designed discrete headphone amplifier. Each audio channel is individually amplified, allowing the AE-5 to deliver a whole new level of pristine audio fidelity in an unaltered lossless model to each earcup regardless of demand. The ultra-low 1Ω output impedance drives 16-600Ω headphones perfectly."

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Skrivet av Mumu55:

Creative har äntligen fattat. Nya Sound BlasterX AE-5 har 1 ohm utgångsimpedans!
Och ESS ES9016K2M DAC
Och blinkande lampor... hmm
Men trots alla tramsiga namn med ett X på helt normala funktioner så kan detta faktiskt vara nåt.
https://us.creative.com/p/sound-cards/sound-blasterx-ae-5

Vore ju ganska nice den där! Dock skralt med specs i dagsläget. 122 db S/N ratio säger inte ett dugg!

Finns ju dock ett par om och men.. Har Creative en mjukvara som inte är en katastrof? ( inte så bra track record på den fronten ), Finns det möjlighet för riktig 2v line out?, Hur pass mycket ström orkar det att skyffla ut?

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Agustavsson:

Vore ju ganska nice den där! Dock skralt med specs i dagsläget. 122 db S/N ratio säger inte ett dugg!

Finns ju dock ett par om och men.. Har Creative en mjukvara som inte är en katastrof? ( inte så bra track record på den fronten ), Finns det möjlighet för riktig 2v line out?, Hur pass mycket ström orkar det att skyffla ut?

Gissar den kommer vara rätt klen men första ljudkortet där utgångsimpedansen adresseras iallafall. Hoppas fler följer efter. Och om Creative skulle släppa nya varianter av sina USB ljudkort ex G5 osv med denna hörlursförstärkare (xAmp) så blir det riktigt intressant.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Blivit lite sugen på ett par Philips X2HR eftersom jag gillade dom vanliga x2orna. Hittar inget ställe som säljer dom än bara. Nån som provat dom?

Visa signatur

| Lian-Li O11 Dynamic XL | AMD Ryzen 9 5900X | EVGA GeForce RTX 3080 Ti 12GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Crosshair VIII DARK HERO | 32GB G.Skill TridentZ Neo 3600MHz CL16-16-16-36 | be quiet! Dark Power Pro 12 1200W | 32" Acer Predator XB323UGX QHD IPS 270 Hz | 27" Acer Predator XB271HU IPS 165 Hz |

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av maLakai:

Blivit lite sugen på ett par Philips X2HR eftersom jag gillade dom vanliga x2orna. Hittar inget ställe som säljer dom än bara. Nån som provat dom?

Jag har hört dom men det var högljudd lokal så kan inte ge ett utlåtande. Men är inte X2HR endast nytt namn på X2:orna. För att rida på High Resolution trenden/hypen/tramset?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Tips på bra produkt för rengöring av läderkuddar? Tänker mig lite bomullstyg lätt fuktat att torka ren med och en lädersmörj? Tips på produkter/tillvägagångssätt vore trevligt. Gäller mina P7 Wireless.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Tips på bra produkt för rengöring av läderkuddar? Tänker mig lite bomullstyg lätt fuktat att torka ren med och en lädersmörj? Tips på produkter/tillvägagångssätt vore trevligt. Gäller mina P7 Wireless.

Skickades från m.sweclockers.com

http://st2.depositphotos.com/1336339/11431/i/450/depositphoto...

Näe, men det är faktiskt en väldigt bra fråga du kommer med där, jag har faktiskt inte ens reflekterat över detta.
För egen del så har jag faktiskt inte behövt det men det kan ju faktiskt komma en dag när jag gör det och skulle man då slippa köpa nya kuddar bara för att man är en lortgris eller för att de spruckigt p.g.a slitage/tid så vore det ju bra.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX