Sommarstädning
Hej alla sweclockare. Som rubriken lyder har sitter jag med en lista på saker som nu ska få nya ägare. Det finns kvitto på nästintill alla dessa och allt är i snyggt skick. Om bilder önskas kan det ordnas (förutsatt att kvalitén från en iphonekamera duger). Allt kan skickas förutsatt att köparen betalar frakt. Hoppas ni har det skönt i sommarvärmen!
ASUS PG278QR 27-tums 1440p 165hz 1ms TN-panel. En av de bästa gamingskärmarna som finns på marknaden. Då jag har lagt mina seriösa FPS-spel på hyllan behöver den här nya skärmen få ett annat hem där den inte blir hämmad av en slösurfande ägare. Nypris 6490kr och den har mindre än ett halvår på nacken. Bud startar på 4500:- (2017)
Yamaha AG03. Kompakt mixer/USB-ljudkort med 3 kanaler, D-PRE prof. mikrofon preamp, 1-touch Compressor/EQ, SPX Reverb, iPad kompatibel. Köptes för 1000:- (2017)
Mitt hemmabiosystem Argon Alto JR 5.1 + Reciever från Denon. Det har 3 år på nacken men är i väldigt bra skick. Har dessa att tacka för störningsjourens flertal besök. Byter till hösten ner mig i kvadratmeter och har därför helt enkelt inte plats för systemet längre. Bud börjar på 2500:-
2500K Processor - Bud
1155 Gigabyte moderkort ATX - Bud
GTX 560 Ti 2Gb - Bud
4X4Gb DDR3 RAM från Corsair & Crucial - Bud
Playstation 3 Slim med 4 kontroller och 22 spel - Bud
Nintendo Wii med Super Mario - Bud
Be Quiet Pure Rock Slim - Bud
Jonsbo UMX1 Silver Aluminium Chassi - 400:- eller bud
Lian Li PC-P60 ArmorSuit Svart. Ett klassiskt chassi från forntiden. Aluminium hela vägen. Saknar plastknappen för Reboot-switchen. - Bud
Arturia MiniLab MIDI keyboard - 400:- eller bud